Mites teidän asepalvelus..?
sniff tänään alkaa sit
Pitäkää hauskaa, mortit *nauru**pahis**lohduttel*
siinähän se meni Suomenlinnassa ja pekkaa tuli runkkaamisesta yöpäivystyksen aikana, ettäs sellaista
[muokattu 12.1.2004 00:54]
yrmeet vaa!
[q]alien:
pekkaa tuli runkkaamisesta yöpäivystyksen aikana, ettäs sellaista
[muokattu 12.1.2004 00:54]
[/q]
Siinä pöydälläkö sit hanskasit ja jätit evidenssit kaikkien nähtäville?
Meiän yks tupalainen sai 10 päivää kun se meni nukkumaan vuoronsa aikana omaan punkkaan kengät jalassa ja ei viittiny laittaa ees kelloo soimaan vaan luotti et herää, kunnon tampio oli se sälli
en ku ihan messissä kävin hoitaa hommat Siel oli kaikki dolby-surroundit, dvd:t ja kaikki... kyl vähän nauratti esitutkinnassa =D
Jouduin kattoo Alienii n.10kk/12kk, maanantait oli pahimpii*eiei**eiei**eiei**plur*
noin 15km ennen Hoikan porttia (Kni) oli kyltti Pian olet perillä. Koko bussi hiljenty aina samassa kohti...
Ei ollu herkkua ei... :)
hhahhhaah!! Mä kerrroin salama jaakolle, et kuinka maailma toimii eikä se näytä oppineen yhtään mitään!! vähän lihaa on varmaan saanut luiden ympärille?! *vink**iloinen*
Ohi on!
Niin siis... öö, taidan olla taas hieman myöhässä, kun sehän loppu jo perjantaina. Kuitenkin, 12kk elämysmatkailua ja järjestettyä liikuntakoulutusta takana paratiisisaarella Santahaminassa. Arvona alikersantti ja yksikkönä KRHK.
Takana muutama mielenkiintoinen reissu, kuten AUK:n marssi- ja taisteluharjoitus ja 2 viikon ampumaleiri Lapissa Rovajärvellä marraskuun alkupuolella. Ja sitten tietysti ne muut reissut, kuten nukkumaleiri joka loppusodankin nimellä kulkee. Niin monta metsäyötä on vuoden aikana kokenut ja niin monet hyvät bileet missannut gineksen takia, että reserviin siirto oli alkaneen vuoden ehdottomasti paras hetki, jota loppuvuoden aikana on lähes minkään vaikea ylittää.
Parhaat naurut sai kesällä samana päivänä kun uudet körrit astu palvelukseen. Sodessa istui parvi hätääntyneen näköisiä alokkaita, Iltalehden lööpissä luki isolla helleaallon kunniaksi Nyt alkaa vuoden kuumin lomaviikko ja taustalla soi Jore Marjarannan Haaveet kaatuu. Parempaa tilannekomiikkaa on vaikea saada edes järjestämällä aikaan.
Nyt sitten enää viimeinen koitos edessä, TJ0 -risteily kavereiden kanssa.
[q]hallucinogen:
keräsin joku 60 vemppapäivää, voin olla ylpeä itsestäni ja palvelus kesti 180 päivää
[/q]
Toi oli tosiaan ainoa taito mitä siellä oppi.. Lukemat tais pyöriä aika samoissa.. joku 12 päivää Tilkassa makoilin ja 10 päivää kotihoitoa 180 päivän palveluksesta.
Olihan kasvattava kokemus pysäyttää vähäinenkin elämä puoleksi vuodeksi ja kestää sitä vitutusta. Eli sinäänsä parempi valinta kuin sivari, mutta ei siellä mitään hyödyllistä valtion puolesta oppinut.
[q]diezel:
Toi oli tosiaan ainoa taito mitä siellä oppi.. Lukemat tais pyöriä aika samoissa.. joku 12 päivää Tilkassa makoilin ja 10 päivää kotihoitoa 180 päivän palveluksesta.
Olihan kasvattava kokemus pysäyttää vähäinenkin elämä puoleksi vuodeksi ja kestää sitä vitutusta. Eli sinäänsä parempi valinta kuin sivari, mutta ei siellä mitään hyödyllistä valtion puolesta oppinut.
[/q]
Minä olin kotihoidossa 5 päivää*hih*
Keuhkokuumeen takia.
Vemppa tuli minullekin tutuksi varsinkin alokasajan jälkeen.
Ei vaan huumori enään riittäny*nauru*
taitaa mennä sivarin puolelle...
Viime vuonna pääsin Mikkelistä pois*iloinen*... Yhdeksän kuukautta olinkin siellä sotilaspoliisina ja \pääsin\ sodanajan joukkueeseen, josta palkkiona pääsenkin kertaamaan tuossa toukokuussa*hymy*... No saapahan ainakin rahaa...
viel 160aamua jäljel onttolan rajavartiostos sissikoulutukses... nyyh... =/ perjantaina saapu kokelaat ni maanantaina alkaa aamulenkit jeejee...
[q]pyhimys:
Yhdeksän kuukautta olinkin siellä sotilaspoliisina[/q]Onko nälkä..mä voin lahjottaa sertiä parisäkkiä
Siviiliin menossa
lusittu 362
[q]tomppi:
UudPr 2/98 sotilaspoliisi, ja vielä vapaehtoisesti. Monille riitti se 6 kk, mä olin siellä 9 kk. Kai päässä on jotain vikaa
[/q]
Mehän ollaan sitten nähty siellä - kenties jopa vi##uiltu portilla toisillemme kengännauhoista ja tervehtimisestä*nauru* UudPr,2/98, res.aliltn
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?*täh*
Sitten tekin, ketkä ette ole vielä olleet, niin aiotteko mennä ja jos ette niin miksi?
Ei tehdä tästä sellaista aseistakieltäytyjät vs. militaristit -keskustelua..*iloinen*
Itse kotiuduin 9kk:n kidutusleiriltä, porin prikaatista, viime vuonna 3.10. Toimin sotilaspoliisi miehistössä ja sen verran tuli perseiltyä että miehistön arvona on ihan vaan pelkkä jääkäri. Urani kaksi kohokohtaa oli A: Pääsin kättelemään Amiraali Juhani A. Kaskealaa ja B: pääsin pois sieltä.