Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

Normisti olisin jo...nyt en oo viel korkannukkaa *mittaakuumeen*

minikänä *toktok*

Sellanen pikkunen päällä.. tulin just Onnelan avajaisista. Ihan jees paikka, ainakin siks kun sai ilmaista viinaa. Mut kyl se oli sellast kermapersetouhuu Huomenna töihin, piti lähtee aikaisemmin ei hyvä.

Mut huomenna onkin sit reivit, niinku!

[q]AdiRem, 7.10.2005 23:30:
mä lupaan tän päivän jälkee parantaa tapani! *toktok*
[/q]

Minä taas en varmaan ole ollut humalassa pariin kuukauteen. Missä vika?!?!

Moi o/
Ja taas syytän tota yhtä. Riikan vika. Se myöntää syyllisyytensä. Ja käskee juoda lisää. *pökr*

*sydän*

buhahahahaaa! ;D

Tiistai on ravintolatyöntekijän vapaapäivä.. pitihän sitä vähän maistella...

Nyt ollaan ihan vitun ränneis, niin paljon hajottaa se huominen... oikeasti, kuin vitusti voi ihminen missailla elämää ja tapahtumia... helvetti, ei ees humala helpota asiaa, ei ees osaa enää kirjoittaa!!!! kamalaa... *super**aplodit**nukkuu*

typot...

pelataan juomapelia.. *känni*

edit: siis crazy bomb-peliä

Jep jep, tänään tullaan olemaan taas hyvin sivistyneessä humalatilassa.

maailman parasta seuraa
maailman ihanimman ihmisen kanssa

*känni*

[q]tomppi, 2.11.2005 23:15:
*känni*
[/q]

*känni*

No johan on perkele. Päivähumalan kunniaksi ajattelin liitty klubituksen sivuille ja rupesin kattoo et mitäs kaikkee täällä on niin osuin ekana tähän topiciin...*jiihaa*

Otetaan sille! Cheers!

Tota joo...

Oon humalassa. Luokkakaverin kanssa läksin vain "yhdelle" oluselle... aikaa vierähtikin 6 tuntia ja olotila on suht tanakka... *justjoo**känni*

pakko myöntää et ton viinapullon jäkeen on uhmalssa.. ja sittn vieä keilaa

Pöh, viimenen kalja lähtee kohta. Ei kait siinä... Välillä tupakoimaan kessua.

*känni**nauru*

[q]sapeli, 5.11.2005 01:23:
---
Alley Cat, 4.11.2005 23:51:
Ei tossa oo mitään pahaa Sit kun se kissa alkaa juttelemaan takas ni sit... Sit sano sille multa terkkuja
[/q]

LOL. Siinä vaiheessa alan kyllä iteki jo huolestua... Nyt se on kyllä onneksi kiinnostunut sixpäkin kuoresta, eikä oo mun kimpussa. Taitaa opetella emäntänsä tapoja :)

O