Mitä söit tänään?
Vielä en mitään, mutta muutaman tunnin päästä herkuttelen tuoreella pitsalla
Ananas - kinkku - salami - herkkusieni - pizza on taivaallista. Ja paljon juuuuustoa mukaan.
kouluruokaa: Spaghettijauhelihakasvislaatikkoa, leipää, piimää.
Hyvää oli!
mä tein tänään supa juvarlakia...
hmm.. mikäköhän se olisi suomeksi...
riisi-jauleliha pallero keitto...*nauru*
vaikee suomentaa tota ruokaa koska tätä ruokaa en ole tavannu kenekään tekevän suomessa mun ja mun äidin lisäksi, se on kreikkalainen keitto jota tehdään aika paljonkin pohjois-kreikassa. Se on yksi mun lempiruuista ja se maistuu erittäin hyvälle..*slurps*
15 hapankorppua päällä margariinia ja juustoa
Ainiin söinhän mä sitten yksissä juhlissa pari keksiä ja vähän jotain torttua, ei ollut järin hyvää
Eli ei ollut päivän ruokavalio kovin kaksinen... Ehkä jos huomenna jaksaa ja pystyy meneen kouluun, niin syö siellä sitten edes hiukan paremmin...
Ruis-/kaurapuuroa jossa myös ruisleseitä..paljon maidon kera
En vielä mitään mutta kohta päärynää, viiliä ja karjalanpiirakka*slurps*
aamupala: leipää juustolla ja maccaral ja teetä ja banaani persikka jukurttii *sydän*
Kaksi paahtoleipää kalkkunafileleikkeellä. Ja kahvia, paljon kahvia.
aamulla kahvia ja nyt muusia ja uunimakkaraa, nam*joo*
aamupalax kaurapuuroa voisilmällä ja kourallisen persiljaa (!!)*taputapu*
Kaksi ruismarkkaa juustolla, 2 lasia vettä ja b- + monivitamiinin.. nälkä on melkoinen nyt..
tähän mennessä tänään:
aamulla:
paahtoleipä, jolla oli juustoa, balkania, kurkkua, tomaattia ja raejuustoa
lasi appelsiinimehua
lasi mustikkakeittoa
banaanijugurtti
banaani
koulussa:
hernekeittoa
leipää
nyt:
2 appelisiinia
*laihduttaa*
Aamulla kaks näkkileipää. Nyt tuli nälkä ni kinkku-sipuli-juusto -munakas paistuu hellalla..*slurps* Aijoo, kaks salmiakkikarkkia ihan äsken.
Rikastutanpa minäkin tätä tärkeääkin tärkeämpää topiccia. Söin juuri kaxi Saarioisten mirkorizzaa ja pahaa oli
[q]Unity(f):
mä tein tänään supa juvarlakia...
hmm.. mikäköhän se olisi suomeksi...
riisi-jauleliha pallero keitto...*nauru*
vaikee suomentaa tota ruokaa koska tätä ruokaa en ole tavannu kenekään tekevän suomessa mun ja mun äidin lisäksi, se on kreikkalainen keitto jota tehdään aika paljonkin pohjois-kreikassa. Se on yksi mun lempiruuista ja se maistuu erittäin hyvälle..*slurps*
[/q]
eilisestä sitä oli jääny... on kyl niin hiton hyvää... harmi kun mun orja ei syo lihaa niin joudun yksin syömään tätä herkkua..*kuolaa*
Roskaruokaa...
jauheliharisottoa
puuroa
mehukeittoa
ruisleipää juuston kera
jugurttia
kalarisottoa ja salaattia
300g possun kassleria
4 perunaa
ja iltapalaksi varmaan ruisleipää.
aamupala:
-vaniljajugurttia jonka seassa omenaa ja kanelia
-muki (5dl) sokeroimatonta kahvia
-2 leipää, joiden päällä polar-juustoa, kevytleviä ja kalkkunaleikettä
välipala:
-banaani
-hieman jugurttia
päivän lämmin ruoka
-jauhelihakeittoa
-1 leipäpala
ja tämän jälkeen erehdyin syömään joululahjaksi saatuja konvehteja ja pipareita
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....