Mitä Odotat?
keskiviikko, perjantaita ja palkkaa!
-Seuraavaa kertaa kun nähdään (vaikkakin vain kameran kautta)
-Palkkista, joka on huomenna
-27.9. lentoa Kölniin ja koko pitkää vkonloppua
-Myös sitä seuraavaa reissua...
-14.12. kun pitäis valmistua tuolta kolusta vihdoinkin!
-Valmistumisen jälkeistä ELÄMÄÄ
Aika paljon on listalla just nyt...
- Shoppailupäivää (lue palkkapäivä)
- Weekendiä (=Haagan kollin etkoi *vink*)
- Cirque de Soleilia (ei ees pitkä aika enään *jiihaa*)
[q]Annakins, 15.9.2007 14:31:
no iltaa!!
[/q]
Ollaan samikset!!
tulevaa ulkomaan matkaa *sydän* se on jo niin pian *iik*
mr. wasted tulee kohta
15.10
Odotan, että tuo presidentti paska loppuu!
..unta..
UV & kesä
Lontoon reissua. Vkl tuun olee siellä.. innolla ootan osin. osin taas se perus äää mä en haluu lähtee.. Hyppy tuntemattomaan pelottaa aina vähän*blush*
Mut hauskaa siitä tulee. Jos oon selvinny 2 viikkoo ibizalla yksin hyvässä kondiksessa hoipertelemassa ni enköhän mä tästäkin selvii =DD
Jänskää kanssa vaan se, että kun oon menossa perjaatteessa myös tapaamaan tyyppiä jonka oon tavannu damissa kerran eli en sisnänsä tiedä siitä ihmisenä hirveesti. Entä jos kemiat ei kohtaa ja siellä on sika tylsää sen kaa? tai sitte jos se päätyykin olee joku ihn ahirvee tyyppi.. No onneks mul on pari muutakin tuttuu lontoossa ni voin mennä sitten niille jos ei juttu toimi, mutta kyllä se mukavalta vaikuttaa. Tarkotus ois vähän nähä sightseja ja myös shoppaa ja bilettää, et ei se voi mennä vikaan =DD
edelliseen postaukseenkin liittyen.
Energiatasot on vikat 2 viikkoo ollu jotenkin tosi alhaset. Huomaa, et on halunnu vaan hengaa himassa ja rakentaa kotia(joka on ollu tosi kivaa ja tasapainottavaa). Oon ollu vaan niin pirun väsyny kokoajan, ettei todellakaan oo sellanen "jee, seikkailemaan ja bilettämään uudessa kaupungissa"-fiilis vaan enemmän sellanen "haluun nukkuu koko viikonlopun"-fiilis.
Kyllä tää tästä vielä muuttuu hauskaks, kun pääsen koneeseen ja ehkä saan nukuttua vähäsen. Tänää ei oo kans tarkotus vielä bilettää kauheen rankasti, kun huomenna oisin tutustumassa nähtävyyksiin(ai juu vittu kamera jäi himaan) ja vasta huomen illalla ois isommasti biletystä, et pitää kehittää siihen energiaa jostain.
Oon tietty ollu tosi innoissani siitä, että oon taas lähössä yhelle luultavasti legendaariselle matkalle uuteen mestaan ja tekemässä jotain kreisiä ja täpinöiny sitä, mutta ois kiva, jos pysyis ees kahvilla hereillä*haukottel*
Elokuun puoliväliä. Aika TODELLA intensiivisesti.
Tulis jo! *hopi hop*
sunnuntaita! lähetään tallinnaan yhen kivan kanssa
iltaa ja kisastudiota. muutenkin ois tuloillaan ihan jees vloppu.
Huomista. Lahdetaan systerin kaa rannalle ja aiotaan palvoa aurinkoa koko paiva!
edit. Niin ja tietysti puhua pojista.
Elämää. :D
Joulun vapaita - silloin saa nukkua ja levätä muutaman päivän
Putkimiestä*igor*
Ja talvikelejä.
Luulen, et toinen ilmestyy aikasemmin, tai varmimmin oikeastaan. Enkä puhu nyt suinkaan niistä talvikeleistä. Prkl.
Että lasagne olis valmis *kuolaa**slurps*