Etsitään maalattua kuvaa seinälle!

Back to kuvitus O

[q]terrae:
Ai jaa. Minä luulin, että siihen on joku kikkaskonsti.
[/q]

No, on noissa ohjelmissa sellaisia auto-trace -työkaluja joilla tuo onnistuu automaagisesti, mutta jälki ei valitettavasti ole mitenkään ihan kauhean hyvää noilla automaattisilla työkaluilla vielä toistaiseksi. Koko ajanhan nuokin kehittyvät toki.

Ois muuten sitten jossain vaiheessa kiva nähä millaselta lopullinen kuva oikeen seinässä näyttää Ite lähen tänään piirtämään ja maalaamaan kaverin seinään sellasen metri puoltoista korkeen lohikäärmeen. Itellä on vähän saman tyylinen loihkari omassa huoneessa plus hawaji kukkasia Mut ois tosiaan tosi mielenkiintoista nähä sit näitä valmiita tuotoksia

[q]jeesboks, 19.3.2005 09:13:
Itellä on vähän saman tyylinen loihkari omassa huoneessa plus hawaji kukkasia Mut ois tosiaan tosi mielenkiintoista nähä sit näitä valmiita tuotoksia
[/q]

Lisää lohikäärmeitä yms fantasiaa: seinämaalaus
Tein ton töissä koulun biljardihuoneen seinälle, kokoa about 1,5m x 2m... Lähteenä oli 2 fantasiatyötä, jotka yhdistin ja sovelsin sitten värit itse... (tietty perusvärit oli samaa, mutta lateksimaalia ei ollut joka sävyyn asti alkuperäiseen nähden...) Ääriviivat heitin "vaivattomasti" dataprojektorin ja läppärin avulla....

blender [#23] kirjoitettu: 2.4.2005 18:43

Uuh, toi oli hieno. Itellä on ihan tällänen yksinkertainen.

[q]terrae, 15.3.2005 17:48:
Ai jaa. Minä luulin, että siihen on joku kikkaskonsti.
[/q]

Viime vuoden SIGGRAPHissa esiteltiin tämmönen tekniikka:

http://www.siggraph.org/s2004/conference/etech/non.php?=conference

Eli kameran linssin ympärillä on neljä salamaa, joiden kanssa otetaan yks kerrallaan kuva. Varjojen perusteella saadaan ääriviivat esiin.

[q]jeesboks, 2.4.2005 18:59:
Uuh, toi oli hieno. Itellä on ihan tällänen yksinkertainen.
[/q]

Proteuksen tatuoinnista haettu mallia?

Olisit kysynyt niin olisin voinut antaa ko. tatuoinnin vektorimallin helpottamaan elämää.

mun linkki tosta seinämaalauksesta oli offline jo jonkin aikaa korjattu taas linkki kuntoon kun se oli siirtyny serverillä. Tsekatkaapa ja antakaa vaan rohkeesti palautetta :)

[q]blender, 11.5.2005 12:11:
mun linkki tosta seinämaalauksesta oli offline jo jonkin aikaa korjattu taas linkki kuntoon kun se oli siirtyny serverillä. Tsekatkaapa ja antakaa vaan rohkeesti palautetta :)
[/q]

Olis hauskaa nähdä tosta kuva silleen, että myös ympäristö näkyy.

Ihan hyvää fantasiamenoa. Omassa joukossaan varsin laadukkaan oloinen toteutus mun silmääni, mutta itse ottaisin seinälleni mieluummin jotain vähän vähemmän esittävää tai ainakin pelkistetympää.

[q]Jone, 11.5.2005 12:16:
Olis hauskaa nähdä tosta kuva silleen, että myös ympäristö näkyy.

Ihan hyvää fantasiamenoa. Omassa joukossaan varsin laadukkaan oloinen toteutus mun silmääni, mutta itse ottaisin seinälleni mieluummin jotain vähän vähemmän esittävää tai ainakin pelkistetympää.
[/q]

Jeps toihan onkin biljardipelihuoneen seinällä

O