Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Orfeus, 11.6.2005 23:44:
-käyttää kiloittain meikkiä, luonnonkauniit tytöt iskee*sydän*
[/q]

Todellakin! eka mahdollinen turn-off on höyste pakkelit naamassa.

[q]^Hagi^, 31.10.2006 05:47:
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ". [/q]

Ei ku mä puhun niin paljon

Mut joo, se on kyllä aika ikävää istua jonkun kanssa jossain eikä ole mitään sanomista, mulla ainakin tulee aika nopeasti lähtö kyllä siinä vaiheessa.

Mutta siis, jos et halua mennä hänen kanssaan enää minnekään niin miks meet? Mitä kauemmin vetkutat "pakkien" antamista, sitä paskemmalta se tuntuu. Ts. jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sen voi sanoa ihan suoraan.

jos naisel kasvaa viikset..d

Välinpitämättömyys, empaattisuuden puute, kylmyys, tahallinen vaikeus, se ettei kykene puhumaan/riitelemään vaikeistakin asioista järkevästi, skitsoilu, tietynlainen pukeutuminen, tietynlainen asennoituminen elämään ja tilanteisiin jota se tuo tullessaan, liiallinen materialismi, liiallinen hygieniasekopäisyys, itseasiassa melkeen mikä vaan äärilleen vietynä..

...tän takii kai sitä on ollu näin pitkään kiinnostumatta sillä tavalla tosissaan, hmm.. minkäs teet.

Semmoset tolvanat joiden ainoa puhe aihe on: mitä on tapahtunut, mitä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan eli juorukellot jos haluan tietää jotain nuista kolmesta katson uutisia...
(No siis kyllä juoruja on joskus kivaa kuunnella, mutta edelliseen tyttöön kiinnostus pikkaisen lopahti, tai vähintään alkoi ärsyttämään oli tuo)
Myöskin suuri alkoholin käytön määrä on todella ärsyttävää!

[q]$, 24.6.2009 15:05:
Elikäs; jos määräilyn tai pirttihirmun piirteitä on ilmassa, niin kiitos ei.
[/q]

[q]$, 24.6.2009 14:14:
Yhteenveto: Fasismi asian kuin asian suhteen.
[/q]

Jep, näiden piirteiden esiintyminen on heti lopullinen stoppi omalle kiinnostukselle.
Ylipäätään oman elämän rajoittaminen typerillä säännöillä joita ei edes itselleen pysty täysin perustelemaan on melko lannistavaa sivusta seurattavaa.

yks mikä nyt omasta suhteestani latistajana on ollut on toisen äärimmäinen nöyryys, ujous, kiltteys ja varsinkin hiljaisuus. No mutta ei ole kuitenkaan suhde näihin päättynyt ja kun itse on sosiaalinen päläri niin kaipaisi enemmän toiselta inputtia vahvempia mielipiteitä ja erilaisia näkökulmia keskusteluun, mutta tietysti joinakin hetkinä jopa se yleensä ahdistava toisen vaitonaisuus on tervetulluttakin.

mitä tuohon äänihommaan tulee ni ite tykkään sellaisista pehmeistä naisellisista sävyistä, matala ääni ei houkuttele eikä kailottajat tai kaakattajat :D

[q]Aziz Combat Fighter, 12.3.2010 10:58:
Siin on varmaan se, että kun itse yrittää humalassa vaihtaa ns. vapaan silmään, niin selvinpäin porukassa olevan henkilön sadan prosentin henkinen läsnäolo on todella painostava asia. Porukassa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän alkoholeissaan jännitys laskee. Jos porukassa on yksi tai useampi selvä henkilö, ihmiset vertaavat omia juttujaan ja käytöstään näihin, joten väkisinkin selvinpäin ryyppyremmissä notkuva ihminen ns. latistaa tunnelmaa - ihan yrittämättään :P Näin niinkuin sekunnin ja viiden pennin filosofoinnin perusteella.
[/q]
Tää on kyl totta, huomas hyvin tuos ku oltiin kolmestaan saaressa mökillä ja yksi kolmesta ei juonut koko matkalla mitään, ei tää kaveri ollut mitenkään haitaksi mutta on se vaan jännä et kun yks on täysin jalat maassa eikä samalla tavalla innoissaan ku kaks muuta ni äkkiä siinä meni itselläkin maku touhusta ja sekin mitä tuli juotua meni sitten hukkaan yllämainituista syistä.

[q]SuperPanthour, 5.7.2010 00:44:
Semmoset tolvanat joiden ainoa puhe aihe on: mitä on tapahtunut, mitä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan
[/q]

Tota..mistä sitten saa puhua?

[q]kinderi, 5.7.2010 09:37:
---
SuperPanthour, 5.7.2010 00:44:
Semmoset tolvanat joiden ainoa puhe aihe on: mitä on tapahtunut, mitä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan

---

Tota..mistä sitten saa puhua?
[/q]
Vaikka musiikista :D

-viikset

[q]Remotion, 9.11.2005 18:26:

...en tykkää viiksekkäistä naisista...
[/q]

My point exactly :D

Jos nyt vähän enemmän tosissani vastaisin kuitenkin...

