Mitä Odotat?
Että tää saisin tän vitun koulun loppuun, vituttaa olla 24/7 tekees kouluduuneja viikosta toiseen PRKL
[q]Sy & Unknown, 27.3.2009 01:08:
kesää perkele.
[/q]
o/ indeed! Onhan se jo onneks ovella ^^
-M
itseltäni liikoja
[q]Zeratul, 3.1.2008 23:11:
Ja mun pointti oli se et jos toivoo jotain suurempaa muutosta nii sen ois hyvä lähtee itestä, aika kauan sais varmaan useimmat meistä julkisessa odotella et joku pelastaja tulee. Vaikka moiset yllättävät muutokset ei oo mitenkää mahottomia, niin ainaki oma panostus parantaa mahollisuuksia huomattavasti.
[/q]
Ja mä en puhunut pelastuksesta vaan siitä, että ihan kaikki ei aina ole meidän omasta toiminnastamme riippuvaista, haluttiin tahi ei. Eli en todellakaan ole teilannut sitä ajatusta, etteikö ihminen vaikuttaisi itse parhaiten omaan elämäänsä. Kunhan ilmaisin esimerkit siitä, että välillä elämä voi myös yllättää mukavallakin tavalla. Got it? Kova oot kyllä vänkäämään. :D
Niin, ja omalla kohdallani muuan parisuhde alkoi juurikin niin, että olin päättänyt pysyä miehistä kaukana parisuhdemielessä. Välillä voi käydä niinkin, että ystävyydestä lutviutuu aivan jotakin muuta, kuin mitä on suunnitellut. En kyllä ole katunut, että annoin sit lopulta sydämen sanoa sanansa.
Vaihtoonlähtöä
Tä viikko vois olla jo ohi!! stressaa varmaan opinnäytetyö.. ei oikee jaksais
töihin lähtöä..ajamista aamun pikkutunneilla toiselle puolelle suomea töihin whuhuu. seiskalta aamulla pitäis olla duunis
Levypakettia Hollannista, leffoja jenkeistä ja Crusadea Briteistä, animea Jenkeistä ja Tori Amosin konserttia
Enskuun nü Orc vähän kutkuttaa.
Tasan viikonpäästä lentokoneessa matkalla kohti kanariaa *plur**känni*
et pääsis tästä penkistä pois
[q]mariq, 15.9.2009 13:14:
Lokakuuta :'D
[/q]
Noni, huomenna on lokakuu, mut ei sekään vielä auta; menee vielä lokakuun puoleen väliin, ennenku loppuu tää hiijen rempparuljanssi ja muuttokii ois jo tehty..
JKL:n uuden thairaflan avajaisia.
Parin viikon päästä alkavaa "minilomaa" Vuokatissa murun kanssa.
Viestiä.. On muuten aika typerää tämmönen, mukamas aikuinen(nojoo..) ihminen ja silti niin kovin innoissaan odottaa viestiä, ihan niinkuin joskus teininäkin :D ..kyttäilee,kyttäilee,sit vihdoin, jES! Tuli viesti,juoksen kattomaan ja HÖH, äiti :D:D
idd komppaan edellistä monday bar tulis jo!
Monday Bar!!!!! sais tulla jo
Sitä päivää ku taivaalta satais rahaa.
Sitä, että mulle vastataan kyllä!
Että yks magee jäbä vastais minulle