CODE RED "Ignition" 6.5.2005 @ Turku

Back to tapahtumat O

no nii nää lähenee jo...

Lähenee ja loppuu :( Nämä jäävät sitten viimeisiksi Code Red-kemuiksi Sokerissa :( Loput eventit on peruutettu talon puolesta :(

Ja näin vähenee taas kemut kaupungissa :(

[q]supertony, 28.4.2005 12:20:
Lähenee ja loppuu :( Nämä jäävät sitten viimeisiksi Code Red-kemuiksi Sokerissa :( Loput eventit on peruutettu talon puolesta :(

[/q]

ei...*nyyh*

[/q]

...

[/q]

no voi hitto.. täähän on ihan persiistä

w00t ? Miksi näin ? Sokeriiih... mitä teit ! sinäkin Brutukseni

[q]TaneloBarian, 28.4.2005 13:01:
Sokeriiih... mitä teit ! sinäkin Brutukseni
[/q]

JUURI NÄIN!

PRKL!

niin onhan tätä ollut ilmassa*igor*

PRKL! täytyy taas juoda ittensä melkeen hengiltä mut kivaahan se vaan on

[/q]

mut muista että osa sokrulaisista pisti kovasti hanttiin ja yritti pitää kemut talossa,mut käsky tuli niii paljo korkeemmalta..surullista tosiaan

Sokeri ei ole ikinä ollut mun suosikki paikkana mut paremman puutteessa itkuttaa kyl ettei sielläkään sitte tarvii tässä yhteydessä ees käydä.
Mä just vannoin että pidän tipattoman toukokuun mut täähän vesittää mun suunnitelmat ihan totaalisesti. Sokerin häppäri on kyl aika. eh.. petollinen.

[q]linnu, 2.5.2005 16:49:
Sokeri ei ole ikinä ollut mun suosikki paikkana mut paremman puutteessa itkuttaa kyl ettei sielläkään sitte tarvii tässä yhteydessä ees käydä.
[/q]
Mitä vikaa sokerissa on? Rauhoitu...*vink*

[q]linnu
Mä just vannoin että pidän tipattoman toukokuun mut täähän vesittää mun suunnitelmat ihan totaalisesti. Sokerin häppäri on kyl aika. eh.. petollinen.
[/q]

Muistaakseni olut ja salmari 1e ja sidu ja lonkero 1,3e koko illan. Ja drinksut alkaen 3e tms. Lyökää mua paistinpannulla jos olen väärässä ;)

[q]supertony, 2.5.2005 20:59:
---
linnu

---

Muistaakseni olut ja salmari 1e ja sidu ja lonkero 1,3e koko illan. Ja drinksut alkaen 3e tms. Lyökää mua paistinpannulla jos olen väärässä ;)
[/q]

Ihan oikeessa oot ainaki hintojen suhteen!

Juu, nää bileet täytyy tulla tsekkaa ja samal juopumaan kunnol! toivottavasti meno on hyvä!

Ja vielä se:pysykää lasien ja tupakkien kanssa poissa tanssilattioilt! ei oo kivaa ku pohjat pienillä reijillä lasinsirpaleiden takia ja puolet letistä kärtsää! JOOKO?*joo*

voi kakkelis... turussa vaan alkaa mestat vähenee ei kiva...mut minkäs sille sitten voi jos kerran ne ei haluu et siellä pidetään mitään mutta täällä kannustaa viimiseen saakka...ja lauantai aamusta laivalle

Mie kostan ! Vedän sellaset räkäkännit että oksennan sohvalle

No ei kait, mutta minusta ainakin Sokeri on aina ollut mukava mesta. Siellä tuli käytyä ihan normaalinakin perjantaina kun herra Angelo soitteli Ja hauskaa oli.

[q]Termiittien kuningas Tilli, 2.5.2005 18:43:
---
Rauhoitu...*vink*
[/q]

ÄRRINMURRRIN!

Sääli kuulla et pipalot loppuu Sokeris :(

Mutniin, kattoo nyt vielä mitä alkuun lähtee mut veikkaampa et
klo. 10-11.30 pyöritään Groove/Napoli/Filtteri-teknon tahtiin,
menoa ja meininkiä jos techno maistuu ;)

[q]TaneloBarian, 3.5.2005 01:33:
Mie kostan ! Vedän sellaset räkäkännit että oksennan sohvalle
[/q]

Mitä uutta tossa oli..?

O