Puolivirallinen seksikeskustelu

Back to häröily O

Kunnon suihinotto pitää miehen tyytyväisenä.

[q]Elu:
[/q]

Ei ees skulaa kaikille!

(kai)

[q]Elu:
[/q]
No hah. Pitäkööt. Mä en ainakaan ota ihanimmaltakaan jätkäkaverilta poskeen, ellei se ole tarpeeksi hyvä sängyssä.

[q]Elvirith:
ellei se ole tarpeeksi hyvä sängyssä.
[/q]

Eli toisinsanoen nuole puskaa?

[q]hallucinogen:
---
Elvirith:
ellei se ole tarpeeksi hyvä sängyssä.

---

Eli toisinsanoen nuole puskaa?
[/q]
Ei itseasiassa. Nokuseksi on paljon kivempaa kuin suuseksi. Eikä mulla ole mitään hiton puskaa.

slicksit sen olla pitää.

[q]Elvirith:
Ei itseasiassa. Nokuseksi on paljon kivempaa kuin suuseksi. Eikä mulla ole mitään hiton puskaa.
[/q]

Esileikit kaikkine säätämisineen on paljon hauskempaa kuin itse akti Mistäs mä voin tietää millanen pöheikkö sulla on

Seksi on kuin pizzaa. Vaikka se ois pahaa, se on silti ihan hyvää.

[q]hallucinogen:
Esileikit kaikkine säätämisineen on paljon hauskempaa kuin itse akti
[/q]
Eikä ole. Sellanen iiiihanan (sopivan) raju nainti on paljon kivempaa.

[q]Elvirith:
[/q]
tällaista minullekkin, kiitooos...

[q]Elvirith:
[/q]

Vähän sylkäsee oikeeseen suuntaan ja runnotaan sisään nuoruuden innolla? Tota voi harrastaa silloon kun on kiire jonnekin ja pitää selvitä alta viiden minsan

[q]temazz:
[/q]

Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa

[q]hallucinogen:
Vähän sylkäsee oikeeseen suuntaan ja runnotaan sisään nuoruuden innolla? Tota voi harrastaa silloon kun on kiire jonnekin ja pitää selvitä alta viiden minsan
[/q]
Tota voi harrastaa vaikka tunnin jos siltä tuntuu. Jätkä voi alottaa edestä ja sit siirtyä taakse ja.. Okei, oon jo hiljaa...

[q]hallucinogen:
---
temazz:

---

Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa
[/q]

nimenomaan! minä ainakin haluan sidonnan ja piiskaa ja puremista jne. kunnon alistamista vaan! vuf..

[q]Elvirith:
Tota voi harrastaa vaikka tunnin jos siltä tuntuu. Jätkä voi alottaa edestä ja sit siirtyä taakse ja.. Okei, oon jo hiljaa...
[/q]

Ja mies tekee kaiken työn Jos mies tekee kaiken työn niin sen pitää saada myös kaikkea muuta herkkua mitä se haluaa

[q]hallucinogen:
[/q]
onhan se noinkin mutta nyt mulle kävisi vähän rrrrajumpaa leikkiä... kyllä mä sen kestäisin... tai en kyllä tiedä kuinka rajusta tuossakin mahdettiin sitten oikein puhua... ja kuinka pitkästä sessiosta

[muokattu 2.2.2004 23:09]

[q]hallucinogen:
Ja mies tekee kaiken työn Jos mies tekee kaiken työn niin sen pitää saada myös kaikkea muuta herkkua mitä se haluaa
[/q]
Kuka kieltää naista olemasta päällä?

[q]Magia:
nimenomaan! minä ainakin haluan sidonnan ja piiskaa ja puremista jne. kunnon alistamista vaan! vuf..
[/q]
No sä oletkin sairas.
No ei, kyllä lievästi alistettuna oleminen seksin aikana on aika

[q]temazz:
onhan se noinkin mutta nyt mulle kävisi vähän rrrrajumpaa leikkiä... kyllä mä sen kestäisin... tai en kyllä tiedä kuinka rajusta tuossakin mahdettiin sitten oikein puhua... ja kuinka pitkästä sessiosta
[/q]

Itse en sulje muuta pois kun wc-leikit ja väkivallan(piiskaamista ja pienempää läpsimistä ei lasketa) Eli kaikkea kivaa voi kivan tytön kanssa harrastaa

[q]hallucinogen:
Itse en sulje muuta pois kun wc-leikit ja väkivallan(piiskaamista ja pienempää läpsimistä ei lasketa) Eli kaikkea kivaa voi kivan tytön kanssa harrastaa
[/q]
jeps, en itekkään oikein välitä nuista ”piss und kakken” jutuista... täysin pois suljettuja minun elämästäni... mutta kaikkea muuta olen valmis tekemään... tai no, mitä kaikkea sitä näin heteropohjalta voi tehdä.... *nauru**piis*

O