Mitä Odotat?

Back to häröily O

[q]Wolverine, 15.11.2007 12:49:
---
domi, 15.11.2007 12:48:
Ens viikkoa, pitäis aloittaa opinnäytetyön kasaamista....tulee aika iso paketti, pelkkä sisällysluettelo on 4 sivua ja alakohtia 90.

---

hehe nice. onneks AMK:s riittää joku 40 sivun kirjotelma minkä voi tehä parissa viikossa.
[/q]

Aijaa miksei mulle oo kukaan tota kertonu. Nimim. vuoden väsänny

Mut joo ite odotan et saisin haettuu uuren kannettavan kaupasta

Neuloja sekä rasioita saksan maalta

Iltaa, pikkujoulut ja jouluruokaa.*slurps*

Sunnuntaita *plur**pihkassa**sydän*

[q]SjelJos vaikka sais sitä 18kesäistä taasen
[/q]

tos ois meininkii :P

Heinäkuuta ku pääsee helteeseen Välimerelle

-M

Perjantaita, sitä tulee aina odoteltua näin arkisin :D

Marraskuun kolmatta...

- tän päivän bissettelyä lahtijuristien kanssa, on ollutki jo niin iksu vanhoi työkamui
- huomista, ku murmeli tulee meille
- vappua, jolloin pääsee hippaan hyvässä seurassa, ja näkeen kaikkii kivoi tuttui taas pitkästä aikaa

Huomista kun pääsee eka kertaa tänä vuonna merelle ja viel uuden veneen kanssa :)

Että huominen hammaslääkärikäynti olisi ohi

Ens vuotta

että se nousisi

ootan kauhulla huomista, kun kauheessa kiireessä joudun opettelemaan uuden työnkuvan. Pelottaa jo valmiiksi, kun tietää miten kuollut oon ollu jo normiduunistani, jos on sattunut olemaan kiirepäivä.

Kevättä...pääsis taas tiputtautumaan lentokoneesta pilvien sekaan...*hymy*

Pikkujouluja... huomenna tähän aikaan oon niiiiin kännissä että =)

kotiinpääsyä työkeikalta ja mahdollista thaimaan lomaa vuodenvaihteessa..

oih, mä oon ansainnu loman!

10.12. niin on työpaikan pikkujoulut. Mennään kattomaan Joulutarina ja sitten syömään Santikseen tai Coloradoon *slurps*. Ja sieltä sitten hieman maistelemaan glögiä *känni*

Sitten toinen odotetettava asia on 12.12. Eikä pelkästään sen takia, että silloin on mun synttärit, vaan silloin on myös luokan pikkujoulut jossain baarissa yksityiskaraoken kanssa *känni*

ens viikkoa*hihu*

..että pääsen kotiin lämpöseen suihkuun ja saan tän koko päivän kestäneen palelemisen loppumaan.

niin ja iltaa tietty

O