Mihin aiot mennä tänään?
Kattomaa esteratsastusa tohon bastioinii ku siel on bastion horse festival ja tänää pääsee ilmaseks kattoo esteit ja kouluu....*joo* olisin halun mennä koko viikonlopuks mut ku on ne serkun häät ja huomen pääsee vast neljält töist ni ei sit viitti....
Pulloja kainaloon ja puistoon pelaamaan krokettia*iloinen*
Vanhemmille ruokkii niiden kisun, kun ovat matkoilla. Sen jälkeen käyn syömässä yhden ystävän kanssa.. illalla toisen ystävän kanssa ehkäpäyhdelle terassille ja myöhemmin illalla näen yhden kaverin/miehen vielä. Että siis ihan rauhallisesti tämä viikonloppu, huomenna aikanen herätys ja on kerättävä voimia juhannukseen. Ei mitään rymyämistä,mutta ei mitään kotona chillailuakaan.
Hankoon soittamaan kiksutrancea...
Edit: Bileet ohi joten en sitten menekkään...
The Box @ Rose Garden
Töiden jälkeen kotiin....*haukottel*
Aikomuksena töitten jälkeen mennä kaupungille tuhlaamaan osa palkasta.
Mä meen kohta Tampereelle
verotoimistoon ja töihin illaksi. *wuhuu**dissaa*
Tukholmaan
Vetämään pulikkaa Vihtiin, Kirkkojärvelle. Jos vaikka soppakalat saisi
uimaan <3
nukkumaan
Töistä kolmen tunnin päästä kotiin ja sit uimaan.
Ensin tapaan reilillä tutustumaani Sveitsissä asuvaan brasilialaiseen kaveriin, joka just tänään tuli Suomeen, sit rullaluistelemaan, sen jälkeen Brassin kanssa saunomaan (sen ensimmäinen saunakokemus!) ja sitten UniQ:sta levyjä hakemaan. <3
.pi.
Monaco @ Lohja - Suomipoppipuolelle soittamaan... "Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti..."*nauru*
Jaskan terassille ihmettelemää ja sit varmaan vähä ajelee ja kuuntelee hyvää musiikkia....*joo*
Saksaan
Lenkille, Ruissalon rannalle, salille ja töihin, siinä järjestyksessä.
Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.
Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?
Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.