Lahti
[q]Juhgu:
...ihmisiähän täällä on oleskellut jo silloin kun Turku oli vielä 6 metriä veden alla *hymy*.
[/q]
oi niitä aikoja!
on tää kyl paskempi kuin tampere...näin 1,5 viikon perusteella :P
Lahden lähellä on Havukallio, mainio kiipeilypaikka*sydän* Lahdesta ei muuta sanottavaa*hih*
[q]e-will:
23v asunu lahdessa enkä ole vieläkään ite nähny niitä urkuja toiminnassa, oonkohan tarpeeks lahtelainen
[/q]
Mä ajoin kerran autolla ohi. Ei ne tuottanut mitään ahaa elämystä.
Ikäni olen Lahdessa asunut, mutta syksyllä on tiedossa muutto Jyväskylään *iloinen*. Tää mesta vaan on perseestä. Liian lähellä ja liian kaukana Helsingistä. Liian lähellä, et täälä tapahtuis jotain ja liian kaukana, et viittis(olis varaa) joka viikonloppu ajella Helsinkiin.
Asiaa Vinha!
[q]vinha:
Pistin tuon kevlar-vaihtoehdon, koska Poliisi TV:n kyllästämä väkivaltainen kuva Lahdesta ei ole vieläkään haihtunut, vaikken itse ole mihinkään "tilanteeseen" kaduilla koskaan törmännytkään. Aiemmin asuessani alatorin reunalla näin kyllä pientä mähinää toisinaan, mutten mitään sellaista missä ulkopuoliset olisivat olleet vaarassa.
[/q]
lahdessa tapahtuu enemmän kuin miami vicessä!
Lahti on mun mielestä ihan jees paikka kaikinpuolin!! *Nauru**aplodit*
Joskus aikoinaan eräs ystäväni tilasi lihamukin ilman lihaa..*täh*
Mut Mamma Maria on loistava paikka, suosittelen lämpimästi (mikäli on vielä toiminnassa).
Jos ei ota tätä Lahti-meininkiä vakavasti niin kyllä täällä on ihan kiva asua.
Se on totta että täällä on liikaa amiksia,rähinöitä,kusipäitä ja kaikenlaisia hörhöjä.. Mutta sinne sekaan mahtuu myös paljonpaljon ihania ihmisiä.
Kyllä Lahti rokkaa :)
Lahti*plur**sydän**iloinen*
[q]Juhgu, 2.2.2005 15:29:
---
Nalatsu:
lahdessa on mäkihypyn lisäksi hotel alex parka ja turo's hevi gee...
---
Whuptiduu
[/q]
turo's hevi gee! *joo**jiihaa*
Ja jälleen kerran Lahti toimii kehityksen kärjessä ja näyttää pitkää nenää muille "metropoleille":
Tietoviikko:
Maksuton langaton lähiverkko avataan koko Lahden alueella lähiaikoina.
Kaikille ilmainen verkko ei vaadi salasanoja eikä kirjautumista ja se otetaan jatkuvaan julkiseen käyttöön heti kun kaupunginhallitus on käsitellyt asian lähiviikkojen aikana. Teknisesti verkko on jo valmis.
Lahden kaupunki on ensimmäinen laajempi alue, missä yhteys on kaikkien käytettävänä ilmaiseksi.
Suomen piilaakso kuittaa.
Lahti: Outo keskustaan rajoittunut ulkoilualue janttereille jotka tulevat kerran viikossa (lue:lauantaina) Hölmöilemään kännipäissään alueelta nimeltä Hollola jonka keskellä Lahti sijaitsee! Siinä se!
Oikeesti, Lahden keskustan läpi kävelee alle vartissa! Siinä asuu about 20-30 000 suht' selväjärkistä tallaajaa! Loput 70 000 asuu tosiaan Hollola-nimisessä kylässä jonka keskelle Lahti on jäänyt joskus rautakaudella. Siellä tällä elämää suuremmalla tuulipukukansalla on ihan ikiomat postikonttorit, Kela, kaupat + muut palvelut. Ei sieltä ole kellään mitään asiaa Lahteen kuin lauantaisin vetämään känät. Siis jos on tilipäivä tai työttömyyskorvaukset sattunu kohilleen!
Simo_Vaatehuoneelta_Moi-tyyppi on ihan oikeesti myynyt about joka neljännelle Lahtelaiselle tuulipuvun...
Ja sit tosiaan kaikki perhanan vesiurut, kaivonrenkaat radiomastoissa ja muut päättömyydet, joiden kustannuksilla olis voitu parantaa ihmisten peruspalveluja!
Ehkä vähän subjektiivista avautumista, mutta tollasta mulla liikkuu päässäni kotikylästä, jossa olen ikäni asunut...!*grr*
Aijoo, äänestykseni osui tonne anatomian puolelle!
anteeksi nyt vaan tietämättömyyteni mut mikä on lihamuki?
Lahti on suomen lohja.
korso omistaa lahden ja kaiken muun suomen 6 - 0 mennentullen. korso on mr. T . korso on se paskiainen joka kiusas sua peruskoulussa...
.. lisää kahvia.
[q]bad loop, 4.4.2005 15:46:
korso omistaa lahden ja kaiken muun suomen 6 - 0 mennentullen. korso on mr. T . korso on se paskiainen joka kiusas sua peruskoulussa...
.. lisää kahvia.
[/q]
nimenä jo korsosta tulee mieleen joku oljista punottu kori mitä kukaan ei halua!
Lahti on lahti ja ei muuksi muutu!
Lahti on suomen heinola!
rules
[q]sts, 4.4.2005 15:44:
Lahti on suomen lohja.
[/q]
eikös lahti ollutkaan suomen heinola?
[q]Displacer:
Lahden hyvistä puolista voisi sanoa että siitä on suht lyhyt matka Helsinkiin, Kouvolaan ja Tampereelle.
[/q]
tyyliin ku et 'parasta Ruotsissa on tie joka vie Suomeen', eh- eh *vink**nauru*
Jei, meikäläisen syntymäkaupunki...
Impulse <3
Top 5 listalla "kaupunki Suomessa jossa haluaisin asua". Johtuu ehkä siitä että en ole siellä sitten lapsuuteni asunut, vaan käynyt aina vaan pyörähtämässä bileissä.
Lahden hyvistä puolista voisi sanoa että siitä on suht lyhyt matka Helsinkiin, Kouvolaan ja Tampereelle.