Mitä Odotat?

Back to häröily O

Tammikuuta, josko silloin pääsisi lämpöiseen vähäksi aikaa (inhoan syksyä ja talvea), se kun on kaikista syvin kuukausi *tuijottaa oikein kauan kirkasvalolamppua työpöydällä* ja tietenkin kevättä ja kesää jolloin tuntee taas elävänsä...

Ylihuomista

viidettä päivää kahettatoistaa vuonna kaksituhatta ja kuusii ja silleeee et kelloki ois jo vaikka 15:00 ko.päivänää

Pikkujoulukausi starttais omalta osalta ens lauantaina :P

..että keksisin mihin maahan ja mitä tekemään lähtisin useammaksi kuukaudeksi!

Rauhaa, hiljaisuutta ja kynttilänvaloa *sydän*

[q]sifia, 27.11.2006 18:20:
Perjantaita..että pääsis shoppailemaan.
[/q]

Samat on suunnitelmat *palkkapäivää odottel*

Perjantaita. Vapaata viikonloppua. Että kello tulisi 21.15, työpäivä loppuisi ja mun Junnu tulisi mua vastaan. Että pääsisin kotiin kuuntelemaan uudenkarheaa levyäni ja ajattelemaan.

Hyvää seuraa

Illan pokerisessioita ja semidokailuu *känni*

Kevättä. Tällä hetkellä kyllä kuitenkin enemmän ehkä että mun eilen tilaamani luurit saapuis mahdollisimman pian, oon vähän malttamaton.

Et saa tän seuraavan kolmen viikon työputken loppuun ja pääsee vaeltamaan *joo*.

27.7. --> Lento Saksaan

Rakkautta, vaikka en siihen vielä valmis olekaan eikä se ole näköpiirissä. Silti tiedän että se on joskus tulossa ja sitten taas on masu täynnä perhosia ja ajatukset täyttää vaan yksi ihminen!

Talvilomaa! viikko enää odottelua

kronologisessa järjestyksessä:

14:30 -> linja menee kiinni
15:30 -> pääsee töistä
huomista -> palkkapäivä
perjantaita -> viikonloppu
24.12. -> huikea neljän päivän loma
31.1. -> työt loppuu
9.2. -> New York

aika vaan kuluu ihan liian hitaasti

Että jotain tapahtuis`?

Että saan vastauksen, että tää vko ja eritoten wappu olis jo ohi, elämää ja ties mitä muuta.

että huominen tentti ois jo ohi ja pääsis vihdoin vaihtaa vapaalle hullun tenttirupeaman jälkeen..

lomaa.

O