Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]vns, 21.5.2009 17:05:
Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.
[/q]
mua tällainen rassaisi. itseäni sapettaa ylipäätää koko kännykän olemassaolo, mutta koska yhteiskunta pakottaa sopeutumaan siihen, niin pakko niellä puremalla. ketuttaa soittaa, ketuttaa vastata ja erityisesti vituttaa joutua vastaamaan tekstareilla. lankapuhelimet takaisin!
[q]Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.
[/q]
onko termi "crazy bitch!" sulle tuttu? :D
-itseluottamuksen puute, epävarmuus
- tavoittamattomuus
- alussa liian henkilökoht. juttujen sanominen, tulee olo että joutuu heti tukemaan toista
- saamattomuus
- ei omia mielipiteitä
- kiinnostuksenkohteet liian erilaiset
- jossain tapauksissa ikä
- baarissa huonot tanssitaidot on aika hyvä tapa karkottaa:D
- ja viel se että tulee se olo ettei toinen panosta yhtään juttuun
Musta aika paljon riippuu ihmisestä. Sama ominaisuus, joka jossakin toisessa henkilössä on vastenmielinen asia, voikin taas jossakin toisessa olla kiinnostava piirre.
Tosin se mun on pakko myöntää, että en yksinkertaisesti osaa kiinnostua ihmisestä joka ei osaa tai halua keskustella asioista tai jolla ei ole omia mielipiteitä. Ei kaikkea tarvitse tietää, mutta kyllä mä ainakin kaipaan suhteessa myös älyllisiä virikkeitä.
[q]Jone, 20.2.2007 11:18:
---
Annakins, 20.2.2007 10:35:
Mun mielestä tollanen ei oo hyväksyttävää käytöstä keneltäkään.
---
Niin, ei mustakaan. Mua vaan kismittää tää usein esiintyvä "double standard"-juttu mimmeiltä; paheksutaan jotain käytösmallia miehiltä niin viimeisen päälle ja jos nyt ei olla ihan seuraavalla hetkellä tekemässä itse samoin, niin ainakaan ei pidetä sitä pahana asiana oman sukupuolen tekemänä. Samaa esiintyy valitettavasti tietty toisinkin päin ja se on ihan yhtä perseestä.
[/q]
No tästä me olemme täysin samaa mieltä.
[q]Cloud, 2.11.2006 19:07:
(--) En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta. (--)
[/q]
Tuskin tässä kukaan on lähtenyt nostamaan itteään muiden yläpuolelle omalla "virheettömyydellään", vaan etitään sitä toista, joka on just itelle täydellinen. Ei sen tartte täyttää mitään täydellisyys-standardeja muiden silmissä.
[q]Lume, 30.10.2006 00:16:
-klips-
[/q]
Mun käsityksen mukaan jotkut tytöt haluu uskoa, että ne pystyy "kesyttämään" sellasen rasavillin tapauksen koska itellä pitää olla sellanen vaikutus. Eli kivat ja hyväkäytöksiset poitsut on ton teorian mukaan ihan hyödyttömiä koska niitä ei tarvii muuttaa :)
[q]astaroth, 30.10.2006 00:37:
miksi? what's the point?
[/q]
Tohon en osaa vastata kun en oo moiseen syyllistynyt :P Mut eikös ihmiset melkeen aina halua muokata muista enemmän itsensä kaltaisia, vaikkakin tahattomasti? Kyllä se varmaan kivalta tuntuis jos poika muuttuu kusipäästä tyttöä palvovaksi ihannepoikaystäväksi, ihan vaan sen tytön takia.
[q]astaroth, 30.10.2006 00:50:
te naiset elätte näköjään jossain pilvien yläpuolella :D oishan se kivaa joo, mutta todennäköisempää olisi voittaa päävoitto lotossa :D
[/q]
Näinpä, ja siks sitä muuttamisen kohdetta aina vaihdetaan ennenku onnistuu :P
[q]astaroth, 2.11.2006 19:57:
(---) ei ehkä ole laatua "prinssi tulee valkoisella yksisarvisella ja survoo majesteettista juhlapasuunaa mun sykkivään lemmenhyytelöön", mutta piru vie on se ainakin aitoa.
[/q]
Say what
[q]Fyraett, 2.11.2006 20:49:
---
Mervi, 2.11.2006 20:36:
Miehessä kiinnostaa:
-Tosimiehuus.
---
Millanen on tosimies?
edit: *viilail*
[/q]
On muute kysymys johon mäki kaipaisin vastausta, kukaan ei oo koskaan pystyny määrittelemään sitä mulle tyydyttävästi.
Liika omistuishaluisuus ja mustasukkaisuus. Myös se, jos mulla ei mielestäni oo tarpeeks omaa tilaa ja toinen tunkee väkisin mun elämään. Brrh.
[q]astaroth, 10.1.2007 22:01:
---
Zenni, 10.1.2007 22:00:
mustasukkaisuus.
---
"i'm gonna follow her to work - maybe she's fucking someone!"
[/q]
Juurikin näin! Hyvänä esimerkkinä myös "Ai tekstaatko sä jonkun äijän kanssa? PANEKSÄ SITÄ?"
[q]KooKie, 5.3.2007 17:54:
Henkilökemian kyllä löytää siitä vuoropuhelun jatkuvuudesta ja ihmiset, joiden kanssa ei ole mielekästä juteltavaa, eivät ole mielenkiintoisia - tietenkin siinä latistuisi kiinnostus.
