Nemes [El Balearium, deepscan]

Back to soittajat O

Englannin keikan päivämäärä vaihu marraskuun loppuun ja venue vaihtu vähä isommaks, eli fridgeks...

keikkapäivityksiä...

---

cool...

peppu

hotshot :-)

Äijälle hyvin tulossa lähiaikoina noita ulkomaankeikkoja eli hyvähyvähyvä!

pientä päivitystä

-keikkapäivityksiä
-17.03.2007 minusta tuli virallisesti deepscan kollektiivin yksi jäsen...

keikka päivityksiä...

Pientä topicin nostatusta postata joka kerta kun päivittää keikkalistoja...

[q]xl8r, 1.4.2007 14:22:
Pientä topicin nostatusta postata joka kerta kun päivittää keikkalistoja...
[/q]
Niin tekee suurin osa dj`stä täällä eli so what?

progen kuningas:)

[q]Unik, 1.4.2007 15:41:
---
xl8r, 1.4.2007 14:22:
Pientä topicin nostatusta postata joka kerta kun päivittää keikkalistoja...
---
Niin tekee suurin osa dj`stä täällä eli so what?
[/q]
joo, en kyllä itekään ymmärrä mitä pahaa siinä on. Mitä asiaa ajais topikki johon kukaan ei kirjoittelis moneen kuukauteen, ei kai sitä kukaan silloin lukiskaan

[q]mikke, 1.4.2007 15:56:
---
Unik, 1.4.2007 15:41:
---
xl8r, 1.4.2007 14:22:
Pientä topicin nostatusta postata joka kerta kun päivittää keikkalistoja...
---
Niin tekee suurin osa dj`stä täällä eli so what?

---

joo, en kyllä itekään ymmärrä mitä pahaa siinä on. Mitä asiaa ajais topikki johon kukaan ei kirjoittelis moneen kuukauteen, ei kai sitä kukaan silloin lukiskaan
[/q]

Niin, no, jos ei kukaan postaakkaan, niin tuskin on paljon luettavaakaan? Oikeesti, ei oo mun mielestä hyvän tavan mukaista, eikä se että sitä joka vitun teinitrancedeejii käy tekemässä tarkota että se olis yleisesti hyväksyttyä. No, tää on mun mielipiteeni (äläkä mikko ota henk koht, en kohdistanu tätä sulle sillä tavoin, olis varmaan pitäny vaan pistää hymiö siihen postauksen perään, niin ei heti hyeenat hyökkäis kimppuun)

[q]xl8r, 1.4.2007 16:08:
---
mikke, 1.4.2007 15:56:
---
Unik, 1.4.2007 15:41:
---
xl8r, 1.4.2007 14:22:
Pientä topicin nostatusta postata joka kerta kun päivittää keikkalistoja...
---
Niin tekee suurin osa dj`stä täällä eli so what?

---

joo, en kyllä itekään ymmärrä mitä pahaa siinä on. Mitä asiaa ajais topikki johon kukaan ei kirjoittelis moneen kuukauteen, ei kai sitä kukaan silloin lukiskaan

---


Niin, no, jos ei kukaan postaakkaan, niin tuskin on paljon luettavaakaan? Oikeesti, ei oo mun mielestä hyvän tavan mukaista, eikä se että sitä joka vitun teinitrancedeejii käy tekemässä tarkota että se olis yleisesti hyväksyttyä. Teidän jo pitempään soittaneiden ja nimeä saaneiden DJ:den pitäis mun mielestä toimia esimerkkinä eikä tehdä niinkuin muutkin vaan siks kun muutkin tekee. No, tää on mun mielipiteeni (äläkä mikko ota henk koht, en kohdistanu tätä sulle sillä tavoin, olis varmaan pitäny vaan pistää hymiö siihen postauksen perään, niin ei heti hyeenat hyökkäis kimppuun)
[/q]

[q]xl8r, 1.4.2007 16:08:
Niin, no, jos ei kukaan postaakkaan, niin tuskin on paljon luettavaakaan? Oikeesti, ei oo mun mielestä hyvän tavan mukaista, eikä se että sitä joka vitun teinitrancedeejii käy tekemässä tarkota että se olis yleisesti hyväksyttyä. No, tää on mun mielipiteeni (äläkä mikko ota henk koht, en kohdistanu tätä sulle sillä tavoin, olis varmaan pitäny vaan pistää hymiö siihen postauksen perään, niin ei heti hyeenat hyökkäis kimppuun)
[/q]
Nii, mut edelleen: kuka lukee tuolta noita vanhoja topikkeja, jos ne on hautautunu kuukausiks muiden alle ? IMO musta ei ole mitään epäilyttävää eikä väärää siinä että deejii bumppailee omaa topikkiaan silloin tällöin, tässä tapauksessa kun se nyt ei ole kummiskaan mitään jokapäiväistä. Ja mä en oikein ymmärrä tota "vitun teinitrancedeejii"-juttua. Kyllä täällä mun mielestä suurin osa on jotain ihan muuta kun teinitrancedeejiitä.

