Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Mark, 13.6.2005 12:34:
---
mayah, 13.6.2005 12:28:
- Huumausaineiden käyttö

Ja siinäpä sitte ne tärkeimmät.

---

for FUCK sake camoon, ite vedät viinaa ja röökiä (kuvista päätellen ainakin) ihan siinä missä muutkin, härskiä kaksinaismoraalia sanon minä. Tiedätkö että "huume" on vaan valtion määrittelemä termi sille että mikä päihdeaine on laitonta?

edit: ja joo sori OT, enpä jatka enempää aiheesta täs topikis.

-M
[/q]

Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?

Vai pitääks niiku joko kieltää kaikki tai sallia kaikki?

-M

[q]Lume, 30.10.2006 00:16:
Voisko naiset selittää tän jutun kupletin. Miksi joku haluaa kohdeltavan itseään kuin roskaa? "Nice guys always finish last", sanonta joka pitää erittäin paljon paikkansa.
[/q]
koska pitää olla sitä "saalistamisen jännitys"-paskaa

[q]KooKie, 2.7.2007 01:30:
---
Ana-5000, 25.12.2006 18:29:
tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..

- henkinen tavoittamattomuus

---

Sua vaan syö, että oon niin paljon sua henkisesti edellä, ettet pysty mitenkään kirimään sitä matkaa umpeen.
[/q]

no jos sä kuljet edellä ni ainaki voin tsekkailla sun pebaa <3

[q]KooKie, 2.11.2006 19:33:
Monet kaverit meinaan ovat vaihtaneet muun sosiaalisen elämänsä tähän "seurusteluun" ja eron koittaessa ovatkin huomanneet todellakin olevansa yksinäisiä.
[/q]
tuttua tavaraa ihan täällä huonommissakin piireissä :(

[q]Vanhapiikapäiviä odotellessa mä haluan siltikin olla vielä [size=3]naiivi[/size] romantikko (minä kukaan mut tunteva ei mua taida nähdä) ja odottaa elämältä ja ihmissuhteilta parasta.
[/q]
ei kannata antaa periksi kyynisyydelle :) ollakseen vielä vanhana maanpäällinen romantikko olisi hyvä kokea aitoa kahden ihmisen välistä romantiikkaa. ei ehkä ole laatua "prinssi tulee valkoisella yksisarvisella ja survoo majesteettista juhlapasuunaa mun sykkivään lemmenhyytelöön", mutta piru vie on se ainakin aitoa.

-Liiallinen itsensä tyrkyttäminen, varsinkin naisilla. Se tekee kenestä tahansa ärsyttävän.
-Jos jostain huomaa ihan selvästi että se yrittämällä yrittää olla tietynlainen tai vaikuttaa muuten vaan feikiltä, niin ei kiitos.
-Liiallinen humala. *toktok*
-Sosiaalisesti/älyllisesti rajoittuneet eivät myöskään oikein iske.

[q]Timce, 25.2.2007 20:46:
Jatkuva rahanpuute?
[/q]
Jatkuva tarve manipuloida ihmisiä.

[q]kiu^^, 19.2.2007 16:09:
Mulla loppuu kiinnostus siihen jos toisella ei tunnu olevan itsetuntoa ollenkaa. Ällöttää sellanen valittaminen.. Eihän toisesta voi tykätä jos ei tykkää eka itsestää!
[/q]
Toi kuulostaa ihan yhdeltä häiskältä joka oli joskus ikuisuuksia sitten kiinnostunut musta (hyvin yksipuolisesti). Se oli vaan jotenkin kieroutuneella tavalla samaan aikaan yliegoistinen ja sitten vielä sellanen "älkää välittäkö musta" -valittaja. Sillä ei ollut oikeastaan mitään sanottavaa mikä ei olisi liittynyt häneen itseensä. "Kaikki mun tyttöystävät on kärsiny kuulemma alemmuuskolmpleksia mun kanssa ku oon niin fiksu". Tai vaihtoehtoisesti "Mä oon niin masentunut, eikä kukaan ymmärrä mua koska mä olen niin ainutlaatuinen". Ja kerran kun kaveri rupesi kyselemään multa kuulumisia, niin about minuutin jälkeen jätkä älähtää kovaan ääneen "Vitun hermostuttavaa kun kukaan kiinnitä muhun huomiota!!" (voi sääli...)
Tää jätkä on aika pitkälti sellaisen miehen henkilöitymä, joka latistaa ainakin tämän tytön kiinnostuksen saman tien.
Mut anyways, varsinaisia juttuja mitkä ei yksinkertaisesti miehessä viehätä on

