Pulsar 25.3.2005 @ Helsinki
En oo tulos.
[q]idi:
---
salaisinko?:
---
idi:
voi mihin suuntaan pulsarit on mennyt :I
---
ei taida kyl näillä ollaan mitään tekemistä sen alkup. pulsarin kanssa :/
---
nojoo, järjestäjät on vaihtunut. mut silti. ikävä niit psy bileitä.
[/q]
Niimpä. Ikävä sitä aikaisempaa Pulsaria.
En ole valitettavasti tulossa*uuh* Proteus vielä puuttuis ni olisin paikalla...
[q]anis:
En ole valitettavasti tulossa*uuh* Proteus vielä puuttuis ni olisin paikalla...
[/q]
Offtopic:Anis,Suomen kovin Proteusfani..*iloinen*
Joo,kyllähän tänne vois suunnata..
Soittoajat:
22:00 Mayah
23:30 Poliisi
00:20 E Nrg
01:00 Carbon Based
01:40 Sasha F
02.40 Sebastian
Varmasti eksyilen tänne
Tänne! Miks mä en tätä huomannu aikasemmin? Mä kun ihmettelin ettei perjantaina oo mitään. Ja viel halpaa bissee!
Tänne olis tarkoitus lähteä. Onkos toi Happy hour nyt sit koko illan voimassa, nimittäin viimeks 5.1. tais hesarilla olla jotain hämminkiä noissa hinnoissa. Oli ilmotettu että sielläkin olis ollu 2 birra ja sit se olikin täyshintainen? Eipä toi hintaero viimeks iltaa pilannu, ois vaan hyvä tietää paljon kannattaa vetää pohjustusta
[q]kuninkas:
Tänne olis tarkoitus lähteä. Onkos toi Happy hour nyt sit koko illan voimassa, nimittäin viimeks 5.1. tais hesarilla olla jotain hämminkiä noissa hinnoissa. Oli ilmotettu että sielläkin olis ollu 2 birra ja sit se olikin täyshintainen? Eipä toi hintaero viimeks iltaa pilannu, ois vaan hyvä tietää paljon kannattaa vetää pohjustusta
[/q]
Joo todellakin häppäri on koko illan! Sidu ja bisse kuten tuossa flyerissa lukee
eli olut 0.4 l. = 2 / sidu 2.20 koko illan!
Viimeksi 5.1 Pulsarissa häppärin puuttuminen ekana tuntina oli meidän ja raflan yhteinen moka ja pahoittelut vielä siitä molempien psta.
Tervetuloa siis!
[q]soviet_union:
titaaks joku missa tpi system club sijatse jos saisi ositeen !! olaa niin kiltteja plzz...
[/q]
Keskuskatu 4
tahtoo tänne hmm..
Jääpi väliin tän saakelin tAUDIN TAKII
Mä jo nii olin tääl, uudet pökät ja kaikkee
mä olisin voinut niiiin haluta tänne*uuh*...mut "joutuu" lähtee risteilylle *jiihaa**iloinen*
Tänään täällä
Kaipa sitä pitää paikalle raahautua, harmi kun Mayah ja Poliisisetä soittelee noin aikasin...
Uuh, tänne joo tänään!
Sasha F *sydän*
Mayah *sydän*
Carbon Based *sydän*
Tänään sit lipittää halpaa siduu ja fiilisteleen hyvää musaa Jos ei oo paikka muuttunut sitten kun viimeksi pari vuotta sitten kävin niin luvassa on tiivistä tunnelmaa
[q]drifter:
Kaipa sitä pitää paikalle raahautua, harmi kun Mayah ja Poliisisetä soittelee noin aikasin...
[/q]
No jos yhtää lohduttaa, nii tuol on halpaa kaliaa ja siduu, nii voi mennä jo noi aikasi
[q]hemuz-:
No jos yhtää lohduttaa, nii tuol on halpaa kaliaa ja siduu, nii voi mennä jo noi aikasi
[/q]Jep, aikasin me ollaanki menossa mutta kuiteski olen kuskina, joten jää siiderit toisen kertaan
Olenko ainoa joka ei saanut sidua luvattuun hintaan?