UNITY lippuja
relaa jannu! jos ei hinta nouse huudossa yli 16E ne sehän on sit se hinta! :O mut tottakai mä otan enemmäkin rahaa vastaa jos huutajia löytyy... ja itehän ne huudot sinne pistää. en mä nyt tyhmä ole...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18301892
tossa se nyt sit on huutonestissä pyynnöstä. eli lähtöhinta 15eemelii ja äsken ku katoin niin oli 0 huutoa. ei ole hintavarasuta eli onnekas saa lipun 16ekel (norm hinta) eikä tarttenu mennä aamu 8-9 jonottaa sitä... koita onneas! :O (pelle!)
noniin, eli reilu kauppa. ostaakaa nyt saatana toi lippu pois alkääkä valittako
[q]jungler, 7.6.2005 14:36:
tossa se nyt sit on huutonestissä pyynnöstä.
[/q]
Rikot nyt sitten huuto.netin sääntöjä. Noita huutokauppoja ei saa linkata
oops. en ole perehtynyt noihin sääntöihin. sori kaikkille ketä loukkaan tai kenen oikeuksia rikon. mut leikitään nyt et tota linkkiä ei ole tossa... ;)
[q]jungler, 7.6.2005 15:00:
oops. en ole perehtynyt noihin sääntöihin. sori kaikkille ketä loukkaan tai kenen oikeuksia rikon. mut leikitään nyt et tota linkkiä ei ole tossa... ;)
[/q]
älä ihmees vaan editoi sitä linkkiä pois sun postista. se o meinaa siitä jännä leikki et sit sitä ei oo OIKEESTI siinä :D
KELAA KUINKA PSYKEDEELISTÄ!
2x unity libbu = 32e
Pistäkää mulle privaa jos joku on kiinnostunut
jos postilla pitää lähettää niin ostaja maksaa ne kulut. Rahat tilille ja liput postiin periaate. Pääkaupunkiseudulla voi tulla hakemaan esim. kalliosta tai sopimuksen mukaan.
-rälläkkä
MENI JOOOOO
prkele, myöhästyin näemmä 10 min edellisestä viestistä.. mrrh.. noh, eli OSTETAAN kaksi lippua Unityyn, eli mikäli joku ei pääsekään niin tänne kelpaa!
[q]Relic, 7.6.2005 15:21:
MENI JOOOOO
[/q]
Aika hyvä, neljässä minuutissa kauppa
joo ei kauan nokka tuhissu :D
joo munki lippu sit mennyt jo! ;/
hassua mikä show taas unity lipuista..
mihin sitä lippua edes tarvitsee?
[q]antero, 7.6.2005 17:10:
hassua mikä show taas unity lipuista..
mihin sitä lippua edes tarvitsee?
[/q]
Olen töissä päivällä enkä pääse nauttimaan (toivottavasti kauniista) kesäpäivästä saarelle. Illalla lauttaan ei enää pääse ilman bilelippua.
Mulle siis kelpaisi tiketti, laittakaa privaa jos jollain on ylimääräinen. :)
Ostetaan 1-2 Unityn lippua maksetaan hyvin pankaa viestiä osoitteeseen:
flame13@suomi24.fi Pliiis!!!
Mulle kans pari lippuu!!
Ostaisin 2 lippua. Pistä mailia jos haluat luopua omistasi. Voin noutaa PK seudulla, muuten postitse.
Voi vittujen kevät! Kirosanat ei riitä kuvaamaan tunnetta. Joutuu perumaan koko Unityyn tulon. Rovaniemellä ois 4 kpl lippuja tarjolla jos joku pystyy hakemaan.
Niin joo. Terve vaan kaikille! Tais olla eka postaus yleisille foorumeille. Hyvä sävy...
Liput meni!
[q]Ahi, 9.6.2005 09:41:
Voi vittujen kevät! Kirosanat ei riitä kuvaamaan tunnetta. Joutuu perumaan koko Unityyn tulon. Rovaniemellä ois 4 kpl lippuja tarjolla jos joku pystyy hakemaan.
Niin joo. Terve vaan kaikille! Tais olla eka postaus yleisille foorumeille. Hyvä sävy...
[/q]
eikö ne tulis myös pikapostilla perille? sillä ehdolla tietenkin et ostaja maksais viulut... niin ei menis hukkaa lippuset. Tuli vain mieleeni.
Kyllä varmaan onnistuis. Olen neljään asti töissä, mutta pääsen postiin heti sen jälkeen. Eli neljä lippua 16 E/kpl + pikakirjeen hinta 5,20E. Postin mukaan perillä huomenna puolilta päivin.
Liput meni jo!
Ostan yhden Unity lipun mut en maksa siitä yli 20e.
Jos joku kaverisi peruuttaa niin ota yhteyttä minuun profiiliin mieluiten tai UnityF@hotmail.com
Ystävä jäi ilman lippua ja tahtoisin hänet sinne mukaan.