.
Imuun...
Kohta puoleen väliin asti kuunneltu, eikä ainakaan mun korvaan viel oo osunu mitään mainitsemisen arvoisia mokia...
Biisi valinnatkin on ihan jees...
Laitetaas imuun...
[q]Illustrator:
Laitetaas imuun...
[/q]
Juurikin niin...
Janneeeee!!! Tää on niiin hyvä!! Ihan ku olisit ajatellu mua täs Vitun hyvii biisejä!
Hyvii biisejä on, varsinki tuo Ethos & Dan Devotion - Cold <3
Miksauksessa ei oo pahemmin moittimista
Tuo puolestavälistä eteenpäin tavara uppoo mulle parhaiten *sydän*
Hyvää settiä, näemmä sitä ei tuu paskoille mixeille annettua tilaa juuri lainkaan
Mutjoo, Dougal & Gammerit yllätti, ja pidin todella. Sekä tietty pakolliset alekit
Tämä setti palaa todennäköisestii CD:lle, paras settisi koskaan - niin selektion, kuin tekniikankin puolesta!
Joka biisi rokkaa elukkana, mulle suurimmilta osin täysin uutta tuotantoa ja ei ole loppuun tukotettu suomisoundilla. Taisi muuten eksyä pystyvaihtokin tuonne miksaukseen. Propsit siitä, noi on hankalia :)
9½/10. Loistavaa työtä IMO.
Ehdottomasti paras sinulta tähän mennessä!
Hyvää työtä
Yhdyn edellisiin!
Eniten iski Injektio ja D&G:t!
Muuteskin hyvän kuuloista kaikinpuolin.
Loistava setti todentotta!
[q]ant1:
Tuo puolestavälistä eteenpäin tavara uppoo mulle parhaiten *sydän*
[/q]
Jep, loppupään kamaa vois olla enemmänkin
imuun
Toimiva setti kyl! Tän ottais mielellään levyllläkin Jopa jotain biisejä mitä en ennen oo kuullu (siis suomalaisia)
Tykkäsin, jatka samaa rataa !
Downloading...
Näyttää olevan vähän japanilaistakin freeformia mukana :)
mukavan kuulosta settiä. Paljon uusia biisejä joista ei ollut hajua entuudestaan.
Paljon on kyllä kehitystä tapahtunut sitten viimevuotisen promomiksin. Niin selektion kun tekniikankin puolelta. Way to go!
Kyllähän tämä on sun paras miksaus jonka oot julkisuuteen tuonut. Eniten propseja setin persoonallisesta kokonaisuudesta ja biisivalinnoista. Miksausteknisestikin on kehitystä tapahtunut huimasti. Jatka hei samaan malliin - hyvältä näyttää!
Otan sut ekan kerran vakavasti. Onnistunut nauha, vitun kovia uusia freeformeja hyvässä nipussa. Tää oli pläräys, editoin lisä kun kuuntelen rauhassa.
Jeps, on kyllä ehdottomasti sun kovin setti
Biisit potkii kivasti, hyvää miksausta
Ja jää kyllä ehdottomasti koneelle