saako vakituista pettää

Back to tunkio O

kyl must riittäs useemmallekin*vink*
Mut joo ehdottomasti ei saa pettää!

siis mikä helvetin urpo threadi tää oikein on?

siis mitä VITTUA!!!!!????


EI TIETENKÄÄN!!!!!!!!

[q]Sallakat, 15.8.2006 20:51:
siis mikä helvetin urpo threadi tää oikein on?
[/q]
joo, kyllä tää on ehkä idiooteimpia topikkeja ever täällä.

[q]mikke, 26.9.2006 15:27:
---
Sallakat, 15.8.2006 20:51:
siis mikä helvetin urpo threadi tää oikein on?

---

joo, kyllä tää on ehkä idiooteimpia topikkeja ever täällä.
[/q]

mut niin totta, valitettavasti!
ei tarvii ku kävellä tuol kadul rauhas nii tulee esim.
"kahviehdotuksii" aviossa olevilta miehiltä ja baarissa
vasta mahoton meno onki *hikoil*...
Joo et sillä lailla....ei oo ainakaa mun unelmakuva avioliitosta*eiei*

mut joo ei voi yleistää mut näyttää niitä löytyvän noita onnettomia...

[q]Belleza, 26.9.2006 15:55:

mut niin totta, valitettavasti!
ei tarvii ku kävellä tuol kadul rauhas nii tulee esim.
"kahviehdotuksii" aviossa olevilta miehiltä ja baarissa
vasta mahoton meno onki *hikoil*...
Joo et sillä lailla....ei oo ainakaa mun unelmakuva avioliitosta*eiei*

mut joo ei voi yleistää mut näyttää niitä löytyvän noita onnettomia...
[/q]

Kiäh kiäh.. Sul kyl niitä joo tulee aina.. Olen tosi pahoillani siitä vaikka nautitkin siitä.

[q]Cjet, 26.9.2006 15:57:
...vaikka nautitkin siitä.
[/q]
*släp*
Juhal on jälleen "ne päivät kuukaudesta"näköjään!

saako haarukkaa tunkea pistokerasiaan??

[q]Hermosura, 26.9.2006 16:37:
saako haarukkaa tunkea pistokerasiaan??
[/q]

Joo mut vaan kerran.

No totta kai saa!

[q]Belleza, 26.9.2006 15:55:
---
mikke, 26.9.2006 15:27:
---
Sallakat, 15.8.2006 20:51:
siis mikä helvetin urpo threadi tää oikein on?

---

joo, kyllä tää on ehkä idiooteimpia topikkeja ever täällä.

---


mut niin totta, valitettavasti!
ei tarvii ku kävellä tuol kadul rauhas nii tulee esim.
"kahviehdotuksii" aviossa olevilta miehiltä ja baarissa
vasta mahoton meno onki *hikoil*...
Joo et sillä lailla....ei oo ainakaa mun unelmakuva avioliitosta*eiei*

mut joo ei voi yleistää mut näyttää niitä löytyvän noita onnettomia...
[/q]
miten toi liittyy siihen että tää on urpo thread ? :D

[q]Belleza, 26.9.2006 16:20:

*släp*
Juhal on jälleen "ne päivät kuukaudesta"näköjään!
[/q]

Höpönhöpön.. Sä viet nyt asiaa ohi topicin mutta selitänpäs kuitenkin:

Mua vaan hieman ihmetyttää toi asiasta nipottaminen, koska se hivelee kuitenkin sun egoa. Jokainenhan meistä kuitenkin itse vaikuttaa omalla käytöksellään ja olemuksellaan siihen miten ihmiset meitä kohtelee ravintolassa ja joka puolella. Ja sut kun tunnen, niin sä olet hot ja haluat myös näyttää siltä. Ja jos sua joku katsoo niin tähän mennessä aina nähnyt vain hymyä sun naamalla. Kokeile basic naapurintyttö-lookkia nii ei varmaan tu kukaa ehdottaa mitää.

Äläkä rupee läpsimään. En mä sitä pahalla tarkoittanut, ja ei.. mulla ei ole se aika kuukaudesta.. Mut onhan se väärin joo että tullaan sormus sormessa ketään vonkaa. Positiivista kuitenkin että oot näköjään hotimpi kuin niiden omat vaimot.

Kaveria pettäessään pettää eniten itseään.

Sanon nyt oman mielipiteeni tähän väliin osallistumatta näihin muihin tulkintoihin.

Oma kantani on että ei. Sen verran yhdyn muihin että sanon että jossain on oltava vikaa jos on tarve pettää.

miks seurustella jos haluu muita..??suurin loukkaus toista kohtaa ketä rakastaa..

Ei tietenkään saa! Miksi olla suhteessa jos haluaa naida muita.. Pettäjät on perseestä eikä sitä suvaita. Tietenkin löytyy niitä mulkeroita jotka sanoo, että saa jos ei jää kiinni.
Kuka nyt haluaisi pettäjästä aviomiestä/vaimoa?.. Jos pettää, niin luulis nyt olevan edes munaa myöntää asia. Valehtelijat ovat säälittäviä. Tämä on asia jossa en jousta yhtään!

[q]Don Japa, 12.7.2006 14:13:
Ei saa! Mutta mitä sitten tehdään kun niin tapahtuu?
[/q]


Erotaan

[q]Danskuh, 28.9.2006 14:23:
miks seurustella jos haluu muita..??suurin loukkaus toista kohtaa ketä rakastaa..
[/q]Hmm...eipä taida kovin kaksista rakkautta olla jos haluaa muita. Vai onkos tämä "ketä" siis se osapuoli joka rakastaa tätä pettäjää?

[q]Danskuh, 28.9.2006 14:23:
miks seurustella jos haluu muita..??suurin loukkaus toista kohtaa ketä rakastaa..
[/q]
indeed.

[q]Cjet, 26.9.2006 16:43:
Jokainenhan meistä kuitenkin itse vaikuttaa omalla käytöksellään ja olemuksellaan siihen miten ihmiset meitä kohtelee ravintolassa ja joka puolella. Ja sut kun tunnen, niin sä olet hot ja haluat myös näyttää siltä. [/q]
Ai vähän niinku "raiskattava on saattanut omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, että on tullut raiskatuksi" vai? Vaikka raiskaaminen on toki asia erikseen, on ihan perseestä ajatella, että jos nainen näyttää tai haluaa näyttää hyvältä, niin se antaa luvan ehdotella mitä huvittaa.

Nimim. parin keski-ikäisen ällötyksen silmätikuksi joutunut.

OT: Hesarissa oli tänään asiaan liittyen pöyristyttävä juttu:
"Australian korkea-arvoisin islamilainen uskonoppinut joutui vastalauseryöpyn kohteeksi puhuttuaan verhoamattomista naisista "paljaana lihana", joka vetää puoleensa seksuaalisia hyökkäyksiä.
Imaami Taj Aldin al-Hilali vertasi tällaisia naisia ulkosalle jätettyyn lihapalaan, joka vetää kissoja puoleensa: "Kumman vika se on, kissan vai paljaan lihan. – – Jos (nainen) olisi huoneessaan kotonaan hijabissaan (hunnussaan), ongelmaa ei olisi syntynyt", hän oli sanonut puhuessaan 500 muslimille syyskuussa."
*eikä*

O