mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?
käydä autokoulu.... oon nyt kaks vuotta ollu menos ans maanantaina... no toisaalt ei ny ihan kauheesti olis ollu käyttöökäään
Voi voi voi=) Paljon asiota!
Puhua asioista. Huomenna sitten
Koskaan ei saa säästettyä rahaa johonkin mitä tarvii... aina tulee jotain "tärkeämpää" mitä pitää saada heti.*hymy*
puhua *blush*... enkä taida saada vieläkään
Alkaa miettiin opinnäytetyötä, mutta kun ei ole edes vielä ideaa mistä tehdä
siivota huone, että kehtaa päästää ihmisiä tänne soittamaan ja opettelemaan.
kasvaa aikuiseksi...
tiskata.
Soittaa vesiyhtiöön, sähköyhtiöön, BT:lle.. selvittää pankkiasiat, maksaa loput laskut. Tehdä kaikki mitä nyt ennen muuttoa pitäis tehdä. *justjoo**poks*
InterRail... Tänä kesänä, toivottavasti!
Tuntuu siltä, että nyt on tullu nähtyä ja koettua sen verran, että vois uskaltaa yksinkin maailmaalle seikkailemaan... Cant wait
leikkaa hiukset
Lähinnä kouluhommia.. *huokaus*
Pitäis kirjoittaa mm. kolme taidehistorian esseetä ja 3 luentopäiväkirjaa, tehdä yks Flash-animaatio, yhet nettisivut sekä muutama graafisen suunnittelun turha piperrys, ja lukea tenttiin ja.. Hajoon!
Tehtävä työmäärä ei edes kaikistellen vastaa saatavia suorituksia, eikä noista kursseista oikein tunnu jäävän mitään muutakaan käteen. Herää epäilys onko tässä yliopisto-opiskelussa sittenkään mitään mieltä..?!
Pitäis myös käydä kaupassa, tehdä ruokaa, tiskata, siivota, pakata.. jne jne jne.
Kaikkea.
En oo saanu aikaan oikeen mitään viime aikoina. Tekis vaan mieli ulkoilla, kuunnella musiikkia, katsoa leffoja, syödä, nukkua, käydä töissä, söpöillä kullan kans, tanssia..
Vitun koulu. Pilaa mun muuten ihan mukavan elämän!
(no ei oikeesti, mutta ottaa välillä tosissaan voimille tämä jatkuva päätön suorittaminen *dissaa*)
[q]BuBu, 4.4.2006 02:14:
InterRail... Tänä kesänä, toivottavasti!
Tuntuu siltä, että nyt on tullu nähtyä ja koettua sen verran, että vois uskaltaa yksinkin maailmaalle seikkailemaan... Cant wait
[/q]
Miunkin piti mennä reilaa, jo viime kesänä tosin. Nyt ois sit aikomus, mut yksin en meinaa
Muita asioita:
- pitäis edelleen lähettää kiitoskortti lakkiaisista
- pyytää sähkösetii kattoo mun lamppui
- ottaa yhteyttä yhteen lapsuudenkaveriin, kenen nron oon saanut ja sopii tapaaminen
varata aika hammaslääkäriin (voisinpas tehdä sen nyt)...
[q]zaler, 20.4.2006 12:47:
varata aika hammaslääkäriin (voisinpas tehdä sen nyt)...
[/q]
Niin muuten joo! Silti taidan väistellä vielä jonkin aikaa.
Toisen hampaisiin kohdistuva 'väkivalta' ei houkuttele just nyt
3 viisaudenhammasta siellä odottelee poistoa.. pelottaa pelkkä ajatuskin.
- istuttaa chilit uusiin purnukoihin
- siivota kaapit
- mapittaa kaikenmaailman lippulappuset
- mennä solariumiin
- kroppa kesäkuntoon = ikuisuusprojekti
- maalata seiniä
- ostaa yöpöydälle lamppu
- käydä sukkuloimassa pitkinpoikin
- jnejnejne
Pitäisi alkaa säästämään rahaa Espanjan matkaa varten, taitaa sekin reissu jäädä taas kerran tekemättä.
Järjestää kämppä siistimmäksi... mulla on paha tapa jättää kamat lojumaan ympäriinsä ja sit siihen kaaokseen häviää kännykät ja rahapussit todella helposti.
Hankkia toinen kissa. Nykyinen saattaisi tykätä, tai sitten ei...
- Soittaa yhdelle kirppikselle et ne tulis hakee mun varastosta tavaraa.
- Kasata uus pyörä
- Siivota hylly
- Järjestellä kaikenmaailman paperit kansioihin
- Vaihtaa kukkiin mullat
mennä hammaslääkäriin ja alkaa lenkkeilemään säännöllisesti.*poks*