mayah - ill behaviour

Back to miksaukset ja setit O

Aivan max huippua myskämistä. Kuuntelin linkissä kotimatkalla ku tulin töistä. Hymy kiersi melki pään ympäri, ja ois tehny mieli niin kovasti ruveta revittelemään bussissa et huh..huh.*iloinen**iloinen*

Pailaisin *aplodit**jiihaa*

l o i s t a v a a

Tätä on hypetetty täällä niin paljon, että oli pakko kuunnella :)

Ihan mukiinsa menevää settiä ja miksausta. Ei tosin yhtään mun makuun tällänen soundi. Bileissä vois toimia paremmin? Ja ton Veracochan olis voinu jättää rauhaan...

Mut kaikki propsit Maijalle! Aineksia on ja pitkälle :)

Edit: Unohdinpas jotain: Samankuulosia biisejä toistensa perään. Eli vähän rakennetta seuraavaan. En kyllä tiedä miten tän genren setit normaalisti rakentuu...

tätä on ootettu eikä todellakaan ollu pettymys. taattua mayah laatua! *sydän*

Lopultakin sain tän cd:lle asti kun kone vähän kenkkuillu ja pääs autoon kuuntelee himpun verran raskaammalla kalustolla. Toimii. Ja helvetin hyvin. Biisit on loistavia, hyvä ettei tullu tippa silmäkulmaan ku kuuntelin tätä. "WannabeDj" kikkailut on tosiaan vähissä, mut Mayah uskalti ainakin myöntää, ettei rahkeet riittäny (vielä) suurempiin kikkailuihin. Mut voipi olla et jatkossa on tultava kuuntelee/ tanssimaan sun settejä sitte sinne Turkuun asti, jos ei lähempää keikkoja löydy.

Piti perjantaisen Impulsen jälkeen laittaa lataukseen, ja täytyy sanoa että kyllä tykkään *jiihaa*!

*sydän* Veracocha - Carte Blanche *sydän*

Aikas hyvää settiä...iski muhun ja lujaa!!!

[q]BetaFactory:
Tooooosi hyvä setti! Mutta mikä oli ykkösbiisin nimi?
[/q]

Ben Weston - A New Beginning (Alex Rocco vs. Dogma Side) [DTF Recordings]

Ja kiitoksia kaikille palautteesta :)

Kuuntelin setin justiinsa tässä piirin laskuja laskiessani.
Lyhyesti: Kappaleet eivät olleet ihan mieleeni (vaikka lähes yksinomaan trancea kuuntelenkin), mutta miksaus nosti fiilikset pintaan jokaisen kappaleenvaihdon kohdalla - napakoita, jonkin verran "aggressiivisia" vaihtoja. Malliesimerkkinä vaikka tämä vaihto Carte Blanchesta seuraavaan. Jee.

Mun ihkuplurkiksahtavaan musiikkimakuuni 7½/10

Ei voi muuta sanoo ku *sydän* *sydän* *sydän* ja

Hienoa, viihdyttävää.

En analysoi, olen jäävi.

Teknisesti hyvä, mutta biisit tuntu toistavan itseään lähes poikkeuksetta..Mun mielestä tämä oli perus britti-hardtrancea, joka on kasvanut ulos housuistaan jo pari vuotta sitten: Noh...Mun musiikkimaku on nykyään mitä on, eli se niistä murinoista.
Jatka vaan samaan malliin, mutta selektio sais olla vähän momimuotoisempi..Eikä pelkästään "tilu-lilu-lilu". :P

[q]Timce:
joka on kasvanut ulos housuistaan jo pari vuotta sitten
[/q]

Joo, no mä oon kasvanu tähän hameeseen sisälle vasta hetki sitten, et suotakoon tää mulle anteeks Mutta kiitoksia kaikille oikein rakentavasta palautteesta, tästä on hyvä taas jatkaa. Omille jutuilleen vaan tulee niin sokeeksi (tai tässä tapauksessa kai kuuroksi) että tällaset herätykset tekee ihan hyvää :)

Teknisesti loistavaa.

Musiikki enemmän perjantaille sopivampaa, kuin sunnuntaille (kyllä, nyt on jo sunnuntai)! :)

*sankaroi*

Tää oli LOISTAVAAAAAA!!!

abiristeilylla tampattiin hytissä mayahia ja loistavat muistot jäi*sydän* se on vaan niin HYVÄ! heti kun kuulee nostaa tunnelman kattoon!

Tosi jees, energiaa mun makuun, tosin ton definitely biisin olis voinu jättää pois, ei sillä olisko se huono, sitä on vaa kuullu nii monet kerrat jo. Toi daywalker biisi rokkas kyl täysil, mikähän oli kysees?

[q]Coyote:
Tosi jees, energiaa mun makuun, tosin ton definitely biisin olis voinu jättää pois, ei sillä olisko se huono, sitä on vaa kuullu nii monet kerrat jo. Toi daywalker biisi rokkas kyl täysil, mikähän oli kysees?
[/q]

:) Nää ois siin ekas miksauksessa, joka on tehty viime kesänä! Kuunteles toi uus kans, linkki tossa ensimmäisessä viestissä!

Ups, mitähän sit olin säheltäny, no ny lähti tää uus lataukseen..

O