Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

Pakko se on postaa perkele!

I like it!

Posti tuli just.

Ja huoooomennaaaaaaa..

[q]Dave^,
yllätys..sulle ei pitäis antaa yhtää viinaa enää..*lmao*
[/q]

äh aina sä oot tollanen hei!!!1 Älä viiti! http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl?a=20&b=4439

[q]Raver71, 10.12.2005 02:49:
Suomirokkia tai vastaavaa paskaa purkkateknosta lähtien niin ei putoo ei niin millään...
[/q]

mä oon kyl jo pidemmän aikaa ollu sitä mieltä et suomirokkikin yms originellimpi musa menee paljon paremmin kuin joku purkkatekno (jos sillä tarkoitetaan jotain tyyliin e-type).. vaik oonkin verrattain avoin kaikille genreille niin tollai normitavisten teknoks kutsuma pop-musa ärsyttää ja tuntuu silkalta raiskaamiselta. Toiset taas on sitä mieltä et tarpeeks änkyräkänäs mikä vaan tasabiitin ja basson sisältävä on iha jees.. no kai se olis parempi itsekin ajatella vaan sillai ni nauttis enemmän ja whineis vähemmän.. ja viihtyis baarissakin ;) Mut baaris diggailen enemmän kyl jotain muuta musaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (vaiks Madonnan uus toimii iha hyvin).

lolz ehkä vähä huppelis viel, dave tarjos jotain liian tiukkaa myrkkyä :) omg olin jossain jatkoilla ja kaikkea, oikeastaan kaksilla jatkoilla. Lpr:n baarit tuli sit taas käytyy, vaik viimesen episodin sainkin ihan itsekseni hoitaa.. no onneksi siellä ei kauaa tarvinnut viipyillä ennenkuin tutut tuppasivat näköpiiriin :) lolz! illan vakiofraasi oli taas se "hei mut näit sattuu".. ei siitä mihinkään pääse :)

lolz halpaa valkkarii, hakkaa aina siiderin!

r.a.k.a.s. kulta kultasein blabalbalbalblal blalbala albal ballbalablbalbl lba lal LOL LOL LOLLOLLOLLOOO LOL LOL LOLLOLLOLLOOO LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOOLOLLLOLLOLOLOLOLOLOOOO!

(kuka muka enää laulaa lalllallaa??!!111)

[q]utopia, 24.12.2005 12:22:
Htkonen, Vinha..mites sä oot jo kuuden aikaan ollu himas? Eikös me menty sinne so called jatkoille niihin aikoihin? Taisin sammua sohvalle aika pian.. ja nyt kauhee tonttulan takomo päässä. Mut siitä huolimatta oikein Hauskaa Joulua! Tapanina sitten taas*vink*
[/q]

Kyllä tuohon mennes oli kerenny jo kotiin, olin niin "tunnelmissa" vielki etten malttanu käydä nukkumaan vaan hölmöilin hetken aikaa irkis ja täälläki ;) Et eiköhän sinne jatkoille menty jo viiden kieppeil.

Nyt pitää keskittyy riisipuuroon ja ällöhartaisiin TV-ohjelmiin vaik mullakin kyl takoo päässä aika epämiellyttävästi.. ei tapanina kyl pysty ihan vastaavaan ;)

Kovasti tää tuntuu täst lähtevän! *plur**pihkassa**pus**hali**kuolaa**jiihaa**aplodit**tanssittel* .. ja kerrankin jotain muuta kuin kiksujyystöö tiedossa sitten etkojen jälkeen! Wuuhuuu!!!!!11111 *känni**nauru**pahis**iloinen**super**pupu**uros**piis* omg lolz n000bz!!!11 owned!

joo olen

Ehkä olen, ehkä en

[q]Zenni, 10.2.2007 05:03:
Mis on jatkot?!
[/q]

Word!

vaik on aika digitaalinen fiiwis

Menipä eilisen "pari olutta" vähän pitkäksi. x|
Mun ei TODELLAKAAN pitäisi olla töissä tässä kunnossa.

hih olin.

kökkö mauton vitunmauton himokökkö
misnää
ää
kokistaaakoooyyyärpeeeää

on knas aika hviyssä

Firman "palaveri" venähti sitten aamuneljään. Ihme vitun jeesustelua ensin divassa olut á 1 ja sitten vielä onnelaan ja löylytettiin Phear vielä kunnon inttiinlähtöhappeen. Olo on ku eno elmerillä ja jostain alkaa hiipimään aivan vitullinen darude.

Esa puhuu. keppi. ilkka lipsanen ja sian perse

En edes! *känni*

Upsi

voi hevon ttu.

Lähdettiin työporukalla "syömään ja parille" ja lopputulos oli se, että oon ihan tun *känni* ja kaks vikaa duunikaveria lähti äsken (3.30) kotiin taksilla.

Noh, kontribuutiomme voi olla aika vaisu huomenna.

Siis kivaahan oli :D

O