Vessapaperigalluppi

Back to tunkio O

tosta puuttuu vaihtoehto "mulla on rullateline mutta pidän rullaa kädessä"
kohtalaisen joutava tiedustelun aihe jälleen kerran

[q]Mosh:
Kun huomasin että täällä kinutaan näitä fiksuja aiheita, niin ajattelin luoda elämää suuremman gallupin. Kaikki sitä joskus miettivät, tämä kysymys vaivaa meitä kaikkia aina jossain vaiheessa elämää. Toista koulukuntaa kohtaan tunnetaan toisinaan niin suurta vihaa, että vessapaperirulla käydään salaa kääntämässä heidän puolestaan.

Elikkä, miten päin vessapaperirullan kuuluu olla?
[/q]
Julamauta! Tää on hyvä O.o
Meinaan tätä oon aina kelannu, Miks ihmees ihmiset laittaa sen "väärin päin" sillee revitävä kohta seinää päin..!?

[q]sakk303:
tosta puuttuu vaihtoehto "mulla on rullateline mutta pidän rullaa kädessä"
[/q]
tai pyykkikoneen päällä / lattialla. :(

[q]JussiS:
---
sakk303:
tosta puuttuu vaihtoehto "mulla on rullateline mutta pidän rullaa kädessä"

---

tai pyykkikoneen päällä / lattialla. :(
[/q]

nii. ja "en käytä"-vaihtoehto :(

nii sen lisäks puuttuu vaihtoehdot pystyssä oleva teline ja paperi tulee vasemmalta/oikealta puolelta, en tiedä minulla on palvelija siihen hommaan, olen kaulasta alaspäin halvaantunut, en ulosta, käytän vessapaperia vain masturboidessa

Kiitti ku pissaat mun internetin päälle.

tähän topikkiin sopis se JussiS:n postaama linkki jossa se akka paskoo naamalleen..

siinä ei olis välii miten tai mistä sitä veskipaperii ottais

No niin!

Aikalisä!

Siis voi kilinvittu sentään...

On olemassa hyviä ja huonoja hörhöilytopikkeja ja tämä valitettavasti? kuuluu niihiin jälkimmäisiin. Taas oikein keksimällä keksitty aihe. Milloinkohan täällä on edellisen kerran avattu joku todella kiinnostava konemusiikkiaihe?
Ja ennenkuin topikin aloittaja teineilee ( lisää ) sanomalla, että kyllähän tämä sua tuntuu kiinnostavan, kun kerta vastaisit, niin pyytäisin miettimään kahteen kertaan.

[q]Individual:

Milloinkohan täällä on edellisen kerran avattu joku todella kiinnostava konemusiikkiaihe?

[/q]

Miten ne konemusiikkiaiheet sopii häröilyyn...

Itseasias on vaan huvittavaa kattoo ku tiukkapipot tääl halkoo hiuksiaan näihin turhiin topiceihin... jos tosiaan niin paljon häiritsee niin whine.

[q]Mosh:
---
Individual:

Milloinkohan täällä on edellisen kerran avattu joku todella kiinnostava konemusiikkiaihe?


---


Miten ne konemusiikkiaiheet sopii häröilyyn...

Itseasias on vaan huvittavaa kattoo ku tiukkapipot tääl halkoo hiuksiaan näihin turhiin topiceihin... jos tosiaan niin paljon häiritsee niin whine.
[/q]

Niin tuhannennen kerran...Onko sinusta kiva jos tämä foorumi hukkuis pelkästään tällaisiin topikkeihin.
Mikähän topikki avataan seuraavaksi? Onks Pikku G:llä tyttöystävävää? Mitä tekisit, jos Antti Tuisku tulis teille?
Jos ei konemusakulttuurilla tai edes läheltä liippavilta topikeilla ei ole enää mitään annettavaa, niin varmaankin sitten
demi.fi

edit: Mä en tiedä mikä vitun buumi tällaisia turhanpäiväisiä topikkeja on nyt keksiä.
Ja tulihan ne teineilytkin sieltä:
"
Itseasias on vaan huvittavaa kattoo ku tiukkapipot tääl halkoo hiuksiaan näihin turhiin topiceihin... jos tosiaan niin paljon häiritsee niin whine.
"

En kyl tiedä sopiiko vessapaperikeskustelu välttis sen paremmin demi.fi

embo.fi \o/

[q]Mosh:
En kyl tiedä sopiiko vessapaperikeskustelu välttis sen paremmin demi.fi

embo.fi o/
[/q]

Just...

No mut meni hei vähän off topic nyt...

[q]Mosh:
No mut meni hei vähän off topic nyt...
[/q]

Off-topic tällaisessa topic:issa on aika suhteellinen käsite...

jos aletaan miettimään mitkä olisi niitä "turhia topiceja" mitkä ei liity kone musaan niin... SINKKULUUKKU, hassu muotoinen kysely, iskukeinoja, päivän :), päivän :(, Pitäisikö luopua valtionuskonnosta Suomessa?, kerro vitsi, Mä haluun........jne.

Noi kaikki on kuitenki otettu tosta top 50 listasta ja niissä kaikissa on viestejä vaikka kuinka. Onko muka turhaa puhua täällä jostain muusta kun kone musasta?

Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen

[q]Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen
[/q]
Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki? *täh*

[q]DominikH:
---
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen

---

Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki? *täh*
[/q]

Koska yleensä siel mikrossa on jossain välissä valmistettu jotain haisevaa, tai sitten jos on kotona pari uteliasta kissaa.. Taikka sitten sitä ei olla puhdistettu vähään aikaan? Yhh..

[q]Jocular:
---
DominikH:
---
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen

---

Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki? *täh*

---


Koska yleensä siel mikrossa on jossain välissä valmistettu jotain haisevaa, tai sitten jos on kotona pari uteliasta kissaa.. Taikka sitten sitä ei olla puhdistettu vähään aikaan? Yhh..
[/q]
Niin no, itsellä noita nelijalkaisia ei ole, muttatuota, itse kyllä pidän hyvänä tapana sitä et se luukku nimenomaan jätetään auki, silloin ne edellisen ruoan "tuoksut" lähtee sieltä pois ennen seuraavaa käyttöä, niin se edellinen haju ei tartu ruokaan

Kun huomasin että täällä kinutaan näitä fiksuja aiheita, niin ajattelin luoda elämää suuremman gallupin. Kaikki sitä joskus miettivät, tämä kysymys vaivaa meitä kaikkia aina jossain vaiheessa elämää. Toista koulukuntaa kohtaan tunnetaan toisinaan niin suurta vihaa, että vessapaperirulla käydään salaa kääntämässä heidän puolestaan.

Elikkä, miten päin vessapaperirullan kuuluu olla?

O