Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Suurin osa mun kavereist kuuluu toho 13-15vuotiaat, ja moni katuu ratkasuaan. Mä ite päätin sillo 'teininä' et vast sit ku oon valmis ja ku on mies, joka oikeesti välittää . Mä en oo hetkeekää katunu ratkasuani. Neitsyys meni vuoden sisällä, tarkallee en kerro koska . Mua kauhistuttaa toi lapsian pelleily et pitää menettää neitsyys mahollisimman pian, mut milläpä niille järkee päähän takois...
12 vuotiaana, muistan sen kyllä oikein hyvin, poikkeuksellisesti en ollut humalassa
[q]Ketku:
Eka kertaa sain vuonna 98 ja heti perään vuonna 01 mut sen jälkeen on ollu hiljasempaa......*nauru**pelle*
[/q]
No voe perse siun kanssas taas....*nauru*
ehkä vähän liian nuorena
Pitäkää kaikki mulle peukkuu... Mä oon ihan varma että se tapahtuu tänä vuonna
kohtuu nuorena ja vielä nuoremmalle tytölle...hävettää vieläkin*täh**eiei*
Mä oon vielä neitsyt.
Meikä menetti jo todella nuorena, about 15 vuotiaana. Silti seksistä alkoi nauttimaan vasta about 20 vuotiaana. Teiniseksi oli ihan karseeta!
[q]Puistokemisti:
--
Ei kannata jatkaa. 16 on täysin mahdoton, viimeistään siinä tyssä.
[/q]
Huijjaat.. Pelasin pelin läpi moneen kertaan. 22 levelii.
menetin neitsyyteni lampaankanssa mummolassa 14 vuotiaana...
[q]Shaz:
Mä oon vielä neitsyt.
[/q]
juu ja mä oon bill gates
siinä viidestoista korvilla se lähti... :)
ihan hyvin menenitin..jotku väittää et iäl on nii paljo välii tai tunteilla..mut on niit tunteita nuorenakin..ite aloin seurustelee todella nuorena(13) ja pihtasin siltä äijältä neljä kuukautta enne ku annoin(jolloin olin 14)..hahha..sinne meni neitsyys ja jatkettii seurustelua viellä parivuotta..sit jätin hänet hänen liiallisen alkoholin käytön takia...tollainkin voi käydä.np: The Streets - Lets Push Things Forward*hihu*
Hmm.. itse menetin 14 vuotiaana, enkä niin kovin hyvin.. (vasten tahtoani) Nuorena tekee kaikkea tyhmää, mutta silti mitään en kadu. Onneksi asiat on silti ollut aina hyvin ja seksielämä jatkuu vilkkaana.. hih!
ai pitääks siit neitsyydestä päästäkki?*ding*
[q]Käenpoika:
menetin neitsyyteni lampaankanssa mummolassa 14 vuotiaana...
[/q]
Kumpi oli sammunut, ja kumpi ottava osapuoli :D
Meinas mennä 2 luokalla
[q]pia^^:
Suurin osa mun kavereist kuuluu toho 13-15vuotiaat, ja moni katuu ratkasuaan. Mä ite päätin sillo 'teininä' et vast sit ku oon valmis ja ku on mies, joka oikeesti välittää . Mä en oo hetkeekää katunu ratkasuani. Neitsyys meni vuoden sisällä, tarkallee en kerro koska . Mua kauhistuttaa toi lapsian pelleily et pitää menettää neitsyys mahollisimman pian, mut milläpä niille järkee päähän takois...
[/q]
Propsit sulle *sydän*
...Sama tarina täällä. Kiitos sille pojalle, vaikkei yhdessä enää ollakkaan *hali*.
Se että missä on sit tarina erikseen
[q]Mark Hamilton:
Meinas mennä 2 luokalla
[/q]
Lukiossa vai ala-asteella..
[q]Caro²:
---
Mark Hamilton:
Meinas mennä 2 luokalla
---
Lukiossa vai ala-asteella..
[/q]