-Jatkuva liiallinen dokaaminen, esim. 4 päivää radalla putkeen täysin kuus-nolla pierussa.
Tässä oikeestaan pointtina lähinnä ne seuraukset.

-Liika-lihavuus/huomattava ylipainoisuus ja ennenkaikkea jos ei tajua tehdä itselleen sen suhteen _mitään_.
Ei tietty missään peinessä pömppämasussa mitään vikaa ole

-Tarve lesota/keulia omaisuudellaan ja rahalla yms, eli olla muka parempi kuin muut.

-Kyvyttömyys olla oma itsensä. Pakko pitää showta yllä, varsinkin tiettyjen ihmisten suerassa.

-Laiskuus a.k.a sohvapottu

-Jos tyyppi on sitä H&M/burberry/finladssvensk/isi-maksaa MASSAA. (here I go again *vink*)
Tää on pahin. Jos pitää olla samanlainen kuin muut, pukeutua täysin samalla tavalla kuin muut ja voi vittu vieköön vielä käyttäytyä ja olla olemukseltaan täysin tota edellä mainittua massaa.

[q]Karvinen, 30.9.2005 10:03:
se jos ei pygee lähtee koskaa mihkää bileisii/baarii ilman päihteitä. . .
[/q]

Baariin ei kyl pysty lähtee vaikka olis seittemän kiloo päihteitä

Hivenen selailin sivuja ennenku tuli oikeestaan mieleen mitään mikä latistais mielenkiintoa.

Sanoisin ainakin nyt ensialkuun että kyllä se miten jäbä pukeutuu, pistää ainakin ihan heti ensimmäisenä silmään.
Toisaaltahan sitten, ihan kaikki vaatteet ei sovi kaikille.
Joten ehkäpä se on se tyylitaju.. mitä sanaa tässä vois olla hakemassa.

Sitten sanoisin ton mustasukattomuuden.
Koska vaikka on kiva että kaveri luottaa jne, niin mä ainakin sen verta turhamainen että välistä semmostakin ois kiva huomata.
Ois myös kiva jos tää kaverikin ois välistä vähän turhamainen..

Ja koska.. Olen tietysti älykäs, mutta en ehkä ihan kaikilla osa alueilla, oletan että pojankaan ei tarvitse ihan jokaisella aivosolullaan loistaa ihan joka hetki. Pienoinen latistushan siitä syntyy, jos toinen on kaikessa sinua parempi ja viisaampi.
Koska eihän se nyt mitenkään ole mahdollista ;)

peace and luv.
pusijee.

[q]Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök.
[/q]

aah kaikki varmaan quottaa sua KUN OOT VAAN NIIN OIKEESSA
:) tai :(

liika on liikaa. eikä vähemmästä väliä.

[q]Kit^,
jep jep.. miehen pitää olla Mies, ei mikää ovimatto.. joka koko ajan myötäilee omia mielipiteitä ja luopuu omista heti, jos toinen on eri mieltä.. *toktok*

Vaikka toki haluan että mua kuunnellaan, on välillä kiva kun mies ottaa ohjat

Mutta toisinaan on ihanaa, kun mies on hellä ja kehuu. Eikä aina napit vastakkain ole kiva. mut välillä pienet erimielisyydet pitää suhteen mielenkiintosena. jatkuva vastaan väittäminen ja periaatteista tappelu on turhauttavaa.. Nii ja seki vielä rassaa, jos mies on täys lapanen.. tai jos se on naisellisempi ku mä (mikä joissain asioissa ei välttämättä paljoo vaadi)..
[/q]

ja just näin yritin kirjottaa viel itse tohon loppuun äsken
mut en löytäny sanoja *sanat on*

ja haha.. lapanen :D
nauroin kyl hetken
toi vähän muistoja mieleen...

[q]astaroth, 3.2.2009 19:54:
---
[Siru], 31.1.2009 14:00:
Miltä muijasta mahtaa tuntua jos toinen kyylää muiden perseitä suuremmalla mielenkiinnolla kun esim yrittää luoda keskustelua. Ei varmasti saa kauheen hyvää kuvaa

---

johtuu varmaan siitä, että sun persettä ei siinä tilanteessa pysty näkemään tarpeeksi hyvin :)
[/q]

Jos tapaan ko. tyypin siellä legendaarisessa baarissa, niin katson aina hänen tapaa kohdella paikan henkilökuntaa. Jos heppu on vähänkin tyly heille, se on kyllä lähes saman tien adios. Samoin vihaan sitä, jos tyyppi pummaa röökiä, eikä edes sano "kiitos". Pieniä asioita, mutta heijastanevat kokonaisuuttaa - varsinkin, jos tapa on toistuva.

MINÄ!

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O