Melkein sukua julkkikselle.....

Back to häröily O

Mä oon tavannut ison kasan suomessa melko tunnettuja DJtä...

mä oon sukua kustaa vaasalle. veri khuul.

hehhee
oon tehny keikkaa kwanin amaran ja nylon beatin kans

Se Idolsin outo tyyppi joka lauloi ”katson sineen taivaan” ja raiskasi samalla kansallisaarteen asuu mun naapurissa

Royal Family-”possen” Yor123 pyyteli multa taannoin säännöllisesti ties mitä palveluksia ja kehitteli yhteisproggiksia. Vittu et oon hoppiuskottava, et $BLINGBLING$ vaan.

-mun pikkupikkupikkupikku serkku on samppa lajunen!*iloinen*
-olin joskus aikoja sitten samassa hotellissa modern talkingin kanssa*plur*jei!
-mun töissä käy kokoajan julkkiksia*jiihaa*
-mä oon potkassu bomfunk raymondia hirveillä korkkareilla jalkaan niin että sille meinas mennä polvet alta,eli olen vienyt reiskalta polvet alta*vink*

..hihi..

mun isän siskon miehen mummon kuva on siinä poutun makkarapaketin suojakelmus...et miettikää sitä kun seuraavan kerran vedätte makkaraa nassuun...*nauru*

mun serkun miehen veli on suurlähettiläiden laulaja...

Mäkihyppääjät Jussi ja Matti Hautamäki on mun isän pikkuserkkuja, mutta enpä mää oo ees koskaan tavannu niitä naamasta naamaan, niin että mitä väliä... kai. Jukka Poika on mun serkku, ja sen kanssa ollaan juteltuki kaikenlaista. Mukava serkku, mutta loppujen lopuks, paljonko sil on väliä, onko sukulainen julkkis tai julkkis sukulainen, koska ihmisiähän tässä vaan kaikki ollaan, erilaisia ja silti saman arvoisia.

Noh tuota, Jari Sillanpää on mun pikkupikkuserkku ja sit ne freestyle laskijat Sami Mustonen ja Tapio Luusua ovat mun pikkuserkkuja....*igor*

[q]Nancy:
mun isän siskon miehen mummon kuva on siinä poutun makkarapaketin suojakelmus...et miettikää sitä kun seuraavan kerran vedätte makkaraa nassuun...*nauru*
[/q]

Armi Pouttu ?

Mun serkku seurusteli Arja Korisevan isosiskon tyttären kanssa. Ja mä oon tanssinu tangoo Pia Korisevan kanssa

[q]Saara:
---
Armi Pouttu ?
[/q]

Ei vaan Alvi Pouttu....ja pieni korjaus mun edelliseen kommenttiin, elikkä siis tää Alvi on mun isän siskon miehen äiti, eikä mummo, niinku olin kirjoittanu syystä tai toisesta...*ding**igor*

Mun täti oli miss Suomi -kisoissa toinen perintöprinsessa vuonna 1994.
Ala-asteella mun rinnakkaisluokkalaisen isä on Seppo Kääriäinen (joku kansanedustaja tms?)
Ennenmuinoin kun asuin vielä espoossa, naapuripihassa asui Otakar Janecky.(Tietämättömille, entinen Jokereiden pelaaja. *justjoo*)
Ja täällä helsingissä tossa naapuripihassa asui Anna Eriksson.
Nii, ja kaverin äidin työkaveri on suomen Robinsonista se Mappela.

[muokattu 26.5.2004 19:21]

Cronos
[q]No jos tälle linjalle mennään niin mun serkun postilaatikon ajo kumoon Mika Salo.. täs se huometaan et vaikka osaa ajaa formulaa niin ei pakosti osaa ajaa kunnon autoa... [/q]

Onko tämä sama postilaatikko, et se heitti vielä donan auton ikkunasta ja sano ”ostakaa uus”?? joku joskus tosta puhu....

Michael Monroe oli joskus mun porukoilla työharjoittelussa (siivousfirma) ”nuorena koltiaisena”. Porukat vähän ihmetteli kun harjanvarteen tarttui pitkätukkainen tyyppi meikattuna,hassuissa vaatteissa ja sano kuitenkin miehen nimen..... =DDD Rokkarihan se sitten olikin. Mun sisko oli sitten paria vuotta myöhemmin älytön Hanoi Rocks fani, niin sehän onki kaikki tiedot sitten firmamme toimistolta ja sai respectii kaveriporukassaan *iloinen**nauru*

Niijoo, ja sitten tässä pari vuotta sitten löin Wallu Walpiota.. lasketaaks se? *täh**iloinen*

Perkele kun koko ajan tulee juttuja vaa mielee...
Kerran aikoinaan veljelläni (nyt lähes 40v jo) oli moottoripyörä ja sitten jostain se oli napannut Armin kyytiin, ja oli melkein saanut Dannyltä turpiin siitä hyvästä kun oli vienyt Armin ajelulle. Oli vissiin joku huoltoasema tai vastaava.

mun kaveri on ollut samas koulussa Jasper Pääkkösen kaa*iloinen* tai siis niin se on sanonut

Mun duunissa on oppisopimuksella Charlie Nevander.

Eli se Kurgo mainoksen tummempi kaveri ja asfaltti viidakon juontaja.

Äärimmäisen KURGO asia!!!!

ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?

*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen

O