FINRG & SESSIONS2 Presents: The Sauna Boys - In the heat [Video]

Back to musiikki O

Millos tulee saunaboys pyyhkeet ? ;)

[q]ant1:
Millos tulee saunaboys pyyhkeet ? ;)
[/q]

Loistava idea! Laitetaanpa muistiin...

[q]Petteri:
---
ant1:
Millos tulee saunaboys pyyhkeet ? ;)

---


Loistava idea! Laitetaanpa muistiin...
[/q]

mä haluun itelle ainaki !

*aplodit**lmao*

Aika järkky xD

mulle toi ei nyt menny läpi edes huonona vitsinä..

näköjään oli jo päässyt Sontalaatikonkin linkiksi....

aivan mahtava jatko-osia odotellessa*joo**nauru*

[q]India:
mulle toi ei nyt menny läpi edes huonona vitsinä..
[/q]

sulla ei sitten ole huumorintajua ;)

[q]ant1:

sulla ei sitten ole huumorintajua ;)
[/q]

tiedän Älyttömässä dokaamisessa ja sammuneitten raiskauksessa ei ole mitään mikä mua naurattais, vaikka se olis esitetty miten "hauskana" vitsinä tahansa.

Loistopätkä.*nauru*

Joutilaat gets buttfucked, HARD!

Loistava pätkä, ehkä eniten paras musiikkivideo

Ihan hassu idea, mut ois vaatinu pikkasen tiukempaa otetta ohjaukseen ja leikkaukseen. Kun kerran musa oli tommosta ylipitchattua napsuttelua. Paljon hyviä kuvia ja ideoita mut tosiaan odotin että mopo lähtee kunnolla käsistä ja vauhdilla. Aika kesyltä sakilta saunapojat vaikuttivat.

Omasta mielestäni siis paljon lyhyemmillä kuvilla ja rujommalla menolla tosta olis saanu vielä hauskemman.

[q]Gnizhak:
Ihan hassu idea, mut ois vaatinu pikkasen tiukempaa otetta ohjaukseen ja leikkaukseen. Kun kerran musa oli tommosta ylipitchattua napsuttelua. Paljon hyviä kuvia ja ideoita mut tosiaan odotin että mopo lähtee kunnolla käsistä ja vauhdilla. Aika kesyltä sakilta saunapojat vaikuttivat.

Omasta mielestäni siis paljon lyhyemmillä kuvilla ja rujommalla menolla tosta olis saanu vielä hauskemman.
[/q]

Voin vakuuttaa, että pich-efektillä ei ole osaa eikä arpaa tässä biisisä. Hekoheko..*hahjust*

[q]Lumpy:
Voin vakuuttaa, että pich-efektillä ei ole osaa eikä arpaa tässä biisisä. Hekoheko..*hahjust*
[/q]
Joo mut koko genren synnyllä on ollu iso osa ja arpakin ;)

WTF, kummat tossa nyt oli niita ruotsalaisii?? kalsarit jalassa saunaan ja uimaan???

[q]-K-, 20.5.2005 16:46:
WTF, kummat tossa nyt oli niita ruotsalaisii?? kalsarit jalassa saunaan ja uimaan???
[/q]

Pojat eivät halunneet herättää maailmanlaajuista peniskateutta melojaan vilauttelemalla. After all, videon tarkoitus ei ole suistaa ketään epätoivoisiin tekoihin ja parin teran verran maailmalle paukanneesta matskusta pitää tekijöidenkin tuntea vastuuton vastuunsa.

[q]Jone, 20.5.2005 17:14:
---
-K-, 20.5.2005 16:46:
WTF, kummat tossa nyt oli niita ruotsalaisii?? kalsarit jalassa saunaan ja uimaan???

---
Pojat eivät halunneet herättää maailmanlaajuista peniskateutta melojaan vilauttelemalla.
[/q]

Tämä oli ainoa syy koska esim. allekirjoitaneen sladdis lähentelee Ron Jeremyn kaliiperia.

Nej, men vad i helvete!!! ROTFLMAO. Muurrrahaisa joka puolella.... Paha!

=M=

:DD ehkä kevyen loistelias. etenki alku rokkas kyöstillä, keskivaiheilla hieman heikompi suoritus mutta lopun kliimaksi oli aika major surprising plot twist. kakkosta odotellessa.

O