päihteiden säännöstely

Back to päihdekeskustelu O

Alueen nimeä vois ehkä vielä harkita...

sanompa vaan että, suonensisäiset on jo yli ja että kaikkea kohtuudella, jos homman osaa pitää hanskassa niin siitä vaan ja pitäkää kivaa :)

Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.

[q]Jone:
Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.
[/q]

Seconded.

[q]Ana-5000:
---
Jone:
Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.

---


Seconded.
[/q]

tripled

[q]salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
Jone:
Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.

---


Seconded.

---


tripled
[/q]

quatroed?

Pitäisikö tänne laittaa noita muitakin alkoholiaiheisia juttuja? Kyllä tää mun puolesta voisi olla ihan geneerisesti pelkkä "päihdekeskustelu", mistä löytyisi sitten keskaritestit ja drinkkiohjeet. Vai saako alkoholin nauttimisesta antaa ohjeita?

[q]vaavu:
Pitäisikö tänne laittaa noita muitakin alkoholiaiheisia juttuja? Kyllä tää mun puolesta voisi olla ihan geneerisesti pelkkä "päihdekeskustelu", mistä löytyisi sitten keskaritestit ja drinkkiohjeet. Vai saako alkoholin nauttimisesta antaa ohjeita?
[/q]

Raja on varmaan vedetty sinne laittomiin huumausaineisiin :)

JUOKAA KARHUA!!

eiks nistipirkka ole jo olemassa?
*kurkkii toisten ikkunoita*

[q]Jone:
Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.
[/q]

Oikeinkirjoituksesta puhumattakaan

[q]Ana-5000:
Raja on varmaan vedetty sinne laittomiin huumausaineisiin :)
[/q]

Mut on täällä tosta viinarallistakin topikki - vai onko virolainen viina sitten lailla kiellettyä? :)

Veikkaan, että tämän foorumin kontekstista saattaa oikeasti aiheutua negatiivista haloota, kun "ulkopuolinen" jengi päätyy tälle osiolle.

Mutta jos joku osaa valmistaa hyvää kiljua, niin kertokaa!

[q]ALIEN:
---
salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
Jone:
Oisko "päihdekeskustelu" nimeksi mitään? Ainakin mussa toi alueen nimeys herättää helvetin isoja kylmiä väreitä.
---
Seconded.
---
tripled
---
quatroed?
[/q]
Öööhm. Quinted?

Mutta joo, minusta(kin) olisi hyvä jos alueen otsikoksi päihdekeskustelu ja myös kaikki viinasta jauhanta tänne.

Niin ja plz ei kahta pistettä otsikkoon

kettu kuittaa, nimi pehmennetty vähemmän sarkastiseksi.

[q]Avernian:
---
Mitäh? Eikö ne olekaan vain säästeliään ihmisen vaihtoehto?
[/q]

heha ;--p voihan sitä niinkin miettiä, tosin.. miettisin kaksi kertaa kyllä.

[q]Avernian:
Mitäh? Eikö ne olekaan vain säästeliään ihmisen vaihtoehto?
[/q]

Veikkanpa vähän ettet ainakaan puhu käyttö mielessäsi (ja hyvä niin *nauru*). Muuten säästeliäisyys ei varmaankaan tulisi ennen itsesuojeluvaistoa...

[q]city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )
[/q]

trolli vaiko idiootti? vaikea määritellä

[q]city1984, 2.5.2005 20:19:
MOi.Mistä mä saan nameja kertokaa keltä löytyis...laittaa mulle yksityist viestii; )
[/q]

[q]salaisinko?, 2.5.2005 20:22:
trolli vaiko idiootti? vaikea määritellä
[/q]
Molemmat?

.. eli päihdealueen säännöt, lyhyt oppimäärä.

alue on tarkoitettu pääasiassa keskustelulle päihteistä ja huumausaineista.


[iso]KYLLÄ[/iso]

  • asiapitoista ja asiallista objektiivista keskustelua

[iso]EI[/iso]
  • valmistusvihjeitä ja muita niksejä
  • suosituksia hyvin kiksaavista laittomista aineista yms
  • raamatullista "valistusta" tai muuta epä-objektiivista saarnausta
  • osto- ja myynti-ilmoituksia, ne voi lähettää suoraan innokkaalle ostajalle osoitteeseen krp-kirjaamo@krp.poliisi.fi

alue ei ole nistipirkka!

O