Lempijäätelösi?

Back to häröily O

naisen sukupuolielimen päälle laitettua vain hivenen jäässä olevaa kermaa ja pikkaisen toffeeta.... mitä muuta jäätelöä mies voisi tarvita
Mutta jos aiheessa pysytään niin kinuski on kyllä paras syödä litra kerrallaan

Puol litraa Valion kermajäätelöä ja puol levya Fazerin suklaata murskattuna joukkoon. *slurps**kuolaa*

....Syödää aina välillä kaverin kaa sellaset annokset eikä tuu ees paha olo. Oon nii herkkusuu. *joo**hihu*

Kaikki menee alas, kunhan on kermajäätelöä..

Kasvisrasva yms ihmeviritelmät ei oo lähes alkuunkaan yhtä hyviä.. yleensä mun suussa ne maistuu pahville

jugurtti.

Minttu suklaa, Classikin puikko on Mmm samaten on Kingiksen.

Anyway kaikki jäde on hyvää, mutta minttu suklaa on parasta.

espanjalainen ja vanhanajan-vanilija :)

Nougaaahhhtt :)

päärynä on kyl hyvää

Asiahan on niin, että ihmiset, jotka tykkää suklaajätskistä tykkää lähes poikkeuksetta myös kinuski-pähkinä/ nougatjätskeistä, jotka kuitenkin laitoin polliin erikseen. Joten tilanne ne vs. laku on 84 - 63

Niin ja itseasiassa mokka kuuluu samaan ryhmään joten tilanne on oikeastaan 99 - 63!

kookos se on vaan niin hyvää..nam nam

Suklaa.. Mmmhh...*slurps*

Lakujäde lakukastikkeella.

OI EIIIIIIII miten vaikee kyssäri! Tässä mun lenppareita, ei voi valita vain yhtä:

- Cartttttedoooorin Crema di Mascarpone

- Kinuski-pähkinä

- Minttu-suklaa

NJAMMMM!!! *sydän*

Kaks pallonen tötterö jossa minttua ja suklaanougat:a.
Mövenpick eggnog.
Marianne tuutti. R.I.P.
Yum!

En yleensä jätksiä syö, mutta jos on pakko vastata, niin ehkäpä mango/minttu/nougat sitten ...

[q]~silence~, 18.8.2005 22:38:
Valio minttu + Ingman vanilja-suklaarouhe sekoitus *sydän*
[/q]

*sydän**joo*

mango-meloni on kesän kohokohta. siitä mausta tietää että on kesä, talvella ei tee mielikään.

Must tuntuu että oikeesti normi Valion vaniljakermajäde 1l on semmonen hinta/laatu-suhteeltaan raivoisin suosikkituotteeni, mitä jäätelöihin tulee. Myös valkosuklaamagnum on osoittanut kestävyytensä jätskicharttini kärjessä.

Alkopa tehdä mieli jätskiä eikä sitä tietenkään ole pakkasessa nyt :(

nakki-anjovis.

O