Mitä Odotat?
[q]Snaggo, 30.5.2007 20:41:
Infoa tän vuoden Street Partyista. onks niitä ees tulos?
[/q]
Jotku hipit oli ainaki eilen vallannu kadun keskustassa ja poliisit oli valvomassa, oli myös musiikkia mut ei mitään kajareita tms
[q]sapeli, 2.6.2007 08:38:
Jotku hipit oli ainaki eilen vallannu kadun keskustassa ja poliisit oli valvomassa, oli myös musiikkia mut ei mitään kajareita tms
[/q]
Nyt kyllä juksaat.
[q]Snaggo, 3.6.2007 15:34:
---
sapeli, 2.6.2007 08:38:
---
Nyt kyllä juksaat.
[/q]
Tuosta oli itse asiassa iltalehden (tai sen toisen) nettisivuillakin - sata nuorta oli "vallannut kadun" ja poliisi oli vaan kattonu vierestä ja ohjannu liikennettä Mut ei noi varmaan Reclaim The Streetsit ollu. Ne tais viime vuonna muuten olla 10.6. koska muistan menneeni sinne aika kunnossa edellispäivän synttärijuhlinnoista
Odottelen täs unitonttua..
Ei oo näkyny eikä kuulunu..
vaikka vaihteeksi alkoholia vereen
Heinakuun seitsematta. Lahto Californiaan...
Kotiutumista! TJ60
Ihmisten heräämistä todellisuuteen.
Syyskuuta... et paasis muuttaa takas Sydneyyn...
Lomaa! Enää 2 päivää töitä niin tää tyttö lähtee vapauteen
Huomista kun sillon lähetään työpaikan kesäretkelle provinssiin.*iloinen* Sit myös lauantaita kun tullaan takas Jyväskylään ja mun hyvä kaveri tulee mun luokse ja päästään bilettää pitkästä aikaa yhessä.*joo*
No että kello tulis sen neljä ja päässisin lomaviettoon
Ens viikon torstaita. Sillon alkaa kolmen viikon LOMA Ja sit heti viikon päästä siitä dameihin
[q]La Petite, 14.6.2007 08:45:
No että kello tulis sen neljä ja päässisin lomaviettoon
[/q]
Lucky bastardo
Tulevaa viikonloppua.
En vain tiedä mitä siltä pitäisi odottaa. Tiedän vain, että minut viedään johonkin tekemään jotakin.
Milloinkohan saa lisäohjeita...? *ding**nauru*
lomaalomaalomaalomaalomaalomaalomaalomaa (7 hours left)
Että tulis syyskuun loppu, ja pääsis taas Ibizalle...
Ja sen jälkeen lokakuun loppu, että uusi asunto valmistuu, ja pääsee kantamaan omat tavarat sisälle :) :)
et miro tulee kotiin... enää 15 min!!!!
Huomista aamua ja lähtöä saaristoon :)
Päivää jolloin muutun kiukuttelevasta avovaimosta hirmuiseksi bridezillaksi, suunnitellessani häitä ja puhuessani pää punaisena teemoista, kattauksista, kutsuista ja muista hömpötyksistä.