Melkein sukua julkkikselle.....

Back to häröily O

[q]Optik:
Kenen nänneistä heruu eniten pisteitä? *täh*
[/q]

emmä tie mut miten must tuntuu et mä oon kans nuollu niitä =D varsinki jos puhutaan jostain pikkujouluista xDD

[q]bianca:
mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen
[/q]
PAH! Mun pikkupikkuserkku oli sentään itse Räikkösten häissä, et revi siitä! *röyhistel*

[q]bianca: mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen *vink*[/q]

[q]Essi:PAH! Mun pikkupikkuserkku oli sentään itse Räikkösten häissä, et revi siitä! *röyhistel*
[/q]

PAH! ihmisiä ne vaan on

näin antti tuiskun raitilla ostamassa ruokaa ja hiusvahaa :j

[q]Fyraett:
PAH! ihmisiä ne vaan on
[/q]
Otitsä mut tosissas?

Kategorisoidaan niin tää menee helpommin.
a) Mallit
1) Tunnen Miss Helsinki 2002 (älä tapa sari)
2) Tunnen Mr Helsinki 2002 (vaiko 2003 - en muista enää)
3) Olin bileissä missä Niina Herala vietti 18v synttäreitä ja meni kihloihin Wallun kanssa
4) Janina Frostell tuli ja hääti pois pukuhuoneesta
5) Tunne Miss HTC 2004
6) Meinaus unohtua, "tunnen" (asianomaiset varmaan tajuaa miksi lainausmerkit) Miss Hyvinkää 2003? (älä tapa jenni)

b) Media
1) Jutellu Walpion kanssa
2) Tunnen Kanan hyvin
3) Jutellu Mariskan kanssa
4) Ollu Kanan kanssa yhteisellä YleX juonnolla
5) Tunnen Heikki Lampelan (se puolustusasianaja, joka hoiti Halmen juttua ja on eniten mediassa esillä muutenkin)
6) 9 vuotta oli luokkakaverina Mika Waltarin lapsenlapsi (vai olikohan vielä yksi sukupolvi eteenpäin...*ding*)
7) Jutellu Iiro Seppäsen kanssa
8) Jutellu Gimmeleiden kanssa ja ollu niiden lopettajaishappeningissä
9) Ollu ite maikkarilla ~10 tuntia
10) Kaverin sisko on Funi

c) Talous
1) Jutellu nykyisen Finnforestin toimarin kanssa.
2) Jutellu Lasten Kummien perustajien kanssa ja tunnen yhden niiden tyttären.
3) Jutellu Sedu Koskisen kanssa.
4) Jutellu Feverin ja Lady Moonin omistajien kanssa
5) Olin yhden luona kotibileissä jonka vanhemmat omistaa Chaplinin

...ja sit vielä läjä muita ihmisiä joiden nimiä en edes enää muista, mut vanhempia kuuluisia suomalaisia viihdeartisteja ja muita ihmisiä joiden jutut ei nyt vain tule nyt heti mieleen ...hmm, mut ketään viihdealan megajulkkista ei näytä olevan - asialle pitää tehdä jotain!

[q]Essi:
Otitsä mut tosissas?
[/q]

En ottanut halusin vain huomauttaa tähän topicciin asiasta, ja lainasin teijän läppiä esimerkkinä vaan!

Mua rupesi ahdistamaan viime linnan juhlien aikaan, kun tajusin, että kaksi mun rinnakkaisluokkalaista oli kutsuttu juhliin mukaan: Mikko Leppilampi (näyttelijä) ja Verneri Pohjola (trumpetisti). Pitäisiköhän sitä itsekin olla jossain vähän pitemmällä elämässään, kun luokkakaverit alkaa saada kutsuja tollasiin bileisiin. :(

No ehkä mainittavin on että oon nähny espanjan kuninkaan livenä ja kuningattaren 2 kertaa. Emmä jotain viihdejulkiksia jaksa ees mainita, mokomat moukat.

Ohitin Henry Saaren moottoritiellä nii et ssssujahti. kylä lähtee

[q]ant1:
näin antti tuiskun raitilla ostamassa ruokaa ja hiusvahaa :j
[/q]

Ja mä näin indx:in kaupassa ja oon sit nähny kans güntherin

[q]Dorka:
10) Kaverin sisko on Funi
[/q]
Kyseinen kaverisi on mun entinen koulu- ja duunikaveri. :)

Mentiin samalla lennolla Folke Westin ja Jaana Pelkosen kanssa Lontooseen. Ne istu jopa ihan siinä meijän vieressä. Ai että se oliki hauska reissu. Suomen lentokentällä nähtiin vielä se TiTi-Nalle täti.

no mut hei mä näin just hytösen telkussa ja mulle tulee harva se päivä postia sami hyypiä nimellä ... ei vaan oo vielä palkka napsahtanu oikealle tilille

[q]Astaroth:
Kyseinen kaverisi on mun entinen koulu- ja duunikaveri. :)
[/q]
...niitä sisaruksia on aika monta, siis Tung:sta puhutaan?

[q]!Tebi!:
Ohitin Henry Saaren moottoritiellä nii et ssssujahti. kylä lähtee
[/q]

no joo ei toi oo viel mitää, henkka asuu ihan meijän lähellä ja käy samassa siwassa ku meitsi ...hah...*iihhih*

Setäni on Titanicissa esiintyvä "Var är Sven?"-äijä

olen keskeyttänyt julmasti kirkan konsertin lapualaisessa yökerhossa. eikä siinä vielä kaikki, olen soittanut kari vepsän uutuusalbumin juuri ennen kari vepsän keikkaa naantalin yökerhossa. *piis**piis**piis**possu*

Sukututkimus väittää, että piispan tappaja Lalli löytyy sukupuun alkupäästä *pahis**nauru*

Kun olin about 10v ni Laila Kinnunen asu faijan naapuris. Kävin Lailan ja sen miehen luona aina pelailemas jotai kivikautista mikälie videopelii.. ja sit jossain lehtihaastattelus Laila mainitsi mut tyyliin "naapurin kiva tyttö"
muistona on vieläkin sen antama kuva itsestään niinä parempina aikoina jossa omistuskirjotus mulle ja faijalle sellasella alkoholistin käsialalla*iloinen*

O