Aamu jönkkis!

Back to tunkio O

[q]coolcat82, 2.10.2006 15:53:
---
Yediah, 2.10.2006 15:52:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:50:
---
Yediah, 2.10.2006 13:56:
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.

---


Öö... kulta hei... kyl sulla stondaa koko yön...

---


oho! puhuin paskaa, niin se taitaa ollakin, tiedät vissii paremmin

---


Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta.
[/q]

just

juuh tällästä oli havaittavissa täs aamulla herätessäni*joo*

tais olla jotain mukavaa unta mielessä*blush*

o/

[q]Steven Hoaks, 23.12.2006 14:31:
o/
[/q]

nii on se vittumaista ku just sillon aletaan huuteleen ku on jo takki päällä menossa ja pakko mennä *grr**igor*

[q]Yediah, 2.10.2006 15:54:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:53:

Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta.

---


just
[/q]
Mä haluun nähä sut harrastamassa painia, juoksemassa 110m metrin aitoja, lenkkisaunassa(ainaki helppo tunnistaa), tetsaamassa, no keksikää nyt lisää ku en keksi nyt oikee mitää =(

[q]Kolera, 10.3.2007 22:15:
---
Yediah, 2.10.2006 15:54:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:53:

Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta.

---


just

---

Mä haluun nähä sut harrastamassa painia, juoksemassa 110m metrin aitoja, lenkkisaunassa(ainaki helppo tunnistaa), tetsaamassa, no keksikää nyt lisää ku en keksi nyt oikee mitää =(
[/q]

En usko että haluisit!

Nähty!

[q]Foxmagon, 11.3.2007 14:10:
Nähty!
[/q]

:D

en usko vaik ois videonauha!

[q]nuance, 13.3.2007 00:13:
---
Foxmagon, 11.3.2007 14:10:
Nähty!

---


:D

en usko vaik ois videonauha!
[/q]

No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä.

Näin aamulla nörttiunia..

http://dpkgi.free.fr/files/Well-formed%20and%20valid2.jpg

[q]Foxmagon, 13.3.2007 12:03:

No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä.
[/q]

tai nakuja. AM I RITE AM I RITE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[q]nuance, 13.3.2007 12:07:
---
Foxmagon, 13.3.2007 12:03:

No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä.

---


tai nakuja. AM I RITE AM I RITE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[/q]

Lisää sieniä!

Kannattaa nukkua töistä pommii, ei oo aamuhölmöö ku työkaveri soittaa herättääksee
Tai sit on nii kiire duunii ettei sitä vaa huomaa... Näin kuitenki tänää kävi...

Nonii, tänää oliki sitte kunnollinen aamuheijari, oltii kavereiden luona yötä, nii ei viittiny sitä veivata alas... Vartti siinä meni odotellessa et laski ees vähä...

No niin... Se oli opettavaista luettavaa. Nyt on valmistelut tehty ja aamulla katsotaan kuinka tehoa...

TÄH?!

Joskus, kun joutuu menee aamu 6:en duuniin, mulla tulee aamuparru vähä jälkijunas. Oon sellases duunis, jos joutuu hengaa kaa ihmisten kasvokkain ilman minkäänmoisen pöydän suojaa. Näin siis aamuheijarit on aika kiusallisii, joutuu vähä piilottelee. Toisaalt hyvä, et tulee ainakin tietää, et oon viel viriili ja potenttinen uros.

Kyl meni aivan vituiks. Aamulla kun heräsin, oli niin teltta pystyssä että...

Rem-uni
on vaihe, jonka aikana näemme unia. Lihakset lamaantuvat muualla paitsi silmissä, jotka liikkuvat nopeasti. Verenpaine ja pulssi heittelehtivät. Miehillä on lähes aina rem-unen aikana erektio. Myös naisten paisuvaiskudos turpoaa. Aivojen hapenkulutus ja hiilidioksidin tuotto kasvavat lähes valveen tasolle. Rem-vaiheen jälkeen univaiheiden sykli alkaa alusta.

Tuolta: http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=703&vl=2006

O