[/q]
Tätä just meinasin, en haluu sitä fiilistä et ois pakko keksiä jotain puhuttavaa. Small talk on aluks ihan jees et pääse tutustumaan, mut jos pidemmän päälle keskustelun avaukset on 'noohh..onpas kiva sää ulkona *justjoo*' -luokkaa, ni ei mua tosissaan nappaa viedä sitä juttua yhtään pidemmälle. :)
[q]Riku, 14.7.2006 13:10:
sivistetään nyt suakin
[/q]
:DDDDD
Oletko kuullut sellaisesta jutusta kuin sarkasmi?
[q]rose, 17.4.2006 22:33:
Poika, joka tekee korrelaattivirheitä *justjoo**nauru*
[/q]
Aww :D <3
[q]Burncycle, 13.7.2006 15:43:
iskee kipinää ja näkee punaista
[/q]
:D
Sanopa muuta! Hyi että kaikenlaisia maailmanparantaja-kommunisti-hatsipäitä, töitä ei viittitä tehä ku soitetaan vaan kitaraa ja syödään ituja ja natistaan ihan hapoissa jostain lähimmäisen välittämisestä! Yhteiskunnan vastuu ja solidaarisuus ja lässyn lässy, tosiasiassa nää haluaa vaan että "joku muu" tekis ne työt ja huolehtis sitten heille uuden bongin hajonneen tilalle ja vaikka kustantais hengellisen opintomatkan Intiaan omiensa pariin, voi ei! Alkakaa elää ja hommatkaa töitä, HIPIT! Ja peskää ittenne!
Vihdoinkin löytyi joku sieluntoveri... tai siis ei toveri, heh...
[q]Sallakat, 21.7.2006 11:41:
sarkasmin viljely keskustelufoorumeilla ei toimi peruslähtökohtaisista syistä.
[/q]
Niinkö? Kertoisitko lisää miksei? Auttaisiko hymiön lisääminen jokaisen kirjoittamani viestin loppuun?
Ikävää, jos en pysty ilmaisemaan itseäni niin selvästi, että tähän liittyvästä viestistäni olisi tullut esille, etten todellakaan ollut tosissani sen "hipit ovat likaisia idunsyöjähamppupäitä" -tekstini kanssa. Vai lieneekö syy lukijassa? Mielestäni jokaisen tulisi hallita oma äidinkielensä sen verran hyvin, että osaa sekä tuoda ilmi että tulkita sarkasmia. Ehkä olisi pitänyt kärjistää vielä enemmän.
[q]niomic, 24.6.2009 01:04:
---
Lyylikki, 23.6.2009 15:52:
Mutta omalle dogaamiselleen miehen pitäisi olla rehellinen + pitäisi pystyä olemaan selvinpäin seurassa, jossa muut ottavat, jos näin on sovittu.
---
Miks ois tälleen sovittu? Kai siinä nyt rupee aika helposti vituttamaan ja viina maistumaan salassa jos muut vetää ja ite jotenkin kädestä vääntämällä pakotettu olemaan selvinpäin. Ehkä se sosiaalinen kanssakäyminenkin ois helpompaa ku ei tarvis salaa naukkailla ja sen takia hillitä muutenkin kanssakäymistä, ettei paljastu :P
[/q]
Sovittu -> kädestä vääntämällä pakotettu?
Mä keksin heti vaikka kuinka monta syytä. Pitää olla ajokunnossa seuraavana aamuna tai jo samana iltana; tietää että juominen helposti riistäytyy käsistä niin on parempi/helpompaa olla aloittamattakaan; ettei mene lasten juhannus pilalle kännissä örisevän aikuisen takia.
[q]Miks se absolutismi ois kovempi nounou, olettaen siis toki et henkilö ei sun dokailuas mitenkään erikoisemmin moralisois. Vai moralisoisitko itse hänen puolestaan itseäsi :)? Tuntuu jotenkin kuumottavalta, jos suhteen yhtenä ylläpitoehtona ois et pitää ainakin välillä dokata :G
[/q]
Tätä ihmettelin myös, taitaa Lyylikki vähän häpeillä omaa juopotteluaan toisen kirkasotsaisuuden rinnalla?
[size=9]edit. oonpa hidas[/size]
[q]Lyylikki, 22.6.2009 14:26:
Tossa kun taas juhannuksena katseli muutamaa "sukulaismiestä", niin kyllä se tietyllä tapaa ryyppääminen tappaa kiinnostuksen aika livakkaasti. Sillä tavalla siis, että ei ole mitään väliä mitä muut sanovat tai tekevät, kunhan saa kännit vedettyä. Sovitusta ei pidetä kiinni, kun kalja kiinnostaa enemmän. Omaa juomista vähätellään ja pidetään piilopulloja auton takakontissa.
Hyi elämä.
[/q]
Juu. Kaikkien exieni (ensimmäistä varoittavaa esimerkkiä lukuunottamatta [siitä suhteesta muuten seurasi aika pitkä lista ominaisuuksia tähän threadiin :D ]) yhteinen piirre on se, että he juovat harvoin ja silloinkin kohtuudella.
Itsehän voin joskus mennä vähän käsi maassa poikienkin puolesta :F
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.