Alek Száhala - Ashurnishishi

Back to biisit ja remixit O

On kyl hellvetin hyvä. MIksaus vähän kusee, mut ei haittaa menoa..*jiihaa*

äänenlaadusta ei voi paljon todeta muuta kuin että soundimaailma on toimiva. Itse biisi kolahtaa ihan kympillä ja jatsirummuttelut on todellakin rohkea mutta toimiva veto. Helvetin käskyttävä melodia taas vaihteeks

Tehosi muhun ainaki

uuh, sekavaa polkkajatsia? :D lataukseen...

Hyvältä kuulostaa. Jatka samaan malliin!

Joo tää on kiva... mukavan synkkä!

Aikas miekenkiintoinen biisi!!*joo* Varsin uudentyyppistä mazkua
taas! Eipä osaa vielä sanoa hirveesti parin kuuntelun jälkeen mutta
on tässä taas menoa ja varsin moderneja freeform soundeja
omalla tyylillä*hymy*

Kyllä lähtee..kuten aiemmatkin

Eipä ois tätä tunnistanu Aleksin biisiks, jos ei ois tienny.
Percussio-osasto toimii tosi sika hyvin! Ei ehkä kokonaisuudessaan ihan sellanen yhdistelmä eri elementtejä, mikä johtaa meitsin korvia hierovaan lopputulokseen. Ei yllä ihan Alekin parhaimmistoon

Hyvää murinaa ja kyllä tuo jatsihärdelli istuu meikäläisen korvaan ihan muikeesti.
Jees poks raita jälleen.

edit: stana kele tu, väärä biisi.

Mä en tajuu miten multa tää on jääny kommentoimatta!!
Aivan upee vaikka ekoi kertoi ku kuunteli oli aika sekava, mut kyl tähän sisälle pääsee ku muutaman kerran kuuntelee.. Ja sit ku se lähtee NI SE TODELLAKIN LÄHTEE!!!*jiihaa**pahis**jiihaa* AIVAN MAHTAVA! *sydän*

kyllä aleksi tekee hyvät ja menevät biisit....
niin kuin tämäkin....

joo ja jos viittisit laittaa linkin toimimaan.. kiitos etukäteen!!!

[q]eaxor, 30.1.2006 16:15:
joo ja jos viittisit laittaa linkin toimimaan.. kiitos etukäteen!!!
[/q]
Tästä lähtee

Alek voi varmaan sit ite iskee ekaan postiin uuden linkin.

loistava! mii laiki !

Millonkohan tämä kuullaan joltain julkaisulta? Omasta mielekästä ehkä Alekin tuotannon parhain ralli. *sydän*

[q]Jinkso, 30.1.2006 16:49:
Millonkohan tämä kuullaan joltain julkaisulta? Omasta mielekästä ehkä Alekin tuotannon parhain ralli. *sydän*
[/q]

Camelille tää oli mun mielestä signattu mut Oli G tais joutua pistää hommat tauolle mantereenvaihdon takia.

[q]enrg
Camelille tää oli mun mielestä signattu mut Oli G tais joutua pistää hommat tauolle mantereenvaihdon takia.
[/q]

No, toivotaan että tämän vielä jostain voin ostaa!

It should be on Camel Digital soon, i must confirm this with Alek, but if so, release will be imminante.

Oli

O