Jazqa b2b kvi - HappyHarderHouseWarming (HHC)
Elikkäs... kvi:n kanssa väännetty kännimiksaus (siis minä olin kännissä) se_teemun tupareissa.
Tyylinä on menevä HappyHardcore ala Bonkers. Henkilökohtaisesti humalatila rupesi jo hieman vaikkuttamaan vaihtoihin, mutta kvi:lla ei ollut samaa ongelmaa...
Link:
http://z.ip.fi/~teemu/housewarming/jazqa_b2b_kvi_-_HappyHarderHouseWarming02042005.mp3
Ps.
Ei ne vaihdot... Eikä itse asiassa ne biisitkään...
Mitä? Vaihdothan oli oikein mainioita ja ihan jokainen
Ja nyt on taas vähän uutta HH:ta tilattu. Saas nähdä koska saan käsiini ja päästään seuraavan kerran paukuttelemaan läpi
Aika mainiota settiä
Otetaan mahdollisimman pian uusiksi
Ihan loistavaa pojat! Ei tästä setistä voi tulla muuta kun hyvälle tuulelle Tahtoo lisää!!
Kyl teistä viel uudet Protsqt ja neonit tehdään.
:)
Mut vaihdot meni ihan ok, musa tosin ei oo mun juttu :)
Mut kuuntelin sentää kokonaan :)
Tää pitääki tsekata :)
[q]sts, 10.4.2005 18:13:
Kyl teistä viel uudet Protsqt ja neonit tehdään.[/q]
Oliks toi kohteliaisuus vai loukkaus?
[q]Jazqa,
-clips-
[/q]
Mieti sitä ;)
tää tykkää *sydän**sydän**sydän*
kyl tää toimii :) kuunellu täs darran kans tätä joku 1000 kertaa
vaihdoil ei omast mielest oo niin paljoo välii nopeemman musiikin kans, ja kikkailuist: tekevälle sattuu joten se siitä.
kertokaas viel mikä toi eka biisi oli joka täs soi pari kertaa ;) helvetin hyvä!
[q]Fyraett, 11.4.2005 00:16:
kertokaas viel mikä toi eka biisi oli joka täs soi pari kertaa ;) helvetin hyvä!
[/q]
Styles & Breeze - Heartbeatz (Scott Brown Remix)
Tuo kai se taisi olla. Tarkistan vaikka vielä kotona muistinko oikein tuon remixin.
[q]kvi, 11.4.2005 13:05:
Tarkistan vaikka vielä kotona muistinko oikein tuon remixin.
[/q]
Jep, kiitti! mut toi artisti ja kappaleen nimi riittää
Pirteetä.. jos tää ny on se sama setti minkä kvi miulla kuuntelutti. Kyllähän sen kuulee, että o suoraan soitettu. Ei o hiotun kuulonen, ja ihan hyvä niin :)
[q]sts, 10.4.2005 18:13:
Kyl teistä viel uudet Protsqt ja neonit tehdään.
[/q]
Voiei.. itteäni ainaki huolettais aika helkkaristi tässä vaiheessa
Tykkäsin ... Hymy nous korviin asti tätä kuunnellessa...Oliskohan mahdollista saada biisilistaa? *pihkassa**plur*
Ei helkkari. Voiko meno enää iloisemmaksi muuttua? Täydellinen pläjäys tää setti Ehkä sekin auttaa, että tällaista ei ole ainakaan omalla biisilistalla paljoa pyörinyt (mitä nyt muutama pakollinen Dunen kappale). Enää ei vituta lähellekään niin paljoa kuin tunti sitten
[q]Twist, 13.4.2005 11:43:
Tykkäsin ... Hymy nous korviin asti tätä kuunnellessa...Oliskohan mahdollista saada biisilistaa? *pihkassa**plur*
[/q]
Biisilistaa en kyllä jaksa alkaa kirjottelemaan, mutta jos joku tietty piisi kiinnostaa, niin ilmottaa vain missä kohdassa soi, niin katon. Kaikki nuo kyllä löytyy täältä vinyylille prässättynä *sydän*
! ! Hyvin potkii ! ! kiva kuunnella välil häpimpää mazkuu =)
Jazqan kymysys:
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?
vastaus:
veikkaisin et toi on samaa shittii mitä smäidäs on, jos ny muistan oikein!
Saa rankasta jos olin vääräs.
Hehee. Olihan se taas aika kiksahtavaa matskua, että kyllä sitä duunin ohessa kivasti meni mixin läpi. Ja sisälsi paskimman For An Angel version (tai rippoff) ikinä.
-- xybo
[q]((rejver)), 13.4.2005 16:37:
Jazqan kymysys:
Guess what it is...?
vastaus:
[/q]
oma vastaus: Mescaline
ps: i *sydän* google
[q]Fyraett, 13.4.2005 18:09:
---
((rejver)), 13.4.2005 16:37:
Jazqan kymysys:
Guess what it is...?
vastaus:
---
oma vastaus: Mescaline
ps: i *sydän* google
[/q]
Dääm! Vähä kelasinki et ohi menee...ois pitäny itekki googlettaa
Pitänee tsiigaa toi toine ku kerkee...
Nii joo aine mitä tarkoitin olikin 1.6-DIAMINOHEKSAANI !! Jännän hajiusta härmää