Virallinen Olen humalassa-topik
Hoohhoi, pitipäs taas mennä tämän tämmöseks.. Huomenna on huono olo töissä, voi herranjumala *känni*
Ihmiset, halataan kun tavataan, oon sen verran -tuulella
[q]P|astic, 28.5.2005 03:59:
kyllä mies on parhaimmillaan klo4 aamulla humalassa ja taustalla soi bluesia
[/q]
I loved that one!1 joo, humalassa, humppelissa, how ever you want to say it. Hyvä ilta, tai ok. Ehkä vähän tylsä. Okei oon humalassa. Humppelissa. Onneks on ruisleipää pakastimessa.. selviää ees jotenkin. Nukkumaan ->
BTW, nyt kun tällä topikilla saa sanoa mitä vaan, niin täytyypä tähdentää että Loopyn uusin kyllä saa mielialan nousemaan. Vaikka edelleen nukkumaan menossa :D
Hiukan on otettu.....oli kiva ilta ja ei nyt tullut oltua onneksi missään kauhean pahassa kunnossa.....mut nyt nukkumaan.....öitä kaikille *nukkuu**hymy*
*känni* ärr...
Tänään loppu tipaton tammikuu *känni**pepsodent*
hei, mä voisin koht olla kans!
hitto, nyt alkaa veto!!
:D
Dodi sain lahjaksi Vana Tallinn Liköör pullon. Se meni just äsken. Ihan kivat saunan kanssa. Laskuhumala menossa. Olen selvinpäin viimeistään nukkumaan mennessä.
Tsekkasin täs samal tän topicin alottamispäivän... toukokuu 2005 :E, ja munsta kun tuntui, et siit olis vast pari kuukautta outoo...
no mut kuitneki... joo, vähän maistis täs juu, kaverilla on kova yritys uottaa mua känniin )ja sehän ei onnistu *lmao*) öriöri... taidanpa mennä leikkimään sosiaalista taas *Nauru*
Alkaa olla iha hyvis...ja koht lähetää paikalliseen huippumestaan örveltämään*pahis**nauru*
mmnosopivissa?*ankka*
kohta olen Mitähä tästäki seuraa
No huhhuh... *super**känni*
vähitellen :)
Vittu! ekaa kertaa vuosii joutu lähtee baarist ennekyu meni kii!
I sux :8)
Plur
aim bäk. täällä Ollaan taas ja aamulla pitäisi töihin mennä. baarissa Ollaan, jee.
tahtooooooooooo0000OOOOOO O_o *känni*
kait sitä pitäis lähtee olutta hakeen.
päivä käyntiin.
Tänään, todellakin! :)