Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
Kyrpä
Verbaalinen köyhyys latistaa kyl aika nopeesti tunnelman :D "konteksti....hä?"
[q]cjet, 12.1.2007 11:27:
Juu. Mä oon ainaki maailman täydellisin ihminen.
[/q]
Minäkin
Mun vikana on varmaan se, etten osaa jäädä paikoilleni.
kunnianhimottomuus.
[q]John,
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*[/q]
juu... ei sellaista, jota voi viedä kuin pässiä narussa
-[q] Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*
[/q]
höh, -mua on sanottu tosikoksi, mutta ei pidä paikkaansa. Juuri tätä tarkoitan kun tietyt asiat pitää hoitaa kunnolla -ja lopun laittaa menemään enempi vähempi kieliposkella,
mutta mitkä asiat pitää hoitaa hyvin onkin sitten jo ihan toinen väittely
[q]
Ja vastaus itse aiheeseen: tuossa aikasemmin joku sanoi että jatkuva politiikasta puhuminen latistaa kiinnostuksen... itselläni on melkein päin vastoin. Eihän siitä tarvi jatkuvasti paasata (hmm, tarkemmin ajatellen taidan kyllä välillä tehdä niin*nauru*), mutta itseäni ainakin turhauttaa jos ei toista kiinnosta päivän politiikka eikä siitä saa minkään näköistä keskustelua aikaseksi, muuta kuin ehkä "hulluja nuo arabit" tms.
[/q]
niin ja tästä poliitiikan puhumisesta.. kuvittele että jos esim tätä pilakuva-juttua tärkeämpänä kokee vaikka ranskan lakimuutos asiat (muttei tule sitä ilmaisseeksi heti kättelyssä) eikä siten ole oikein paneutunut taustatietoihin osallistuakseen täydellä lähi-itä-keskusteluun ja tulee sivuuttaneeksi aiheen, kun katsoo paremmaksi olla sanomatta juuta tai jaata kun ei kerta ole mitään vankkaa sanottavaa
---niin ethän mene vipuun ja lokeroi toista sivitymättömäksi mitään-mistään-mieltä-olevaksi..
ja itse olen huomannut itsestäni sen että jos ja kun on jotain pohtinut öisin ja todennut ettei asialle ei omana elinaikana vaan juuri mitään voi ja kun tämä lopputulos ottaa ohimoon, siitä jauhaminen loputtomiin on oikeasti pidemmän päälle turhauttavaa
mitäs muuta ei niin miellyttävää voisi teissä miehenaluissa olla..
--tupakointi
ja se että kiinnittämättä omaan ulkonäköön ollaan kovasti kritisoimassa mimmien pieniä tissejä ja/tai takamusta,
vaikka siinä vaiheessa kun itse juokset bodaamassa, olet mennen tullen ananasmurskaraejuusto-dieetillä ja saat d-vitamiinisi solariumista oletkin jo mun kiinnostuksen ulkopuolella..
[q]Tiinuliinu81, 22.5.2009 12:22:
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.
[/q]
Uhh, ihanaa.. Niinkun tässä jokin aika sitten, tokalla tapaamiskerralla jätkä alkoi mua kutsumaan kullaks ja rakkaaks..
Samalla reissulla kysyi että "Rakastatko sä mua?" ,ja kun luonnollisesti vastaan että "no EN", niin kuulen että vois sen kiltimminkin sanoa eikä tollain vähän liiankin suoraan.
Siis wtf!?!?
Eipä olla tapailtu enää :D
[q]kindertin, 24.6.2009 12:13:
---
Tiinuliinu81, 22.5.2009 12:22:
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.
---
Uhh, ihanaa.. Niinkun tässä jokin aika sitten, tokalla tapaamiskerralla jätkä alkoi mua kutsumaan kullaks ja rakkaaks..
Samalla reissulla kysyi että "Rakastatko sä mua?" ,ja kun luonnollisesti vastaan että "no EN", niin kuulen että vois sen kiltimminkin sanoa eikä tollain vähän liiankin suoraan.
Siis wtf!?!?
Eipä olla tapailtu enää :D
[/q]
Rakkaus on kaikille aika erilaista. Vissiin tolle se oli sit moikkaaminen :D
Klassinen "you had me at hello"
[q]-Alex-, 24.6.2009 12:48:
---
Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.
[/q]
Tää menee jo vähän samanlaiseks keskusteluks ku toi ateismikeskustelu. Absolutismi on yhtä paljon alkoholiongelma, kuin "en pelaa futista" on harrastus.
Alkoholinkäytön hyväksymisen kanssa ei ole mitään ongelmia, se on se miten sitä jengi käyttää mikä siitä tekee suurimman turnoffin. Läträämistä ja päihtymishakuisuutta/ördäämistä en vaan voi sieltää ja miks pitäiskään, sikskö että se on suomessa yleinen tapa?
^^
No ei mikään hullu naisen hakkaaja-mies mutta ei mikään räsynukkekaan.
Tupakointi on aika paha ainaski... mut ehkä se ei latista ihan 100%.. vain 99%
[q]Oku, 12.12.2006 01:02:
Kasvissyöntiin on monilla ihan egoistis-pragmaattisia syitä, esimerkiksi mies on voinut havaita sen edistävän vaikkapa joitain hänen harrastuksistaan.
[/q]
Kuten esim. hippityttöjen panemista.
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!
