Dancevalley 2005 - 3 päivää bileilyä

Back to muu maailma O

Mäkin päätin nyt lähteä tänne vaikka en kyllä tunne ainuttakaan ihmistä, joka tulee mukaan!! Mutta uusia ystäviä sitten saa ainakin. Kaverit pitää hulluna, mut ei se mitään. Jos joku on menossa niin olisi kiva tietää vähän niinku suunnilleen että ketäs sinne on tulossa EI JAKSA ODOTTAA!

Nyt vasta sitte heräsin tähän festarikauteen.. onneks koskaa ei oo liian myöhäistä..
huonompi homma toi ettei alueelta pääse pois ja ymmärrän omien kamojen turvallisuuden mut kyl on porukka aika mukavuudenhalusta.. itse makasin viime elokuussa kaks viikkoo teltassa espanjan ja portugalin yössä ja meni oikee mukavasti.. ja sitä voi peseytyy sit ku tulee takas suomee.. ei se oo niin justiisa :D ainoo mikä voi muodostuu ongelmaks on safkan saanti jos ja kun tuol alueel safka paikat on varmaa törkeen hintasii.. mut mut harkintaan pitää laittaa :)

Mä olen NIIIIIN täällä liput on ostettu, lennot hankittu, hotellit varattu ja teltta matkaan siksi ajaksi kun ollaan dancevalleyssä. Mua ei kyllä haittaa toi telttailu ollenkaan, onpa vähän erikoista ja hauskaa. Suomessa jos lähtee festareille niin useimmiten sattuu aina todella huono sää, mutta todennäköisyys että dancevalleyssä on hieno sää on aika hyvä. Innolla odotan, tulee olee aikamoinen elämys tää reissu Ainot asia, mikä mietityttää on se, että millaiset tallelokerot paikan päällä on.. en oikein uskalla kantaa rahoja, passia ja lentolippuja koko aikaa matkassa. Pitää varmaan investoida jonkinnäköiseen rahavyöhön yms.

[q]Niksu, 14.6.2005 15:40:
Ainot asia, mikä mietityttää on se, että millaiset tallelokerot paikan päällä on.. en oikein uskalla kantaa rahoja, passia ja lentolippuja koko aikaa matkassa. Pitää varmaan investoida jonkinnäköiseen rahavyöhön yms.
[/q]
Viime vuonna oli ainakin tosi hyvät tallelokerot!! Niitä ei kai kyl ollu kaikille, et kannattaa mennä ajoissa jos sellasen haluu Toisaalta ehkä tänä vuonna on eri systeemi ton camping homman takii...
Nii ja viimevuonna sää oli kans kuuma *hikoil**plur*

Vieläkö on nousussa niitä lauantain lippuja jäljellä???kun vasta tiis
taina pääsee käymää siel...

[q]MR D, 17.6.2005 12:27:
Vieläkö on nousussa niitä lauantain lippuja jäljellä???kun vasta tiis
taina pääsee käymää siel...
[/q]

Meille on tällä hetkellä varattu 40 lippuja lauantaille, kaikki jotka tarvii vielä lippuja, laitttakaa mailii records@nousu.net

nyt se sit varmistui lopullisesti, päästään lähteen valleyhi!! (ollaan pelkkä lauantai siellä)
monet vuodet haaveillut lähdöstä ja vihdoinki pääsee!!! 3yötä hotellissa amsterdamis ja jos vielä hyvin käy niin jatketaan matkaamme kohti budapestia sziget-festivaaleille

Ehkä tarkoitus lähteä. Onko lippuja vielä nousun kautta lauantaille saatavissa vaiko haen muualta. Katsoinkin jo tuolta ticketbox.nl -sivuilta. Toimiva on, mutta en tajunnut lippuja tilatessa kysymystä Block, johon vaihtoehtoina olivat S ja SS

Mitä ihmettä se meinaa??

[q]iitu, 27.7.2005 15:17:
Ehkä tarkoitus lähteä. Onko lippuja vielä nousun kautta lauantaille saatavissa vaiko haen muualta. Katsoinkin jo tuolta ticketbox.nl -sivuilta. Toimiva on, mutta en tajunnut lippuja tilatessa kysymystä Block, johon vaihtoehtoina olivat S ja SS

Mitä ihmettä se meinaa??
[/q]

saa Noususta ... odotan lippuja torstaiks

DanceValley la liput myynnissä Nousussa - hinta 67,50

Jee, kohta sitä istutaan lentokoneessa nokka kohden Amsterdamia.....iiiiiiih!!!!!!*aplodit**aplodit*

Viime reissusta onkin aikaa ja Infected Mushroom houkuttaa..

[q]Pusu, 4.8.2005 17:45:
Jee, kohta sitä istutaan lentokoneessa nokka kohden Amsterdamia.....iiiiiiih!!!!!!*aplodit**aplodit*

Viime reissusta onkin aikaa ja Infected Mushroom houkuttaa..
[/q]

samma här!!
ja muutenki hienoo päästä taas amsterdamiin

Mä oon niin kateellinen kaikille, jotka tänne pääsee...*huokaus*. Mutta onneksi pääsee edes jotkut :D

Enää yks päivä ja sit menoks , Dami kutsuu

Joo täällä ois tarkotus piipahtaa lauantaina*iloinen*

vi*** kun nyt syö miestä... ei päässyt tänä vuonna lähteen ja ens valleyhyn on piiiitkä aika... no otetaan kaikki suomen bileistä irti, niin ehkä sitä jaksaa... huoh!

Lauantaille luvattu aurinkoista säätä Amsterdamiin

[q]Sebastian, 5.8.2005 07:30:
Lauantaille luvattu aurinkoista säätä Amsterdamiin
[/q]

Aijai..nyt kääntyi puukko haavas.. Ihan sama mitä maksais jos autoremonttii ei tarvis tehä, mihin uppoo ties kuinka paljon rahaa..*igor* Bilettäkää siellä nyt sitten täysii munki puolest..*pahis* Mut ens kertaa en taatusti missaa,jos vaan terveenä olen..

AAAAAAAAAH! siellä oli niin MAHTAVAA!!

On vaikea kuvata sanoilla miten siistiä täällä oli Fiilis oli todella upea lauantaina, perjantai meni kyllä aika ankeissa tunnelmissa järkyttävän sään takia. Joka ikinen vaate, rinkka ja makuupussi läpimärkiä. Onneksi lauantaina sää oli jo hyvä ja pystyi bilettämään kunnolla. Oli varsin omalaatuinen kokemus tampata mutavellissä ja muovipussit jaloissa, mutta joka ikinen sekuntti oli sen arvoista Meinasi oikeasti itku päästä kun kuunneltiin Deep Dishin settiä ja kateltiin sitä ihmismerta joka bailasi. Mikä fiilis! Mitä musaa! Ja ennenkaikkea, mikä kokemus!

O