Sellanen äidinpoika, joka ei saa mitään aikaiseksi, ellei ole joku patistamassa
Ahdasmielisyys
Tunneälykkyyden puute
Karisman puute
Turha valittaminen (tähän syyllistyn kyllä joskus itse )
Manipulatiivisuus

En kiinnostu naisista jotka:

- Eivät ole persoonallisia
- Haisevat Loreal PolyBlondelta
- Wanna Be Malleja
- Kantavat itsekästä nenää
- Omaavat suuret jenkkakahvat
- Eivät ole tyylikkäitä, elegantteja
- Ovat Huonolla perseellä varustettuja
- Yli 25 vuotiaita (Paitsi penelope <3)
- Yli 180 tai alle 170 pitkiä
- Eivät pidä seksistä, tai edes viittaavat siihen suntaan joskus, ettei seksi nyt niin mahtavaa ole
- Käyttävät huumeita
- Polttavat tupakkaa
- Juovat liikaa viinaa
- Eivät harrasta koskaan mitään liikuntaa
- Sanovat mulle ettei kaikki tollasesta treenaamisesta tykkää
- Heittävät muuten omasta mielestään nokkelia huomautuksia
- Luulevat olevansa ainutlaatuisia, matkalla tähtiin
- Pummivat juomaa/muuta tarjottavaa
- Flirttailevat jokaisen vastaan tulevan miehen kanssa
- käyttäytyvät huoramaisesti/eivät tiedä missä tuo raja kulkee
Lista jatkuu ikuisuuteen...

Ensimmäinen asia mitä itse katon naisissa, on silmät, kolmas on takamus. Toinen vaihtelee. *sydän*

[q]meah,
Mutta kultaseni, minä en tykkää "tollasesta treenaamisesta" kun sinä!! *nauru**sydän*
[/q]

Mut tollasta se on, sit kun alkaa jonkun kanssa seukkaamaan, vedättää ne hetkessä puolet alkuvaatimuksista, ennenku huomaakaan, seukkaa just toisenlaisen kanssa kun aluperin lupas itelleen.

Ja höpsis kuitenkin, sä oot täydellinen. *sydän*

[q]Zenni, 30.10.2006 00:23:
Mun käsityksen mukaan jotkut tytöt haluu uskoa, että ne pystyy "kesyttämään" sellasen rasavillin tapauksen koska itellä pitää olla sellanen vaikutus. Eli kivat ja hyväkäytöksiset poitsut on ton teorian mukaan ihan hyödyttömiä koska niitä ei tarvii muuttaa :)
[/q]
miksi? what's the point?

luulisi, että tuolla saalistamisen jännityksellä ei enää ole juurikaan painoarvoa siinä vaiheessa, kun arki alkaa seurustelussa. jos nyt on "ylittänyt itsensä" päästäkseen höyläämään jotain lottopottihoitoa, niin kai se sitten pitään viikon pidempään tyytyväisenä, kun myhäilee saaneensa niin hyvää tavaraa :P

oman nimeni voi ainakin lisätä siihen "kiva perusjässikkä"-listalle. kuitenkin seurustelussa pitää joka tapauksessa ottaa huomioon myös toisen osapuolen tarpeita, ja muuttua antoisan yhteiselon edellyttämällä tavalla. meillä perusteuvoilla on vaan paremmat ainekset näihin edellytyksiin, miksi keittää soppaa huonoista raaka-aineista? :)

[q]Zenni, 30.10.2006 00:44:
Kyllä se varmaan kivalta tuntuis jos poika muuttuu kusipäästä tyttöä palvovaksi ihannepoikaystäväksi, ihan vaan sen tytön takia.
[/q]
te naiset elätte näköjään jossain pilvien yläpuolella :D oishan se kivaa joo, mutta todennäköisempää olisi voittaa päävoitto lotossa :D

[q]Zenni, 30.10.2006 00:53:
Näinpä, ja siks sitä muuttamisen kohdetta aina vaihdetaan ennenku onnistuu :P
[/q]
juu, mäkin heitän mun lottorivin roskiin, kun kaikki on oikein ennen viimeistä numeroa x)

