Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

[q]YuuricaZ, 4.12.2005 12:59:
sunnuntai päiväkänni*känni*
[/q]

sama täällä. ja kivaa on *känni*

[q]-Lera-, 4.12.2005 15:33:
---
YuuricaZ, 4.12.2005 12:59:
sunnuntai päiväkänni*känni*

---

sama täällä. ja kivaa on *känni*
[/q]

onx darra???? mua vaan väsyttää nii sikana*igor*

Bacardi RAZZ + sooda *sydän* tarttee ehkis hankkia kotibaarikaappinkin :)

joo alkaa olee ja sitä enemmän vituttaa että ei pääse sinne **tun Lahteen..

Humalassa (taas) Jeee!!!!!!!!! Volumeen!!! Kiksuu!!! *sydän*

Tänään ei uskalla olla koska sit sille ei tuu loppua - vaan rahoille tulee

Kolme selvää kuukautta takanapäin, mut nyt oli hyvä syy juhlia kun eka työviikko takana *känni*

vähitellen...... *känni*

pikku hiljaa rupee pääsee viiliksee !! varsinkin ku etn tulee täl hetkel tosi hyvä biisi !

Jos nyt yhet vielä!?

Kyl ja pakko oli tulla kännipätemään myös klubbariin...

[q]mayah, 9.12.2005 20:33:
Kaks takana, kauppa edessä. Stringi-kännit ne rules.
[/q]

harrastan tätä poikien versiota ko. asiasta ja pitäis kanssa kauppaan mennä hakemaan röökiä lisää jos sitä jaksais..

kanssa muutama takana ja ehkä viellä muutama edessä :D

[q]mayah, 7.12.2005 19:35:
Oon vastannu tähän aiheeseen 87 kertaa. Huolestuttavaa?
[/q]

Ehkä, ehkä ei, ei voi tietää...

Olen aika hyvässä synttäri humalassa. 34v mittariin... ja huomenna juhlimaan helsinkiin... Tänään kärvistellään lahden päässä vielä. Tämä on aika mukava olotila. nousuhumala siis.

Maijan yksinpuhelu-topik

Ei vais. Toivoisinpa olevani yhtä humalassa

Mutta eiköhän se tästä. Hiljaa hyvä tulee.

ps. mulle kaks tyttöö ja yks poika

Tuli kierrettyä lahden baareja ja todistin nyt sen minkä tiesin jo valmiiksi. Ilman rave tapahtumaa millään lahden baarilla ei ole mitään tarjottavaa mulle musiikillisesti. Tiesin tämän jo, mutta piti tänään todistaa teoria oikeaksi. Kolme paikkaa ja jokaisessa yksi lonkku ja puis. Ei vaan pää kestä. Onko mulla liian rajoittunut musiikkimaku? Ei kai? Suomirokkia tai vastaavaa paskaa purkkateknosta lähtien niin ei putoo ei niin millään...

[q]Raver71
Ilman rave tapahtumaa millään lahden baarilla ei ole mitään tarjottavaa mulle musiikillisesti.[/q]

[q]Onko mulla liian rajoittunut musiikkimaku? Ei kai? Suomirokkia tai vastaavaa paskaa purkkateknosta lähtien niin ei putoo[/q]

Oisko mies ollu vaan liian selvinpäin? Jos ei musa tarjoo mitää, niin ainahan voi edes vetästä hyvät pleksit. Hyvin jaksaa ihmetellä menoo taas..*vink* *känni*

[q]vinha, 10.12.2005 20:43:LOLLOLLOLLOOO LOL LOL LOLLOLLOLLOOO LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOOLOLLLOLLOLOLOLOLOLOOOO!
[/q]

Koti-Cosmopolitan Tema-versio *sydän*
Kyllä tää tästä, fiilistellen vähitellen... Heti kun viinaa otti vähän, niin ei vituttanu ulkonäkökään. Ei taas oikein visiot istu ihmiseen niinkuin suunniteltu Tai sitten en vaan osaa

O