Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]nuance, 11.6.2005 16:42:
I make you lick my boots LOL.
[/q]
NO U
[q]Energizer, 13.6.2005 12:17:
niin ja tietenkin kaikennäköinen karvoitus!!!
[/q]
Tota mä en ymmärrä :( Miehillä on karvoja!
Pojilla ei ole.
^^ Ymmärrän pointin. Itteäkin joskus ärsytti, kun mies kyyläsi toisia naisia, mutta nykyään se on mulle ok. Jos siis mies tekee sitä ihan siedettävissä ja kohtuullisissa määrin, niin ei haittaa (se on taas toinen juttu, mikä kenenkin mielestä on 'kohtuullinen määrä'). Tajusin jossain vaiheessa, miten hauskaa se kyyläily voi olla ja harrastin tissi- ja persekyyläystä yhdessä ex-poikaystäväni kanssa. En koko ajan tai joka päivä, mutta silloin tällöin. Loistavaa ajanvietettä! Okei, mä olen outo.*hihu*
[q]Tiinuliinu81, 28.1.2009 11:18:
- - Oikein odotan hetkeä, että se sanoo mulle ei..
[/q]
Tätä en sitten ole ikinä tajunnut. Miksi ihmeessä vain odottaa, miksei voisi kertoa ystävällisesti, että sinua vaivaa se, että kumppanisi aina vain myötäilee mielipiteitäsi ja toivoisit kuulevan enemmän, mitä hän oikeasti ajattelee. Ehkä yrittämällä keskustella rehellisesti ja avoimesti saisit miehen käyttäytymiseen selityksen. Ehkä tyyppi sitä kautta voisi yrittää muuttaa käyttäytymistään ja saisi suhteesta luultavasti enemmän itsekin.
Ainahan on tietysti ihmisiä, joiden kanssa vaan ei voi keskustella eikä tavoittaa koskaan samaa aallonpituutta, eli jos tilanne todellakin kaiken yrittämisen jälkeen tuntuu toivottomalta, on ehkä aika luovuttaa.
Mitä tulee tuohon kultaiseen keskitiehen, henk.koht. kiitän siitä, että nykyisen kumppanin myötä on saanut heittää monet mies-nais-asettelut romukoppaan :) mut me ollaankin vähän omituisia.
[q]Vice, 18.6.2005 20:31:
- Ei osaa nautaa itselleen
[/q]
toi on kyl sietämätöntä :(
[q]Juhgu, 28.1.2009 13:01:
---
Tarkkanäköinen keskustelija myös huomaa, että tarkoituksena ei ollut käsitellä kokonaisuutta.
[/q]
[q]mariq, 28.1.2009 12:27:
---
Jos ei osaa katsoa kokonaisuutta---[/q]
Tän voi ehkä huomata viittaavan siihen, että mitä ilmeisimmin et suinkaan tosiaan käsitellyt kokonaisuutta. Edes minun mielestäni.
[q]astaroth, 3.2.2009 19:54:
---
[Siru], 31.1.2009 14:00:
Miltä muijasta mahtaa tuntua jos toinen kyylää muiden perseitä suuremmalla mielenkiinnolla kun esim yrittää luoda keskustelua. Ei varmasti saa kauheen hyvää kuvaa
---
johtuu varmaan siitä, että sun persettä ei siinä tilanteessa pysty näkemään tarpeeksi hyvin :)
---
he he...
[q]ezzy, 28.1.2009 12:11:
---
Josssu, 28.1.2009 11:24:
1. Varattu mies vokottelemassa. Hyi helv.. Vaikka olisi kuinka söpö, niin antaa jo aikamoisen kuvan itsestään.
---
Ja tiedät ko. miehen suhteen laadusta kaiken miten? Kaverin mies tms?[/q]
Mitäs sitten vaikka ei tietäisi? Paskan kuvanhan tuollaisella antaa itsestään joka tapauksessa."Hyvässä" (kuinka hyvä suhde on kyseessä, jos mies pokailee muita?) suhteessa oleva vokottelija osoittaa olevansa epäluotettava, huonossa suhteessa oleva mies osoittaa olevansa epäluotettava ja selkärangaton. Win-win?
Liikaa itsenstäänpuhuminen, yleinen sikailu, existä puhuminen jatkuvasti...
edit: Näsäviisaus unohtu mainita*eiei* se on ehkä rasittavinta mitä tiedän.