[q]KooKie, 2.11.2006 18:27:
Mä haluan vain sen teh Oikean [tm] ja jotenkin naiivisti uskon, että on olemassa joku täydellinen matchi. Ja mä mielummin odotan sitä, kuin pilaan elämästäni monta vuotta tekemällä kompromisseja unelmieni suhteen.
[/q]
katsotaanko vaikka 2-3 vuoden päästä uudestaan, että pidätkö vielä kiinni tuosta periaatteesta? :)

[q]KooKie, 2.11.2006 18:46:
Mun mielestäni koko idea seurustelussa on perseellään, jossei voi nähdä sielunsa silmin itseään sen saman henkilön kanssa vielä 30 vuoden päästäkin.
[/q]
et suinkaan ole ainoa tätä mieltä oleva. mutta tämän yhteiselon sen täydellisenkin kanssa kuvittelet onnistuvan tuosta vain, ilman mitään vastoinkäymisiä? jos 20 vuoden jälkeen jokin rupeaakin nyppimään, niin heitätkö hanskat tiskiin?

[q]Mä todellakin toivon, ettei musta vanhemmiten tule säälittävää vanhapiikuuspelkoista ja emotionaalisesesti niin epävakaata ihmistä, että tää periaate järkkyis.
[/q]
tämä tulee aivan varmasti järkkymään (vaikka tämän sanomalla bustaankin omaa periaatettasi hetkellisesti;) en minäkään sinkkuna paljoa pyörisi, jos vain seurustelemisen takia pitäisi joku olla. tekstistä vaan paistaa läpi toi "independent woman"-asenne :D

kuulostaa pikemminkin joltain traumaattiselta katkeruudelta, koska kaveriparit on välillä sattunu riitelemään ja ei ole aina mennykään, niin kuin leffoissa, niin tämän perusteella pitää tuomita parisuhteet siihen kategoriaan, että kuhan saa pillua ja ei tarvii lähteä yksin baarista

ja sitten joskus xx-vuoden päästä, kun sattumalta kohtaat sen oikean, niin saattaa olla aika kiva ongelma edessä, kun ei ole minkään valtakunnan kokemusta oikeasta yhdessäelämisestä. idiootit lähtevät vakavaan seurustelusuhteeseen pelkän yhdessäolon takia. mutta seurustelu kasvattaa ihmistä ja saa ehkä joku päivä tajuamaan, että maailma ei aina toimi niin, kuin haluaisi

[q]Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.
[/q]
niin - nyt 18-vuotiaana. pikkuhiljaa ne alkaa kummasti feidaamaan elämästäsi, kun he löytävät oman elämän tarkoituksensa ;) ja vaikka tämä ei tarkoitakaan sitä, että he eivät vielä olisi ystäviäsi, mutta ei sitä kuule enää keski-ikäisenä olla joka ilta viettämässä tyttöjen iltaa ja käydä porukalla ikkunaostoksilla kaupungilla

tulipahan vaan mieleen näin pelkästään seksuaalisesta kannalta:

-liika karvoitus
-liiallinen lahnuus

[q]Remotion, 20.3.2006 23:08:
(plus et orastavat skitsofreniset piirteet sai tekee lopullisen päätöksen aika nopeesti)
[/q]
Mitä näihin sit kuuluu?

[q]Remotion, 21.3.2006 14:50:
mä menin jo termeissä sekasin :D mutta kai mäkin jotenkin olen sekasin, mut tuolal mimmillä oli vähän liian vilkas mielikuvitus ja ties varmaksi minustakin asioita jotka ei tosissaan pitänyt paikkaansa ja tuomitsi sitten niiden perusteella.
[/q]
Noh, tohon riittää kyllä skitsoaffektiivinen häiriö tai paranoidinen persoonallisuushäiriö.

[q]remotion, 26.2.2009 15:50:
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...
[/q]
Eli oot tullu kaapista ulos ?

[q]remotion, 26.2.2009 16:18:
---
mikke, 26.2.2009 16:04:
Eli oot tullu kaapista ulos ?

---

not. ei vaa jaksa minkään kakshaarasen luontokappaleen oikkuja tällähetkellä.
tällähetkellä mulla on vain etäsuhde kesäautooni, ja kun kuukauden päästä pääsemme taas yhteiseen kotiin niin tuskimpa on lorttoja silloinkaan vielä ikävä, vaikka naiskauneus aina kiinnostaakin sikäli.
[/q]
No, kyl se siitä :)

[q]kuolo, 16.3.2009 17:43:
peenis naisella*eiei*
[/q]
on kyl aika turn-off :(

O