Vessapaperigalluppi

Back to tunkio O

[q]Jocular:
---
DominikH:
---
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen

---

Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki? *täh*

---


Koska yleensä siel mikrossa on jossain välissä valmistettu jotain haisevaa, tai sitten jos on kotona pari uteliasta kissaa.. Taikka sitten sitä ei olla puhdistettu vähään aikaan? Yhh..
[/q]

hassua :D minä taas yleensä pidän mikron ovea aivan tarkotuksella auki että sinne ruokaa lämmittäessä tuleva kosteus häipyisi pois :)
ehkäpä mikrosi haisee juuri siksi että sinne on tullut kosteutta ja se oikein muhii siellä

[q]Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen
[/q]

se juuston hyppyri pistää vihaks....voihan sitä juustoo leikata molemmista "päistä"...

[q]a-j:


hassua :D minä taas yleensä pidän mikron ovea aivan tarkotuksella auki että sinne ruokaa lämmittäessä tuleva kosteus häipyisi pois :)
ehkäpä mikrosi haisee juuri siksi että sinne on tullut kosteutta ja se oikein muhii siellä
[/q]

Ei siis mikroni ei haise, se pitää pestä tarpeeks usein.. Varsinki jos toi yks aivovamma lämmittää homejuustojansa mikrossa.. Tietääkö kukaan kauheampaa hajua? Mut siis, pääsääntösesti mikronovi on tiellä.

[q]maude:
---
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen

---


se juuston hyppyri pistää vihaks....voihan sitä juustoo leikata molemmista "päistä"...
[/q]
juuston hyppyri eli tärsä(sivistyneet sanovat harjanne....).*nauru*

[q]DominikH:
---
---

juuston hyppyri eli tärsä(sivistyneet sanovat harjanne....).*nauru*
[/q]

Etkä ees haluu tietää mitä tosta TÄRSÄSTÄ tuli mieleen

[q]serotonot:
nii. ja "en käytä"-vaihtoehto :(
[/q]

*voi pahoin* Tuli vielä mieleen siitä ne lukuisat miehet, jotka yhden kyselyn mukaan jättävät kätensä pesemättä vessassa käynnin jälkeen. Siitä asiasta syntyisi kyllä mielenkiintoisempi gallup.

Pitäisiköhän aloittaa sellainen gallup? *ding**hihu*

[q]Jocular:
---
DominikH:
---
---

juuston hyppyri eli tärsä(sivistyneet sanovat harjanne....).*nauru*

---


Etkä ees haluu tietää mitä tosta TÄRSÄSTÄ tuli mieleen
[/q]
Voin ehkä kuvitella, mutta jätän silti kysymättä

Kuinka moni käärii hihat ylös kun pyyhkii venttiiliä?

[q]Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen
[/q]

No perkele... sähän koulutit musta täydellisen miehen. Arvokkaampi ku mikään ylioppilastodistus tai mikälie paperinpalanen

Seuraavan pelletopicin perustaja voisi IMO miettiä kahdesti.


toihan on yhtä loogista nillittelyä ku jos nunnafoorumilla kauhisteltais siitä että siellä topless baarissa oli nännejä. tän osuuden nimi on syystäkin Tunkio kuka näitä on pakottanu lukemaan?

Saaks pyyhkii*igor*

Meil on teline mut pesukone tulee eteen :z

:D

Minkä merkkistä paperia muuten käytätte???

[q]infiana, 1.4.2005 12:17:
Junasta on hyvä pöllii vessapaperii matkalla kotiin jos on päässy loppuu*nauru*
[/q]
Tai töistä ...tosin ennen täältä sai laadukkaampaa

Lambi *sydän*

haha kummallisia kysymyksiä*nauru*

[q]infiana, 1.4.2005 12:17:
Junasta on hyvä pöllii vessapaperii matkalla kotiin jos on päässy loppuu*nauru*


[/q]

samoin myös lähikuppiloista tai muista räkälöistä ei tosin kovin laatumateriaalia löydy mutta parempi sekin kuin ei mitään*nauru*

Pitkälti aika sama minulle miten se paperi on.
Kuhan sitä on *böö*

Pitkän ja ansiokkaan tutkimustyön tuloksena voin omalta kohdaltani sanoa, että parasta p*skapaperia on ehdottomasti Pirkka WC-paperi. Se pyyhkii parhaiten!*joo*

Ihmettelenkin miksi pitäisi tuhlata rahaa vessapaperiin.

Bideesuihku. *sydän*

Kylhän se noin pitää olla niinkuin enemmistö onkin äänestänyt - ja muuten ihan sama mitä paperia kunhan ei sitä keltaista latteaa inhoketta

O