.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Eipä mitään. Sairaan hyvää tykittelyä. Rakenne oli toimiva, sopivan vaihtelevaa ja uutta saundia. Tekniikkapuoliki pelas niinku pitää. Kikkoja löyty ihan mukavasti, niistä propsit.*joo* Muutama vaihto kuulosti jotenki erikoiselta, eipä kyl häirinny. Uudet Szahalat, Poc, Ethos&Dan Devotion..ym.*jiihaa* Oikeestaan ainoo biisi joka ei uponnu oli toi Dougal & Gammer - Rainfall remix. Järjettömät "ministryvokaalit"...
No tää palaa kyllä levylle. Pääsee naapuritki nauttimaan.
Lyhyt ja ytimekäs: ROXOR!! :D
Tosi hyvältä kuulostaa, ei uskois et oot vasta n.vuosi sitten alottanu soittaa..
[q]diorite:
---
ant1:
Tuo puolestavälistä eteenpäin tavara uppoo mulle parhaiten *sydän*
---
Jep, loppupään kamaa vois olla enemmänkin
[/q]
Täysin samaa mieltä! *sydän*
UUUUH !!! Alusta loppuun hyvää matskuu. Varsinkin toi alkupään rav3mpi matsku toimii....
Rejv on!
(:
Kovaa settiä *super*jannelta..Alkaa tanssijalka vipattaa kun tätä kuuntelee*iloinen*..
Täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa, että se mitä tältä hepulta ulos tulee, uppoaa ihan täysin mun musamakuun.*aplodit*
Ja minähän pidän vain hyvästä musiikista.*hih*
Kappalevalinnat ja vaihtelevuus ja kaikki on niin kohdallaan aina ollu, mitä nyt oon tähän saakka kuunnellu.
*piis**piis**piis**piis**piis*
Täähän oli kyl ehdottomasti sun paras miksi... tällä kertaa tässä hommassa oli jonkinlainen punanen lanka mukana =DDD
2 ekaa biisiä toi hyviä muistoja :P Miksauskin kulki erittäin kivasti =DDD Ainut et välissä olleet happyhc:t ei oikein mulle uponnu...
8½/10
Janneeeeee*super*
iha onnistunu setti vaikka toi freeformi ei oo enää niin paljon mun juttu, loppu maistu kyl tosi hyvin tosin
ois voinu tehä jotai omaperäsempää vaihtojen suhteen... rakenne oli kyl helvetin onnistunut :)
[q]Illustrator:
Oikeestaan ainoo biisi joka ei uponnu oli toi Dougal & Gammer - Rainfall remix. Järjettömät "ministryvokaalit"...
[/q]
Samaa mieltä. Muuten hyvä mut vokaalit ei iske..
Mut kyl tää on kokonaisuudessaan AIVAN LOISTAVA!*joo**sydän**jiihaa* emmä muuta osaakaan sanoo*hihu* Iso kiitos!
Ethos & Dan Devotion - Cold *sydän*
Alek Száhala - Ashurnishishi *sydän*
Täähän oli perhana hyvä!
Parasta on kyllä suomimazku tässä!! Pari aikas nopehkoa vaihtoa mutta
muuten kyllä sulavaa miksausta.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »