Muistatko vielä nämä?
mein lähikauppa oli sillon manteli
[q]PääsiäisTipu:
---
Saara:
Mul oli sellanen magee magneetilla avattava penaali joka näytti kasettimankalta. Siinä oli kasettipesäkin jonka sai auki nappia painamalla. Siitä aukes kaikkii lokeroita napeista painamalla ja tais terotinkin olla sellasella systeemillä. Kaiken lisäksi se oli neonpinkki jossa oli keltaisia läikkiä <3 Siinä tais olla viel ulosvedettävä kantoripa niinkuin oikeissäkin mankoissa :D
Missäköhän sekin nykyään seikkailee?
---
Meidän koulussa yhellä pitkän matikan maikalla on vieläkin sellai käytössä.. vaal. punaisen värinen ja se on viel miesmaikka!!*nauru*
[/q]
Oi! Ne oli siistejä.
Eikä ollu yhtään kova, eikä mikään, jos ei sellasta ollu *hmph**hihu*
[q]candyraver:
-Pekka Töpöhäntä-elokuva
-twist-naru
[/q]
töpöhäntä kuului lemppareihin!...tai kattois kyl vieläkin*ding*..mistähän löytäis...
Oijoi, twist...voi niitä aikoja!*hymy*...olin viel aika hyvä!....ei taida enää välitunneilla näkyä*uuh*
Ikiliikkuja-biisi
mitäs ne semmoiset lelut ukkelit olivat kooltaan tyyliin 4-6cm, eläimiä mil oli kuitenkin kädet ja jalat ja niiil oli ne elementit rinhtakehässä, mitä painamalla näkyi onko se vesi, tuli, ilma vai maa? ne oli ihan huippuja mut oon unohtanut ihan kokonaan..
[q]Essi:
Ikiliikkuja-biisi
[/q]
Naurava kulkuri oli kyllä mun mielestä vähän parempi*hihu*
Ja on yhä edelleen.
[q]ALIEN:
mitäs ne semmoiset lelut ukkelit olivat kooltaan tyyliin 4-6cm, eläimiä mil oli kuitenkin kädet ja jalat ja niiil oli ne elementit rinhtakehässä, mitä painamalla näkyi onko se vesi, tuli, ilma vai maa? ne oli ihan huippuja mut oon unohtanut ihan kokonaan..
[/q]
BATTLE BEASTS!
http://www.kumachans.com/battlebeasts.htm
[q]Tipsu:
---
candyraver:
-Pekka Töpöhäntä-elokuva
-twist-naru
---
töpöhäntä kuului lemppareihin!...tai kattois kyl vieläkin*ding*..mistähän löytäis...
Oijoi, twist...voi niitä aikoja!*hymy*...olin viel aika hyvä!....ei taida enää välitunneilla näkyä*uuh*
[/q]
mun mielestä se alkuperänen pekka töpöhäntä-elokuva on julkaistu dvd:nä joku vuosi sitten*ding* kannattaa kysellä alan liikkeistä*joo*
Commodore-64, Nintendo; The Battle of Olympus, Spy&Spy, Supparit I II III jne...
Apupyörät *iloinen*, Kotiintulo-aika, Polttopallo, Limudiscot, Jälki-istunnot, huh!!
Ihania aikoja!!
juh tai joka la/su aamu pakollinen herääminen suosikki piirretyn takia. Turtles on pop!! *voiniitähyviäaikojasöpöliinihymiö*
Ala-asteen diskojen mainoksissa luki aina "viis ekaa ilmasex".
Mielikuvitusleikit metsässä *sydän* ei huolia, ei murheita *huokaus* voi niitä aikoja
- mustat trikoiset trumpettihousut ja valkoinen, isoreikäinen pitsineule
Raptori.
Ensimmäinen äänite jonka olen omistanut. Sain sen isosiskolta syntymäpäivälahjaksi. On silläkin ollu kieroutunut mieli ku pikkupojalle sellaisen kasetin ostaa, vaikkakin sitä itse lahjaksi toivoin. No nyt musta näkee kuinka tasapainoinen henkilö minustakin on kasvanut
[q]LoFi, 4.4.2005 18:31:
Raptori.
[/q]
MOE ja Tulevattännesotkemaanmeidänajopuuteorian
Ja meikä saalisti vielä muutama vuosi sitten itselleen Ouuuu Raisaksonin
Ja Tyyris Tyllerön osaan laulaa ulkoo... kysykää vaikka kavereilta!
*menneisyyteenjumahtel*
[q]peippo,
BATTLE BEASTS!
http://www.kumachans.com/battlebeasts.htm
[/q]
Tolta sivulta puuttuu osa niistä... Kyl tosifani huomaa Ainakin siniseen panssariin pukeutunut karhu puuttui, samoin hai.
Vitsi, nyt mä muistin kuinka me yhdistettiin Mastersit ja Battle Beastit, kun Masters-ukkojen aseet mahtui BB-ukkojen käsiin Ja sit meillä oli monimutkaiset systeemit kuinka vahvoja mitkäkin aseet oli, ja muistaakseni noilla BB-ukoilla oli supervoimia siitä omasta elementistä Ja sit me tehtiin pahvilaatikoista niille linnoja ja kaupunkeja
Voeh.... *blush**iihhih*
Ei ois pitäny eksyy tätä threadia lukemaa.. hirveen haikee olo..
äläkää ihmiset hävitkö täält... joukossa tyhmyys tiivistyy. varmaan siis muistotkin
*itkustus* voiku ois hienoo palata takas joksikin aikaa...
*joo**nauru**kuolaa*
En muista enää kanavaa mut Dj Cat Show oli aikas huippu juttu
"Silloin, kun minä olin nuori..."
Jokainen muistaa varmaan lapsuudestaan juttuja, jotka on syystä tai toisesta kadonneet.
Vaan mitäs ne olivatkaan...
Tässä vuosimallin 1979 muistoja:
- Purkkatikkarit
- Tetraedrin muotoiset Trip-mehut
- Jäätelöt, joiden tikku oli siniseen muoviin kääritty purkka
- "Varokaa heikkoja jäitä" -opetus Pikkukakkosen lopussa
- Kaulurit osana talvipukeutumista
- Isotupsupipot
- Sudenpentulakit (karvalakki, jossa pitkä häntä)
- Henkselit
- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
- Neiti Etsivä -kirjat
- Suosikin Bees & Honey -palsta
- Poikien siniset ja tyttöjen punaiset jumppatossut (koko kerhoryhmällä samanlaiset)
- Bula
- Koulusta saadut pyyhekumit, joissa oli kuvia
- Muoviset tuubit (rahoille) kaulaan
- Punatabletit + pakkofluoraus
- Matti Nykänen oli mäkihyppääjä
- Twist-naru
- Zakazuka (se kuminen, nilkkaan kiinnitettävä systeemi, jonka päässä oli pallo)
- Slämärit
- Merkkarikohu
- Veivattavat puhelimet
- Hintalaput ilman viivakoodeja
- Hätänumero 000
- Aika, jolloin pullot palautettiin kaupan henkilökunnalle
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä
- Olipa kerran... Elämä
- Olipa kerran... Ihminen
- Sky Channel ja Inspector Gadget
- Tenavatähti
- Farkut, joiden lahkeisiin oli lisätty kangasta
En edes lähtenyt listaamaan musiikkia. NKOTB, Jason Donovan... Lista olisi loputon.
Ja haen tässä nyt sitten lähinnä yli 10 vuotta vanhoja juttuja, joten te, jotka yhä elätte lapsuuttanne... älkää masentako vanhusta.