[q]Epailija, 28.1.2009 15:41:
---
ezzy, 28.1.2009 12:11:
---
1. Varattu mies vokottelemassa. Hyi helv.. Vaikka olisi kuinka söpö, niin antaa jo aikamoisen kuvan itsestään.
---
Ja tiedät ko. miehen suhteen laadusta kaiken miten? Kaverin mies tms?
---
Mitäs sitten vaikka ei tietäisi? Paskan kuvanhan tuollaisella antaa itsestään joka tapauksessa."Hyvässä" (kuinka hyvä suhde on kyseessä, jos mies pokailee muita?) suhteessa oleva vokottelija osoittaa olevansa epäluotettava, huonossa suhteessa oleva mies osoittaa olevansa epäluotettava ja selkärangaton. Win-win?
[/q]
ever heard of avoin suhde?
[q]ezzy, 28.1.2009 15:57:
---
Epailija, 28.1.2009 15:41:
---
---
---
---
---
[/q]
Ei tollasii voi tukee.
[q]Lost-Soul, 28.1.2009 16:06:
---
ezzy, 28.1.2009 15:57:
---
Epailija, 28.1.2009 15:41:
---
---
---
---
---
---
Ei tollasii voi tukee.
[/q]
Ihan mistä itse tykkää.
[q]ezzy, 28.1.2009 15:57:
ever heard of avoin suhde?[/q]
Olen toki. En vain ymmärtänyt, että viittasit sanalla "laatu" suhteen luonteeseen, etkä laatuun. Tämä nyt ei toki ole sinun vikasi, sillä sanaa käytetään yleisesti kummassakin merkityksessä. En vain älynnyt kysyä tarkennusta.
[q]Mark, 13.6.2005 12:38:
---
Ana-5000, 13.6.2005 12:36:
Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?
Vai pitääks niiku joko kieltää kaikki tai sallia kaikki?
-M
---
saa. tossa kun ei määritelty sitä mitenkään muuten kun "huumausaineiden" käyttö, johon mun mielestä ainakin luetaan myös rööki ja viina. No okei, ehkä ne on sit päihteitä, mut any case, se siit aiheest
-M
[/q]
Joo ja kahvi ja sokeri ja kaikki muu mikä reagoi elimistössä jollain tavalla.
-M
[q]Pygmi, 13.6.2005 12:40:
Joo. Voi tietysti tehdä niin kuin eräs mies, jonka Egyptissä rannalla bongasin: Hän oli sitten ilmeisesti vahannut kaiken pois sekä vatsa- että selkäpuolelta, jolloin siinä uimahousuissa kekkuoidessaan näytti siltä kuin sillä olis ollut villahousut jalassa. Ja oli sen verran tympeän näköinen blondi tipu siinä vieressä, että taatusti oli muuten sen muijan idea.
[/q]
Kyl se on niin, et ennemmin lähtee akka vaihtoon ku koko keho vahattavaks.
[q]laite
Noo, sori!
Kyl mä tollasiakin tapauksia tiedän oikeesti.
[/q]
=D
[q]ezzy, 28.1.2009 12:11:
[/q]
Jos kyseessä olisi kaverin mies, niin se olisi lentänyt pihalle jo aikoja sitten.
Eikö tuo kerro miehen "laadusta" jo aika paljon kun on valmis pettämään jatkuvasti?
Minulle kertoo ainakin sen verran, että ei kiitos. En todellakaan aio haaskata aikaani sellaiseen.
Ja viimeaikoina mulle ja kavereille on sattunut ihan liian usein, että varatut miehet yrittää.
Musta se on järkyttävää ja nöyryyttävää.
- tyhmyys
- sivistymättömyys
- rasistisuus
- tosikkous
- jäykkyys
- kuosaaminen
- liian rajusti poikkeava maailmankuva
- ikävä luonne
etc...
[q]Fyraett, 8.12.2006 15:19:
---
satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka
---
tietenkin tollaset läpät on kivoi, mut siin on iso ero jos niit käyttää muutaman kerran viikos vs. 3-10 kertaa päiväs ;)
kyl nitkutus aina överin voittaa.
"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)
[/q]
Kyllä sitä voi toista ihmistä rakastaa muutaman kuukaudenkin tuntemisen jälkeen. Jopa muutaman viikonkin. Joskus sitä rakastuu ensimmäisen tunnin aikana jonka toisen vaikutuspiirissä viettää...
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.