Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

tuli oltuu pienes pierus.. soiteltiin akin kans levyi ja juotiin kaljaa.. mikäs sen parempaa ^^

mun ei pitäny kirjoittaa tänne tänään, mut mä oon taas vähän liikaa alkoholia täynnä. Terveiset sille jonka takissa luki (kirjaimellisesti LUKI [repästiin pois]) white power, vittuako pidät sellaista tekstiä takissa, natsi, sanojen takana on seistävä ja sen tiedät nytten.

Kotona kaverilla humalassa ollaan .

[q]Viivi, 22.8.2006 22:14:
Jösses, tuli vedettyä kunnon känni ja huomenna on tärkeä tapaaminen No, toivotaan ettei ole karmeaa krapulaa, koska olisi tärkeää tehdä hyvä vaikutus ko. henkilöön. Vaikka onko sillä nyt niin väliä Kalsarikänni suruun aj murheeseen on helvetin paljon parempi vaihtoehto kuin olla humalssa tossa vesisateessa ja odottaa taksia ilman sontsaa ;D
[/q]

Always look on the bright side of life *nuotti**tidi**tidi**tidittidittidi*

Piu pau piu pau

Hauskat vuosijuhlat eilen ja vielä hauskempi sillis tänään. Tais skumppa maistua...

HUH! kyl tää tästä.
kohta nukkumaan ja kapulaa odottelemaan. ( toivottavasti ei pahaa ku joudun ajaa autoa illalla lab-4 pippaloihin ja takas Lahteen)

Se on kumma miten pienikin määrä voi nousta nopeasti hattuun ku tyhjään vatsaan juo. Oh well. Pullo on saatava tyhjäks.

Kauhu-krapulaa odotellessa...

[q]Zeni-, 26.8.2006 03:04:
HUH! kyl tää tästä.
kohta nukkumaan ja kapulaa odottelemaan. ( toivottavasti ei pahaa ku joudun ajaa autoa illalla lab-4 pippaloihin ja takas Lahteen)
[/q]
Anteeksi tupla-postaus, mutta... Hellsinki-Lahti väli zorrossa aamuyöllä on melkoisen kuumottava, motarin valottomille pätkille varaukseton :keskisormi: Kannattaa testata erityisesti Football Factoryn soundtrackin erityisesti viimoset raidat...

Hitaasti ja erittäin varmasti *känni*

ja tästä jos sitten pääsis vielä Gloriaan*jiihaa*

mahdollisesti... hankala päättää onko nousu vai lasku..

En mä ainakaan voi valittaa nyt.

RAI, RAI!
...ja radalle!
*känni*

[q]UnityF, 30.5.2009 09:31:
Et ottanu tarpeeksi kun puuttu:
Tänään sit otat uusintakierroksen plurin kera.
[/q]

Ei saatana! Ei pysty, ei tällä krapulalla...

[q]vala, 30.5.2009 11:55:
sillä se lähtee millä se on tullutkin*hih*
[/q]

Ensimmäinen lonkero auki jo! :D

Rokki soi ja juomaa napaan! Kohta lähtö Slam it-bileisiin

yh, jospa koht lähtis kyhäilee nuotioo

ehkä, ehkä.

O