Mitä söit tänään?
Karjalanpiirakoita ja nolovoita.
puuroa kuningatarpiltillä.
[q]Anselmi, 18.8.2007 14:49:
[/q]
mitä on nolovoi?
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..
Lihapiirakka makkaraperunoilla ja ananashampurilainen
Markkinoilla rohkenin syödä yhden letun (kovasti epäilin sen tulevan samaa reittiä ylös, kun aamulla ei ollut mikään voittajaolo). Kotona söin yhden tortillan, johon olin pilkkonut lihapullia, kun ei enää pelkkää jauhelihaa ollut tarjolla (oli kyllä ihan hyvää jopa). Sitten vielä vähän perunamuusia ja lihapullia. Eikä toki pidä unohtaa markkinoilta ostettuja lakuja.
Erinäisiä hedelmiä ja vihanneksia ja vuohenjuustomunakkaan
[q]luode, 18.8.2007 16:48:
---
Anselmi, 18.8.2007 14:49:
---
mitä on nolovoi?
[/q]
Vähän niinku munavoi (a.k.a. muavoi) jonka joku nolo tyyppi valmistaa*vink*
Vaahtokarkkeja
Naudanpaistiruukkua venäläisen keittiön tapaan valkosipulisen tuoresalaatin ja punkun kera. Jälkiruuaksi on omppupiirakkaa, muttei olla vielä jaksettu siihen asti.
Riisikakkuja juustolla ja teetä. Tänään ei maistu ruoka.
[q]Anselmi, 18.8.2007 19:50:
---
luode, 18.8.2007 16:48:
---
Anselmi, 18.8.2007 14:49:
---
mitä on nolovoi?
---
Vähän niinku munavoi (a.k.a. muavoi) jonka joku nolo tyyppi valmistaa*vink*
[/q]
selvisipä sitten tämäkin asia.
Tortillan!
[q]MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..
[/q]
Oli kyllä ehkä hirvein ruokailukokemus mikä mulla on ollut. Yhtäkkiä suuhun työnnetään semmoinen oksennukselta maistuva pähkinä ja silmät säihkyen kysytään "eikö ookkin hyvää"?
mäkist 5 juustoo ja limu
manna frutti purkin, monen monta lasia kivennäisvettä ja puoli rasiaa kivettömiä viinirypäleitä.
Söin pitsan. Tarvitsin sitä :D huomen si taas jatkuu terveelliset elämäntavat :D
[q]AdonisHercules, 19.8.2007 16:11:
---
MissKoo, 18.8.2007 17:51:
---
Oli kyllä ehkä hirvein ruokailukokemus mikä mulla on ollut. Yhtäkkiä suuhun työnnetään semmoinen oksennukselta maistuva pähkinä ja silmät säihkyen kysytään "eikö ookkin hyvää"?
[/q]
Varmaan kuusi ihmistä maistoi näitä pähkinöitä ja kaikki sanoivat että maistuu hirveällä, paitsi minä Kuka tunnustaa tykkäävänsä niistä?
Pähkinät RULAA
Viimeisen palan Ruispaloista....tulis ees se kahvinkeitin pian Suomesta, että sais jotain muuta kuin pikakahvia kotonakin.
Omenan ja auringonkukansiemeniä
Ja mansikoita*slurps*