Parhaat Paitatekstit!

Back to häröily O

:D

ja

:E

wow <3

saattaa olla vanha, mutta:

"I am a bomb technician. If you see me running, try to keep up!"

"I *sydän* Asm(x86)"

edit: lainausmerksonit

Kaapista löytyy musta t-paita, jossa lukee "Olen se josta äitisi sinua varoitti". On kyllä herättänyt suurta hilpeyttä ja kummastusta kadulla....

mulla on musta t-paita missä lukee rinnassa: "Baarit kiinni ja panemaan"
Idea on lähtösin Matti Vanhasen ajatuksista aikaistaa ravintoloiden sulkemisaikoja..

[q]Waily, 28.2.2005 00:53:
Paras ikinä on kyllä ''kixu on PILALLA'' =)
[/q]

Mä oon kyl samaa mieltä!

"Thanks God for choosing electronic music!"

[q]JG, 13.8.2005 18:56:
Ennen tämä paita sai minut repeämään - mutta muistelisin että siinä olisi ollut kuva... Itse teksti tuolla linkissä tulisi vaikka pienellä painaa paidan alahelmaan Ei tää enää kyl saa syttymään...

Äippä
[/q]

Niinhän sitä luulis ettei enää toimi mutta kun jäken prismassa palloilee n.40-50v nainen tämmönen päällä vihannesosastolla vastaan nii kyl siin jotain hymyy väkisin tuli.

Tänään tuli vastaan sellanen kaljamahanen, kaljuuntuva keski-ikäinen mies jolla oli punainen paita ja siinä teksti "haluttava, mutta varattu". Vähän kyllä rupesi hymyilyttämään

"for every animal you dont eat, I eat three" = kuva paistinpannusta missä on Koalan,sinivalaan ja sarvikuonon siluetti.

"Dead girls never say no"

"Eat meat be successful"

ILOINEN MIELI KORVAA PUUTTUVAN ÄLYN

Olinpa faijan lähellä kaupassa käymässä, Veikkolan Siwassa. Pihaan ajaa ikivanha, ruosteinen pickup-rämä. Ulos tulee lihavahko, räjähtäneen ja vihaisen näköinen mieshenkilö, ja kävelee kauppaan sisään.

Selässä luki:

[iso]SURKEA SÄNGYSSÄ.[/iso]

Siis häh ? *täh*

Parilla tutulla on sellaset paidat missä lukee "pieni muna, mutta huono tekniikka" ja joku Alberto Kooma jotain. Aika häröö.

[q]0-scar, 11.8.2005 22:27:
-Ronkelit runkkaa
[/q]
Hyvä tietää. Oon aina kuvitellu vaan olevani ruma.

Ehkäpä hauskin näkemäni oli; "I might be schizophrenic, but I'm also Jesus"

[q]Kirtar, 18.9.2005 20:59:
"for every animal you dont eat, I eat three" = kuva paistinpannusta missä on Koalan,sinivalaan ja sarvikuonon siluetti.
[/q]

Mistä tämmösen saa? :D

[q]Avernian, 27.10.2005 11:19:
---
Kirtar, 18.9.2005 20:59:

---

[/q]

netistä saa =) kysyn kaverilta sen osotteen ja laitan sulle privaan jossainvaiheessa. Muistutas jos unohdan :D

[q]Avernian, 27.10.2005 11:19:
---
Kirtar, 18.9.2005 20:59:

---

[/q]

http://maddox.xmission.com/

[q]Kirtar, 27.10.2005 11:36:
netistä saa =) kysyn kaverilta sen osotteen ja laitan sulle privaan jossainvaiheessa. Muistutas jos unohdan :D
[/q]

laita mulle kanssa

mä sain kaverilta lahjaksi PETTURI tekstillä varustetun t-paidan..
..olin tosi otettu...

O