Mites teidän asepalvelus..?

Back to häröily O

Itsehän olen Immolas...362!ihan mukavaa on ollu kävin laheskii pyörähtämäs
Lääkaukis...Ainoo paha asia täs on et ei jää aikaa frendeile...Eikä muuteka tunnu olevan aikaa lähtee mihikää...*uuh* Mut onnex tääl on ain tervetullu takas.
*iloinen**piis*

[muokattu 30.6.2004 21:28]

Täällä sitä istutaan ohjusveneel klubbailemassa. 17 aamu jäljellä. Kohta täältä pääsee onnex pois.

TJ 362!

Vain Herra voi tietää milloin se alkaa. 2005 pitäisi taas käydä juttusilla.

Sivaris, paras sessio ikinä koskaan ikinä koskaan iki.....

mites possessiivisuffiksit?

Ihanaa. Isosaari kutsuu 12.07.2004.

Onks kenelläkään mitään sanottavaa ko. linnakelaitoksesta?

-TommyT-

[q]TommyT:

-TommyT-
[/q]

Komentajakapteeni on ”kovajätkä” mulkku, mesta on wanha ja paskanen, meininki on köyhä.
edit: Mutta siellä tehdään TAISTELIJOITA! Assssento!

[muokattu 1.7.2004 20:14]

Huoh. Viikon päästä Upinniemeen*poks*

[q]Mr. Sinner:
Huoh. Viikon päästä Upinniemeen*poks*
[/q]

Ei kantsi huolehtia, se on lepokoti varuskunnaksi.

Viivyin siellä 180 päivää saapumiserässä II/98 ja en oo varmaan eläessäni saanut ottaa relammin kuin Upinniemessä.

tammikuussa sodankylään sisseilee.

[q]
TommyT:

-TommyT-

SikaihQ:

Komentajakapteeni on ”kovajätkä” mulkku, mesta on wanha ja paskanen, meininki on köyhä.
edit: Mutta siellä tehdään TAISTELIJOITA! Assssento!

[/q]

HAHAHAHAHAHAA!!1!

Ei käy katteeks.. Ei oo helppo olla aamukasa.

Vahingonilo on paras ilo*vink*

[q]TommyT:

-TommyT-
[/q]

jos haluat päästä helpolla niin suosittelen yrittää lähetiksi ja siirtoa suomenlinnaan P-kausi Isosaaressa ja loput suokissa on helppo nakki.

Spol kessuna pääsin intistä ja olin jo kertaamassakin 10 päivää .. huuh makeeta .. Ylikessun natsat pitäisi tulla nyt kohtapuolin ..!!!

kaikille miehille kuuluu asepalvelu

[q]Despe:
kaikille miehille kuuluu asepalvelu
[/q]

...ja mikähän mahtaa olla perusteluna tähän? Mä taas olen sitä mieltä, että kaikille miehille kuuluu vapaus päättää omista asioistaan. Jos mulla olis ollut munaa, niin olisin mennyt sivariin tai totaalikieltäytynyt, mutta eipä ollut niin valitsin armeijan helpoimpana vaihtoehtona. Aseet, ammuskelu ja tappamaan opetteleminen on IMO about asioita sieltä epäeettisimmästä päästä.

[muokattu 5.7.2004 19:36]

oon aika varma, ettei despe paljoo miettinyt ennen, kuin kirjoitti tuon lauseen ;)

kyllä sodan tullessa niitä miehiä tarvitaan myös siviilissä, eikä pelkästään rintamalla.

[muokattu 5.7.2004 19:24]

Tiesittekö muuten ettei saapumiserä 2/04 kotiudu koskaan

Mut pojat hei siis miettikää ne ketkä on käyny jo niin loppujen lopuksi siellä pääsi kaikkee semmosta tekee mitä ei omassa elämässä tuu koskaan enää tekemään ainakin uskoisi näin...(Puhuu se ketä ei ole vielä käynyt armeijaa*nauru*)

[q]Rocca:
Mut pojat hei siis miettikää ne ketkä on käyny jo niin loppujen lopuksi siellä pääsi kaikkee semmosta tekee mitä ei omassa elämässä tuu koskaan enää tekemään ainakin uskoisi näin...(Puhuu se ketä ei ole vielä käynyt armeijaa*nauru*)
[/q]

Joo, pitää paikkansa. En ollut koskaan ampunut aseella, armeijassa ammuin pakolliset ja kieltäydyin lopuista ja loppuelämäni aikana en enää koskaan ammu laukaustakaan jos voin valita. Lisäksi korkea polviasento, laiha hernerokka, napalmiperunamuussi ja tuvassa vallitseva jatkuva paskanhaju pieruhuumorin takia olivat kieltämättä ainutlaatuisia kokemuksia.

Missä tossa kokemuksessa oli se hieno kohta?

[q]Jone:
Missä tossa kokemuksessa oli se hieno kohta?[/q]
Se, ettei muualla tuu niin paljon paskahuumoria samassa paketissa. Ihan rentoa aikaa intti loppupeleissä oli kun ottaa huomioon merellä olon ihanuuden (kyllä, intissä voi olla ihanaakin *hymy*).

Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?*täh*

Sitten tekin, ketkä ette ole vielä olleet, niin aiotteko mennä ja jos ette niin miksi?

Ei tehdä tästä sellaista aseistakieltäytyjät vs. militaristit -keskustelua..*iloinen*

Itse kotiuduin 9kk:n kidutusleiriltä, porin prikaatista, viime vuonna 3.10. Toimin sotilaspoliisi miehistössä ja sen verran tuli perseiltyä että miehistön arvona on ihan vaan pelkkä jääkäri. Urani kaksi kohokohtaa oli A: Pääsin kättelemään Amiraali Juhani A. Kaskealaa ja B: pääsin pois sieltä.

O