Aamu jönkkis!

Back to tunkio O

[q]Jago, 3.8.2006 11:03:
jos on valvonut yön, ei kyllä tuu aamujönkkistä.. se tulee vaan jos on herännyt..*hihu*
[/q]

Tai sit sussa tai sun valvomisseurassa tai -tavoissa on jotain vikaa :(

[q]serotonot, 3.8.2006 11:25:
---
Jago, 3.8.2006 11:03:
jos on valvonut yön, ei kyllä tuu aamujönkkistä.. se tulee vaan jos on herännyt..*hihu*

---


Tai sit sussa tai sun valvomisseurassa tai -tavoissa on jotain vikaa :(
[/q]
en mämeinaa sitä että ei stondais jos ei halua, vaan että mulla ainakin tulee stondis normaalisti herätessä ja jos en oo ollu nukkumassa ei voi tulla sitä stondista joka yleensä aina tulee just sillä tietyllä hetkellä..

[q]Jago, 3.8.2006 11:54:


en mämeinaa sitä että ei stondais jos ei halua, vaan että mulla ainakin tulee stondis normaalisti herätessä ja jos en oo ollu nukkumassa ei voi tulla sitä stondista joka yleensä aina tulee just sillä tietyllä hetkellä..
[/q]
"aijaa" :D

:D

Aamujönkkis on kiva ja hyödyllinen ilmiö Etenkin jos se otetaan hyötykäyttöön..

[q]serotonot, 3.8.2006 15:15:
[/q]
nii siis jos ei oo aamua ei oo aamujönkkistä..

perjantai on viikon pisin päivä*lmao*

[q]Viivi, 3.8.2006 15:19:
Aamujönkkis on kiva ja hyödyllinen ilmiö Etenkin jos se otetaan hyötykäyttöön..
[/q]
joo*slurps*
vaikka itte yleensä tykkäänkin enemmän ilta- tai päiväseksistä

[q]Viivi, 3.8.2006 15:19:
Aamujönkkis on kiva ja hyödyllinen ilmiö Etenkin jos se otetaan hyötykäyttöön..
[/q]

miten te oikee ehitte aamusin telmiä?

meitsi herää aina 8:20 ja 8:45 oon jo töissä :D

[q]


miten te oikee ehitte aamusin telmiä?

meitsi herää aina 8:20 ja 8:45 oon jo töissä :D
[/q]

kröhm, vloppu aamut *sydän*

tänäaamun oli kunnon lötkö.. piti ootella et rauhottuu et pysty suorittaa aamu pissin huolellisesti

Aamujönkkis, joka tulee myöhässä. Aamubussissa tms. Pakko työntää lahkeeseen, ennenkuin on liian myöhäistä.

it is not funnay

[q]zeuzz, 3.8.2006 18:47:
Aamujönkkis, joka tulee myöhässä. Aamubussissa tms. Pakko työntää lahkeeseen, ennenkuin on liian myöhäistä.

it is not funnay
[/q]
yea it is..

kuvittele tilannetta missä karsee aamu stondis ja sun pitäis tehä duunia.. sit sun vieressä häärää semmonen alati kiimainen vanha ämmä joka tykkää nuoremmista jäbistä.. se oikeen nauttii näkymistä.. itte on vaan hieman*blush*

"Aamu" jönkkiksen poisto aamyöstä tyttöystävän avustuksella kuulemma häiritsee naapureita

aamuerektio on parasta aikaa harrastaa kunnon aamupano. mikäs sen loistavampaa????? ja erektio helpottuu suunnattomasti

ja taas oli !

Joo, onneks asuu yksin.. meni varmaan 5min taaperrellessa pitkin kämppää iha unesta sekaisin jönkkis pydes.. Nii ja oliski aamupano ärkele.

[q]Reetta, 16.8.2006 18:47:
aamuerektio on parasta aikaa harrastaa kunnon aamupano. mikäs sen loistavampaa????? ja erektio helpottuu suunnattomasti
[/q]
Kyl maar mut kun puuttuu se vastakappale

http://www.saunalahti.fi/mppi/makenweb/ruuvi&mutteri.jpg

[q]hallucinogen, 22.8.2006 07:50:
---
Reetta, 16.8.2006 18:47:
aamuerektio on parasta aikaa harrastaa kunnon aamupano. mikäs sen loistavampaa????? ja erektio helpottuu suunnattomasti

---

Kyl maar mut kun puuttuu se vastakappale

http://www.saunalahti.fi/mppi/makenweb/ruuvi&mutteri.jpg
[/q]

Sehän on hallu vaan järjestelykysymys

[q]lohikarme, 22.8.2006 08:12:
Sehän on hallu vaan järjestelykysymys
[/q]
Ai näinkö on? No järjesteles mulle sit sit semmonen pieni siro brunetti =D Torstai-illasta alkaen, kiitos ;) Tarjoon bisset jos on semmonen kun haluun :D

O