Mitä Odotat?

Back to häröily O

Et olis ens maanantai klo 08:00 ja meitsi istuis koneessa kohti Palestiinaa <3

et ois jo duuni ohi...

Viikonloppua. Pääsee rentoutumaan ja nauttimaan hyvästä seurasta.

et saan auton skulaan ja pääsen taas ajaan sillä :)
NII ja et pääsen uuteen kämppään ja
juottamaan muuttomiehet känniin siin ohessa <3

Sähköpostia ja postikorttia.

Viikonloppua, pääsee shoppailee oikein urakalla.*hihu* Oon joutunu koko kuukauden hillitsemään mun shoppailuhimoja, et on nyt viikonloppuna sit varaa shoppailla oikein urakalla. Huh huh, kyllä se onkin ollu rankkaa, kun ei oo päässy kauppoja kiertelee pitkään aikaan.*nauru*

Piinavan pitkän tuntuisen työpäivän loppumista...

[q]MiLindiNi, 27.8.2007 15:15:
että sais duunia jostain..!!!
[/q]

Sama täällä - nyt on 2 haastattelua tulossa ja sellasta tahtia oon paukuttanu noita työhakemuksia menemään et alkaa jo hiljalleen potuttamaan Inhottavaa on tietty se, et kun laittaa moneen paikkaan hakemuksia (joista osaan ei edes halua mut työkkäri on sitä mieltä et ne sopis mulle), odottaa sit jännäpissat housussa napsahtaako kiva paikka vai ei...

Odotan että mun kämpän lattiaremppa valmistuu ja pääsen muuttaa takas ja sisustaa kaiken uudestaan:)

[q]helluli, 27.8.2007 13:57:
Piinavan pitkän tuntuisen työpäivän loppumista...
[/q]

Hip hei, täällähän on "saman yrityksen tyttöjä" kuluttamassa työnantajan kallista aikaa...

[q]Freja, 29.8.2007 10:11:
Et kello tulis kuusi illalla, pääsis helvettiin :)
[/q]
http://hiki.pedia.ws/wiki/Helvetti

Aurinkoisia päiviä..

Näyttää niin hyvältä että 15.10 on kiikarissa.

22. lokakuuta

Kameraan uutta salama..

Sita etta internet/myspace/facebook/ihan mika tahansa saitti tekisi mulle ihmeen ja loytaisin kadottamani ihmisen...

Viikonloppua

Ja uutta työpaikkaa!

ensi keskiviikkoa kun uudet työt alkaa ja erityisesti saman viikon perjantaita kun metsässä räjähtää taas parhautta *sydän*

seuraavaa kertaa.

...yhta *tanan s-postia Suomesta. Miten se on niin vaikeaa vastata yhteen pieneen s-postiin? Ja viela nain neljan viikon odottamisen ja kolmen muistuttamisen jalkeen...?!?

O