Ja mua ei ole kyllä koskaan hyeenaksi kutsuttukaan vielä, kiitos siitä

edit: ja nyt loppu offtopikointi täällä, olkoonkin että Nemes saa aika hyvin näkyvyyttä tälleen :D

[q]mikke, 1.4.2007 16:42:
---
xl8r, 1.4.2007 16:08:
Niin, no, jos ei kukaan postaakkaan, niin tuskin on paljon luettavaakaan? Oikeesti, ei oo mun mielestä hyvän tavan mukaista, eikä se että sitä joka vitun teinitrancedeejii käy tekemässä tarkota että se olis yleisesti hyväksyttyä. No, tää on mun mielipiteeni (äläkä mikko ota henk koht, en kohdistanu tätä sulle sillä tavoin, olis varmaan pitäny vaan pistää hymiö siihen postauksen perään, niin ei heti hyeenat hyökkäis kimppuun)

---

Nii, mut edelleen: kuka lukee tuolta noita vanhoja topikkeja, jos ne on hautautunu kuukausiks muiden alle ? IMO musta ei ole mitään epäilyttävää eikä väärää siinä että deejii bumppailee omaa topikkiaan silloin tällöin, tässä tapauksessa kun se nyt ei ole kummiskaan mitään jokapäiväistä. Ja mä en oikein ymmärrä tota "vitun teinitrancedeejii"-juttua. Kyllä täällä mun mielestä suurin osa on jotain ihan muuta kun teinitrancedeejiitä.

Ja mua ei ole kyllä koskaan hyeenaksi kutsuttukaan vielä, kiitos siitä

edit: ja nyt loppu offtopikointi täällä, olkoonkin että Nemes saa aika hyvin näkyvyyttä tälleen :D
[/q]

Topicboostin on yleisesti paheksuttu kaikkialla netissä, ja vaikka sitä ei ole sääntöihin kirjoitettukaan, ei työpaikalla lattialle paskantamienkaan oo hyvä juttu (paitti tekijän/muutaman muun mielestä voi olla sillä hetkellä).

Juu, anteeks, mä oon tänään vähän dissaustuulella, mut tolla teinitrancedj jutulla lähinnä tarkotin sitä että paremmin yleistä käyttäytymistä tuntemattomat tahtoo aina rikkoo sääntöjä.

Mut joo, ny loppu offtopic. propseja vaan Nemesille, hyvin sä äijä vedät

[q]xl8r, 1.4.2007 17:00:
---
mikke, 1.4.2007 16:42:
---
xl8r, 1.4.2007 16:08:
Niin, no, jos ei kukaan postaakkaan, niin tuskin on paljon luettavaakaan? Oikeesti, ei oo mun mielestä hyvän tavan mukaista, eikä se että sitä joka vitun teinitrancedeejii käy tekemässä tarkota että se olis yleisesti hyväksyttyä. No, tää on mun mielipiteeni (äläkä mikko ota henk koht, en kohdistanu tätä sulle sillä tavoin, olis varmaan pitäny vaan pistää hymiö siihen postauksen perään, niin ei heti hyeenat hyökkäis kimppuun)

---

Nii, mut edelleen: kuka lukee tuolta noita vanhoja topikkeja, jos ne on hautautunu kuukausiks muiden alle ? IMO musta ei ole mitään epäilyttävää eikä väärää siinä että deejii bumppailee omaa topikkiaan silloin tällöin, tässä tapauksessa kun se nyt ei ole kummiskaan mitään jokapäiväistä. Ja mä en oikein ymmärrä tota "vitun teinitrancedeejii"-juttua. Kyllä täällä mun mielestä suurin osa on jotain ihan muuta kun teinitrancedeejiitä.

Ja mua ei ole kyllä koskaan hyeenaksi kutsuttukaan vielä, kiitos siitä

edit: ja nyt loppu offtopikointi täällä, olkoonkin että Nemes saa aika hyvin näkyvyyttä tälleen :D


---


Topicboostin on yleisesti paheksuttu kaikkialla netissä, ja vaikka sitä ei ole sääntöihin kirjoitettukaan, ei työpaikalla lattialle paskantamienkaan oo hyvä juttu (paitti tekijän/muutaman muun mielestä voi olla sillä hetkellä).

Juu, anteeks, mä oon tänään vähän dissaustuulella, mut tolla teinitrancedj jutulla lähinnä tarkotin sitä että paremmin yleistä käyttäytymistä tuntemattomat tahtoo aina rikkoo sääntöjä.

Mut joo, ny loppu offtopic. propseja vaan Nemesille, hyvin sä äijä vedät
[/q]

Mitä sä höpötät oikein?

[q]Unik, 1.4.2007 20:10:
Mitä sä höpötät oikein?
[/q]

No, ainakin kaikkialla missä mä roikun ;)

O