[q]Juhgu, 28.1.2009 10:21:
---
Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:04:
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!
---
Joo, on kyllä ikävä juttu toi joustaminen. Suosittelen dumppaamaan välittömästi tollaset tyypit ja etsimään jonkun joka vetää sua turpaan kun kiukuttelet. Opitpahan käyttäytymään sit.
[/q]
Musta se ei ole joustamista, että mitä vaan mä sanon niin se tekee. Hyppäis varmaan kaivoonkin. Sit jos se sanoo jotain ja mä vastaan siihen, niin pyytää tyyliin anteeksi, että oli eri mieltä.
[q]Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:25:
---
Juhgu, 28.1.2009 10:21:
---
Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:04:
---
Joo, on kyllä ikävä juttu toi joustaminen. Suosittelen dumppaamaan välittömästi tollaset tyypit ja etsimään jonkun joka vetää sua turpaan kun kiukuttelet. Opitpahan käyttäytymään sit.
---
Musta se ei ole joustamista, että mitä vaan mä sanon niin se tekee. Hyppäis varmaan kaivoonkin. Sit jos se sanoo jotain ja mä vastaan siihen, niin pyytää tyyliin anteeksi, että oli eri mieltä.
[/q]
Kyllä muakin vituttais jos jo suhteen alussa akka alkaa kiukuttelemaan ja tiuskimaan ja olemaan muuten vaan hankala. Nähdään sinkkuluukussa!
[q]laite
Kyllä muakin vituttais jos jo suhteen alussa akka alkaa kiukuttelemaan ja tiuskimaan ja olemaan muuten vaan hankala. Nähdään sinkkuluukussa!
[/q]
No sen takiahan mä tiuskin, kun menee hermot kuin toinen tyyliin nuolee lattiat edestä ennen kuin kävelen siitä. Kyllä nyt omia mielipiteitä pitää ja saa olla. Se muuttaa heti kantansa asioihin, kun kuulee mun kantani ja jos se eroaa hänen omastaan.
[q]Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:25:
[/q]
- Pitäiskö syödä jotain?
- *koiranpentukatse* joooooh...tosi hyvä idea...
- No mitä sä haluaisit syödä?
- *koiranpentukatse* Ihan mitä säki haluat...
- Okei, no tehdäänkö nakkikastiketta?
- Joo.
- Pitäiskö kattoo joku video?
- *koiranpentukatse* joooh...tosi hvyä idea...
- No olisko sulla jotain toivetta?
- *koiranpentukatse* Noo, ei mulla oikeestaan...
- Toimintaa, komediaa, draamaa?
- *koiranpentukatse* Ihan mitä sä haluat...
- No otetaan vaikka toi toimintapläjäys sitten.
- Joo.
Ja sitten tämän kaiken jälkeen jossain toisessa asiayhteydessä selviää, että tyyppi ei tykkää nakeista, eikä toimintaleffoista.
Ehkä karrikoitu esimerkki, mutta periaatteessa semmonen juttu, jolla mun sapen saa kiehahtamaan. En mä nyt ole NIIN ihana, että aina pitäisi tanssia mun pillin mukaan. Mä myös olen suhteellisen joustava (syön kaikkea ruokaa ja katson kaikkia muita leffoja, paitsi kauhua), joten jos mä kysyn mielipidettä, niin silloin mulla ei ole mitään omaa ehdotusta ja toisen mielipiteellä on hyvinkin väliä. Jos taas mulla on vahva näkemys siitä mitä mä halua, niin mä kyllä sanon sen sitten.
[q]Lyylikki
- Pitäiskö syödä jotain?
- Joo.
- Joo.
Ja sitten tämän kaiken jälkeen jossain toisessa asiayhteydessä selviää, että tyyppi ei tykkää nakeista, eikä toimintaleffoista.
Ehkä karrikoitu esimerkki, mutta periaatteessa semmonen juttu, jolla mun sapen saa kiehahtamaan. En mä nyt ole NIIN ihana, että aina pitäisi tanssia mun pillin mukaan. Mä myös olen suhteellisen joustava (syön kaikkea ruokaa ja katson kaikkia muita leffoja, paitsi kauhua), joten jos mä kysyn mielipidettä, niin silloin mulla ei ole mitään omaa ehdotusta ja toisen mielipiteellä on hyvinkin väliä. Jos taas mulla on vahva näkemys siitä mitä mä halua, niin mä kyllä sanon sen sitten.
[/q]
Juuri näin! Ja ei ollut edes liioiteltua.
[q]Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:34:
---
Lyylikki
- Pitäiskö syödä jotain?
- Joo.
- Joo.
---
Juuri näin! Ja ei ollut edes liioiteltua.
[/q]
Eli toisin sanoen:
Naista tulee aluksi kohdella kuin paskaa ja vasta vuosien seurustelun jälkeen päätyä tähän vaiheeseen.. Naisen tulee saada aikaan tämä muutos, ei miehen..
[q]Yallu
Eli toisin sanoen:
Naista tulee aluksi kohdella kuin paskaa ja vasta vuosien seurustelun jälkeen päätyä tähän vaiheeseen.. Naisen tulee saada aikaan tämä muutos, ei miehen..
[/q]
Ei. Kyllähän sitä kavereiltakin siedetään omia mielipiteitä ilman, että toinen laittaa välit poikki. Eihän mistään asiasta voi syntyä keskustelua, kun toinen vaan hyssyttelee ja myötäilee.
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.