Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

[q]Bio, 12.11.2005 12:07:
mut tänään taas!
[/q]

Jeah.. siitä taas meni eka tequila alas kurkusta! *känni*

Eka menossa ja kohta tokaa tekemässä... Jälleen koti-Cosmopolitania, seuraava ois energiajuoma -edition
Ja tänään ois tavote ottaa vähän rauhallisemmin kuningas alkoholin kanssa kuin eilen (*eiei*), joten jos lapsi näyttää jälleen häröilevältä tjsp -> *släp*

Pitkästä aikaa *känni*

Musta tulee isona deejii *känni*

Kyl

[q]Fresia, 12.11.2005 21:15:
Pitkästä aikaa *känni*

[/q]

sanoppa muuta.

[q]mayah, 12.11.2005 22:08:
juu heippa vaan ja moi moi. me lähetään nyt olee lisää humalassa!
[/q]

Tätä mä just pelkäsin. Ihan vaan sen takia piti ottaa pari karhua ennenkuin lainaan Lennoxin Annieta.

[q]Polka, 13.11.2005 03:34:
Masentaa ja kurkkuun sattuu.Ikävä siskoa joka on ulkomailla ja isää jota en enää ikinä voi nähdä...ja just nyt on pakko olla isänpäivä...masentaa.Haluais jonkun joka vois lohduttaa,mut joka silti oikeasti välittäis...miks elämän on pakko olla välil niin vaikeeta*pökr**lohduttel*no...kait se tästä..oon vaan humalassa.
[/q]

Toivotaan, että huominen on parempi päivä, voimia

örörörör....

eka drinksu meni kurkusta alas..

Post!

Ei selvinpäin voi lähteä katsomaan Vanilla Iceä Sedulaan.

*känni*

Sunnuntaikännit on kivoja !

Cuba Libre, uusin ja ylin ystäväni, alkaa tuntua tyhjältä. Haen siis täydennystä. *känni*

Laskemaan päin pitäs varmaan alottaa alusta

virallisesti selvinpäin :(

Teki mieli tuhota tuo yksi 8-prossanen purkki tosta laatikosta. näin sitten sitä ollaan keskiviikkopäivänä hieman pötsissä...*iloinen*

Kunnioitan ja suojelen luontoa mäyräkoiria ja karhupesueita....olut maistuu, työ ei!

olen virallisesti humalassa. toi volumen häppäri on niiiin petollinen.. viddu 50senttii tuoppi.. viidel eurol 10 tuoppii jne.. huoh..
meinasin tos kotimatkal a) sammuu dösään, b) jäädä taksin alle ku kaaduin keskelle suojatietä.. hyvin mä vedän.. huomen sit duuniin, jiihaa!! *toktok*

O