päihteiden säännöstely

Back to päihdekeskustelu O

[q]city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )
[/q]
Helsingissä nameja saa useimmista ruoka kaupoista ja myös elokuva liikkeet sekä alan erikois liikkeet tarjoavat laajat valikoimat eri värisiä nameja.

[q]city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )
[/q]

Aika monessa kaupoissa myydään kaikenlaisia nameja Nallekarkkeja, dumbleja, aakkosia ja omat lemppari namit on ranskanpastillit Mistä nameista sä tykkäät?

Perhana Siveys ehti ensin

"Mieluummin överit kuin vajarit"

Kun syö 4e pussin nameja kerralla (vaikka makuunista) niin sit tulee aika happamat ja värikkäät nousut vatsalaukusta.

[q]city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )
[/q]

mul oli namei viime viiikol mut safkasin ne kaikki ku katoin yht leffaa :..)

lauttasaaren makuunist saa 1m uutta hubbabubbaa ku vuokraa leffan + et siel on laatikot täynnä valikoimaa mikä sopii omaan mieleen ;;;;;;;;;) löytyy kirpeetä ja makeeta..

Makuunin irtikset. *kuolaa**slurps*

[q]salaisinko?, 2.5.2005 20:22:
---
city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )

---


trolli vaiko idiootti? vaikea määritellä
[/q]

Trollidootti

[q]ujin, 2.5.2005 21:25:
Kun syö 4e pussin nameja kerralla (vaikka makuunista) niin sit tulee aika happamat ja värikkäät nousut vatsalaukusta.
[/q]

LOL tää pelasti mut yövuoron viimeisten tuntien angstilta.

KAIKKI KÄY....!!!!

[q]Juhgu, 25.5.2005 16:27:
Tuohon umpityhmään hokemaan tiivistyykin aika hyvin mikä suomen alkoholi- ja huumekulttuurissa on pielessä, ja samalla se perustelee miksi kaikkia huumeita ei pitäisikään Suomessa laillistaa.
[/q]

Hokema on tosiaan umpityhmä ja tiivistää mielestäni aika hyvin sen, mikä ihmisissä on pielessä ja miksi päihteet eivät yksinkertaisesti sovi kaikille. Harmi ettei tätä sopivuutta oikein pystytä lainsäädännöllä valvomaan. Vai millainen oikein olisi "päihdeajokortti"? Tosin, eiväthän kaikki ajokortinkaan saaneet kuulu ratin taakse...

En koe, että aineiden väärinkäyttö olisi jotenkin erityisen hyvä syy jättää aineita laillistamatta. Väärinkäyttäjiä ei lainsäädännöllä kitketä, eikä välttämättä edes varhaislapsuuden aivopesullakaan. Kun väärinkäyttäjät - ja muutkin - saavat aineita haltuunsa nytkin, niin mihin se laillistaminen nyt sitten johtaisi? Väärinkäyttäjien räjähdysmäiseen kasvuunko? Ovatko väärinkäyttäjät marginaaliryhmä vai onko tuollainen käyttäytymismalli valtaväestön ominaisuus? Ja miksi valikoida kiellettäviä päihteitä, jos jokaista kerran voi väärinkäyttää? Mitkä kaikki huumeet Suomessa voisi laillistaa väärinkäyttäjistä huolimatta?

"Kaikkea vähäsen" , niinhän Arvo Ylppökin sanoi. Elihän sekin yli satavuotiaaks!*nauru*

Mömmöis pitäis olla ikäraja ja niitä pitäis saada apteekista

[q]ALIEN, 2.2.2005 13:21:
---


quatroed?
[/q]

quadrupled :D

[q]jago, 13.9.2005 19:16:
---
anqqa,
[iso]EI[/iso]

  • valmistusvihjeitä ja muita niksejä
  • suosituksia hyvin kiksaavista laittomista aineista yms

---
Toi on varmaan se miksi mun topicci suljettiin. En tarkoittanut että siellä pitäisikään kertoa valmistusohjeita vaan olen yleensä ottaen kiinnostunut että mitä ihmiset ovat käyttäneet aikoijen saatossa(sekä foorumilaiset että historiallisesti) ja miksi.
No mutta ymmärrän että se varmaan olisi mennytkin noihinkahteen yllämainittuun
Sorry*uuh*
[/q]

kokemusten vertailu ei ole kovin suotavaa avoimella forumilla. jos muotoilet aiheen uudestaan yleisemmäksi keskusteluksi niin se jo ehkä menee.

[q]Charlotte, 16.7.2005 15:03:
"Kaikkea vähäsen" , niinhän Arvo Ylppökin sanoi. Elihän sekin yli satavuotiaaks!*nauru*
[/q]


Täysin samaa mieltä pikkusen kaikkee

[q]salaisinko?, 2.5.2005 20:22:
---
city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )

---


trolli vaiko idiootti? vaikea määritellä
[/q]

ärrältä;)

[q]Tapsa pt. 1 of 2, 2.5.2005 20:38:
"Mieluummin överit kuin vajarit"
[/q]
no näinhän se on ollu meilläkin päin

Suurimmalla osalla teistäki ressukoisto jotka puhutte päihteistä ei loppupeleistä oo niistä mitää tietoo, vaa vedetää ku kaveritki vetää. Kaikenlisäksi luulette et se on tosi siistii.

[q]Shottitohtori, 6.5.2007 23:34:
Suurimmalla osalla teistäki ressukoisto jotka puhutte päihteistä ei loppupeleistä oo niistä mitää tietoo, vaa vedetää ku kaveritki vetää. Kaikenlisäksi luulette et se on tosi siistii.
[/q]
En uskois tota mitä sanot ellei sulla olis tollasta nimimerkkiä. Oikein tohtorismies :D

O